Damian92 3 Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Witam, mam pytanie w związku z silnikami przed i po liftowymi... Jak dobrze wiemy konstrukcja silników przed liftowych tzn. CAG (120KM, 136KM, 143KM) i CAH (163KM, 170KM) jest taka sama. Róznią sie tylko turbiną... Jak wygląda sprawa z silnikami po liftowymi? CGLC (177KM) i CNHA (190KM) Czy jest możliwość przełożenia turbosprężarki z silnika CNHA (190KM) do silnika CAG? Czy sprzęgło z nowszego silnika pasuje do starszego? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrclaguna 354 Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Ktos juz zakladał Turbawke od polifta Z 177 KM do CAGA Widocznie pasuje . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damian92 3 Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 A jak wygląda sprawa ze sprzęgłem? Gdyby bylo "mocniejsze" a na dodatek kompatybilne, to rozwiązałoby to problem nieszczęsnego ślizgania sie w silnikach CAG i CAH... Link to comment Share on other sites More sharing options...
krystus150 0 Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Jest sprzęgło Sachs Performance, co prawda kosztuje 450€ : Sachs Performance Kupplung - Audi Verstärkte Kupplung - ZF SACHS - Sportkupplung - S-Performance GmbH Podobno ma wytrzymać 155 KW, to jakieś 248 ps i 15% więcej nm, to daje mniej więcej 483 nm. Czy próbował ktoś wyciągnąć więcej niż 200 ps, czy obecnie nikt więcej nie próbuje? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damian92 3 Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 Niestety, aby zamontowac turbosprężarkę CGLC (177KM) do silnika CAG, trzeba sie mocno nagimnastykowac, a wręcz nagiąć podłużnice żeby ją zmieścić (rozmawialem z użytkownikiem, który jest po zmianie). Więc najlepiej kupić od silnika CAH... To sprzęgło Sachs Performance ktoś na forum ma, ale czy warto wydać prawie 3 razy wiecej? Znam 2 osoby które mają w silnikach CAG/CAH 200 pare KM i nie narzekają na sprzęgło, więc można... Wszystko zależy od stylu jazdy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrclaguna 354 Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Ja u siebie zapodałem CAHA z wynikiem 203 KM 419 NM Przy czym załozony ma kewlar Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaro4444 4 Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Niestety, aby zamontowac turbosprężarkę CGLC (177KM) do silnika CAG, trzeba sie mocno nagimnastykowac, a wręcz nagiąć podłużnice żeby ją zmieścić (rozmawialem z użytkownikiem, który jest po zmianie). Więc najlepiej kupić od silnika CAH... Kto zakładał to turbo i w czym jest konkretnie problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy193 1 Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Ja u siebie zapodałem CAHA z wynikiem 203 KM 419 NM Przy czym załozony ma kewlar Co miałeś na myśli pisząc kewlar? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigjasiu 3 Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Ja u siebie zapodałem CAHA z wynikiem 203 KM 419 NM Przy czym załozony ma kewlar Co miałeś na myśli pisząc kewlar? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Z tego co pamiętam to Grzechu wysyłał sprzęgło do regeneracji i okładzinę zrobili mu z kewlaru, tylko jak dobrze pamiętam to twardo mu chodziło. Może z przejechanymi kilometrami zrobiło się lepiej .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrclaguna 354 Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Ja u siebie zapodałem CAHA z wynikiem 203 KM 419 NM Przy czym załozony ma kewlar Co miałeś na myśli pisząc kewlar? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk tarcze sprzegła wzmocniłem kewlarem, koszt około 150-250 pln Link to comment Share on other sites More sharing options...
firefighter79 10 Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Ja u siebie zapodałem CAHA z wynikiem 203 KM 419 NM U mnie wszystko w orginale po chipie wypluła 199,7KM i 438 NM Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin4x4 48 Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 (edited) Niestety, aby zamontowac turbosprężarkę CGLC (177KM) do silnika CAG a po co do tego ładować GTC1549VZ ? CGLC ma dużo większego boosta na szynie i to mu daje kopa a nie sprężarka która jest po prostu malutka, wariat na dole a góra ?. po mojemu trochę marnowanie kasy. Niestety, aby zamontowac turbosprężarkę CGLC (177KM) do silnika CAG, trzeba sie mocno nagimnastykowac, a wręcz nagiąć podłużnice żeby ją zmieścić (rozmawialem z użytkownikiem, który jest po zmianie). Więc najlepiej kupić od silnika CAH... zdaje się że Robert (tune up) w CAGA ma suszarkę od CGLC (206/430), w planach zdaje się GTB Edited April 2, 2016 by marcin4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiestorin 0 Posted October 2, 2016 Share Posted October 2, 2016 Witam wszystkich, za niedługo otworzę nowy temat. Napiszę tylko tyle że ja w swoim BRD mam turbo cglc z tego co wiem ok 210KM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goffer3 2 Posted August 3 Share Posted August 3 W dniu 16.01.2014 o 12:26, Damian92 napisał: Czy jest możliwość przełożenia turbosprężarki z silnika CNHA (190KM) do silnika CAG? Panowie, to w końcu jaka jest odpowiedz na pytanie, które zadał Damian? Można do CAG wrzucić turbinę od CNH 190 KM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now