Jump to content

marcin4x4

Pasjonat
  • Content Count

    2,345
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

42

About marcin4x4

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Okolice 3city

Car

  • Car model
    Inna
  • Car body
    Inne
  • Year of production
    2010
  • Engine
    Inny
  • Engine code
    INNY
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. to masz jeszcze GTD2060vzk z 27x ale nie wiem jak z montażem. Nie wiem na ile ją stać ale ponoć jest lepsza od 2260vk i vklr zarówno pod względem responsywności i wydajności. I z droższych GTD28
  2. telefon nie rejestruje niskich tonów więc nagranie jest bardzo ograniczone, w realu brzmi dużo lepiej na niskich obrotach jest cicho ale wyżej to masakra. Nie widzisz auta a słyszysz że coś leci tak samymi tłumikami możesz zmienić charakterystykę ale nie będzie tak głośno jak bez dpf.
  3. pomyśl zanim coś napiszesz. do q7 rok temu wyrwaliśmy za ~2500 komplet. tłumikami, po za tym pamiętaj że CCWA to starsza generacja głośniejsza sama w sobie. To co pokazał kolega drze ryja i fajne jest przez pierwsze kilometry potem tylko męczy i bezsensownie przyciąga uwagę.
  4. i ? bo niezbyt rozumiem Twoje wstawki. Ja nie mówię o v'kach tylko zwykłych 2.0tdi a nawet 1.6 których z przebiegami 300tyś km nie brakuje.
  5. nie patrz na te bzdury matko jedyna... kto Ci to tak spartolił ? zostawili to tak ? Z opaskami nie masz problemu ? im bardziej rozprężony wydech tym ciszej (w teorii)
  6. te przebiegi to jest kosmos, ostatnio oglądałem auto z grudnia 2017 i miało nalatane 240km po Polsce ! ale 10 letni TDI dalej ma 150 tyś miałem kilka aut z przebiegami poniżej 100 tyś km, każdy to była eksploatacyjna skarbonka. Auta z małymi przebiegami to często uwalone wtryski (benzyny również), dpf;y, zawieszenia itd.
  7. Raczej stare trupy, drogie w odrestaurowaniu vs nowe jednostki, które w ciągu 2-3 lat potrafią klepnąć tyle co ten stary paździerz przez 10 lat. Nie ma silników idealnych i nigdy nie będzie, różnica technologiczna między tymi konsternacji jest duża i taka licytacja nie ma większego sensu. Wszystko skończy na złomie, tzn u polaczka w garażu Od kilku lat jest na turbosprężarce (jednej TS), auta na rok 2020 mają 3.0 tfsi.
  8. Mi się podoba dźwięk i reakcja na gaz, to drugie ciężko uzyskać w innych silnikach. Plan jest by w 3.0tfsi zrobić maksymalnie szybkie wypełnienie właśnie pod reakcje, graty leżą na ponad 500+ zobaczymy co wyjdzie. a o czym ja pisałem ? w tym 252 robisz soft, dp, ic i masz 350, dorzucasz hybrydę, paliwo bp98 i masz 385/500nm. do setupu powyżej dorzuć 100okatnowe paliwo albo mocniejszą hybrydę i ci wypluje 4xx , powiem inaczej kup sobie bmw 2.0T + eklektyk to Ci przebije 400ps bez modyfikacji mechanicznych. By uzyskać zbliżona (lekko wyższą moc) z 2.7, robisz 2!! turbosprężarki, DP, FMIC i układ paliwowy do tego masz 2 cylindry i ~0,7 litra więcej. Pewno dlatego obu już nie produkują... Wszystkie silniki które wymieniłeś lubią olej, 3.0 TFSI również.
  9. Masz świadomość że nowsze 2.0 to często podstawowe mody i latasz poniżej 5 sekund ? Na forum masz B9, która robi chyba 4,4 na seryjnej turbosprężarce. 2.7T to śmietnik, większość tunerów i mechaników "nie chce, nie dotykam". no to taki 2.0 TFSI 225KM czyli dość popularna jednostka katalogowo potrzebuje 7 sekund, robisz sofcik i lejesz takiego 3.2 O fabrycznie mocniejszych wersjach nawet nie będę wspominał. Jedyne fajne silniki N/A to v8 w rs5 i rs4, dźwięk (silnika) i reakcja na gaz petarda, uzależnia.
  10. marcin4x4

    B6 2.7bit

    najpierw się zastanów czy Cie stać na eksploracje tego silnika, sprawdź czy jest wszystko zalegalizowane.
  11. CCWA ma większego laga niż CDUC a jak przegniesz to mimo wszystko będzie odczuwalny
  12. myślę że większy wstyd zebrać bat od r4 turbo
  13. a orientujesz się jak biturbo 2014+ ?
×
×
  • Create New...