Jump to content

marcin4x4

Pasjonat
  • Content Count

    2,372
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

44

About marcin4x4

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Okolice 3city

Car

  • Car model
    Inna
  • Car body
    Inne
  • Year of production
    2010
  • Engine
    Inny
  • Engine code
    INNY
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. przecież to jedno i to samo...
  2. nie warto, ewentualnie świecie ale u nas nie do kupienia, możesz klepać... 180 dobra do 1.9 na pompie nie 2.0 TFSI 3gen.
  3. polecisz w trasie 140kmh i już auto ładujesz do garażu.
  4. ... wy tak na serio ? jest zimno, cały czas pada śnieg albo deszcz i dziwi was biały dym ?
  5. wszystkim zarządza PID i zależnie od wersji działa różnie, pozycja jest wyliczona i odpowiednia do osiągnięcia zadanych parametrów, w innej sytuacji może dojść do przeładowania. On nie zmniejsza doładowania tylko zmienia przepływ spalin. błąd będzie dopiero przy blokowaniu sztangi.
  6. dokładnie... ale jak to wytłumaczysz barnom, którzy wierzą w LL a nawet jak odstawią auto do ASO to olej nie koniecznie zostanie wymieniony ? W rodzinie mam audi, gdzie specjalnie zrobiliśmy wymianę oleju po wymianie w ASO...(czysty pojemnik, biała kartka) to już drugie auto VAG, w którym zrobili olejowy wałek.
  7. tak nie dotykaj bo popsujesz i dopiero będzie problem. Control duty cycle wygląda ok więc podstaw nie widzę. Nastawnik nie pracuje 0-100% , ma swój określony zakres dlatego mimo że taki sam nastawnik a różne turbosprężarki to nie znaczy praca będzie prawidłowa. Są do tego programatory, które pozwalają sklonować lub skorygować ustawienia
  8. tak zrobisz VCDS'em, nie pamiętam, robiłem to kilka lat temu. nie będzie turbiny mają odwrotne sterownie, dwa różne nastawniki, różne wiązki i różne efekty (KKK lepszy max, GTB lepszy dół) najpierw masz under potem masz over -> vtg (sorry dopiero zobaczyłem logi) wyczyść wszystko, poskładaj i zrób logi.
  9. tu nie musi, ja zawsze lekko podnosiłem ale ze względu na ruszanie.
  10. nastawnik nie ma regulacji, KKK ma tylko śrubę stopu zacznij od adaptacji, robi się ja w 2 miejscach, w między czasie możesz zobaczyć czy nastawnik pracuje poprawnie. i wylecz się z głupich pomysłów. teraz je będziesz wkładał
  11. coś nisko, za pomocą VCDS'a możesz podnieść, nie pamiętam już gdzie.
  12. gdzie Ty chcesz tym jeździć... teraz prawko stracić to żaden problem.
  13. najczęściej wtryski ale sprawdzić trzeba wszystko, zrób komplet logów.
×
×
  • Create New...