Jump to content

marcin4x4

Pasjonat
  • Content Count

    2,188
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

29

About marcin4x4

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Okolice 3city

Car

  • Car model
    Inna
  • Car body
    Inne
  • Year of production
    2010
  • Engine
    Inny
  • Engine code
    INNY
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dlatego kupowanie auta z autohandlu jest dużo bezpieczniejsze niż od cwaniaczków z forum ;] ja znam 3 sztuki samych 3.0 TDI zakupionych na forum, wylizanych z kartotekami a tam silnik totalny złom. masz 100% racji w przypadku osoby prywatnej ciężko coś ugrać, zapis o wadach od strony prawnej niczego nie daje i teoretycznie każdy powinien odpowiadać tak samo ale żyjemy w kraju gdzie sędziowie sami nagminnie łamią prawo a połowa z nich to sprzątaczki więc... do tego masę zależności.
  2. LPG na nie rozgrzanym aucie truje bardziej niż BP, więc gdy jedziesz na SKP pamiętaj by motor był mega dobrze rozgrzany (choć nie wiem jak chcesz to zrobić :P, limity prędkości u was są porażające). W obu przypadkach tuner odpowiednio powinien zmodyfikować soft i to jest podstawą + zdrowy motor. Miej świadomość że taki "disel gate" w benzynach istnieje i ma się bardzo dobrze, nowe auta często nie przechodzą badania i trzeba korygować softem.
  3. jak soft z d*py to na wysokich biegach trubo może przeładowywać i limitery tną.
  4. wszystko zależy od diagnosty, pomiar spalin "niby" był od zawsze tylko mało kto go robił. Teraz mobilki mają sprzęt i w trasie łapią. W przypadku euro5+ kat metalowy+spreparowany soft+zdrowe auto, nie oszukasz tylko pomiaru laserowego badającego spaliny podczas jazdy ale to na naszych drogach tylko klepie statystykę. pamiętaj że jak się wtopisz to kaplica, jesteś w systemie.
  5. marcin4x4

    Filtry i oliwa

    5w30... synpower, motul itd. żadne ekonomiczne linie typu valvoline maxlife itd.
  6. marcin4x4

    Filtry i oliwa

    nie bez powodu mann kosztuje tyle samo co "teoretycznie gorszy zamiennik" a w niektórych przypadkach jest tańszy. Dwa razy rozcinałem filtr paliwa mann i raz oleju, zgadnij co siedziało w środku... w tym przypadku według mnie oba produkty są na zadowalającym poziomie.
  7. marcin4x4

    Filtry i oliwa

    bo właścicielem WIX-FILTRON jest MANN+HUMMEL ? i gdzie napisałem że Knecht ? Nie ma się co spinać, jakość i cena prawie ta sama. rozetnij filtr paliwa albo oleju manna czy delphi i zobaczysz co w środku znajdziesz.
  8. marcin4x4

    Filtry i oliwa

    valvoline syn power 5w40 a jeśli jest dpf to 5w30, chyba optimum cena / jakość zwłaszcza że masz baniaki 4l to to samo co filtor... czyli filtron mann knecht
  9. wkładkę sobie odpuść, tylko zawracanie tyłka z czyszczeniem...
  10. Już Ci pisałem co masz zrobić, tzn co ja bym zrobił. W ramach przypomnienia hybyrda ale nie żadna na 280ps (o ile to wykonalne), którą Ty zaproponowałeś bo to będzie jeszcze większy leń niż seria, tylko coś maksymalnie responsywnego czyli okolice ~230ps i lepszy dół od serii. FMIC minimum 180 z TW/FMIC + wydech i powinieneś podejść pod bezpieczne i nie zdychające w upały 240-250ps. Będziesz miał więcej kasy to możesz iść w mniejsze GTB, ale to już jest rzeźba, która nie zawsze działa dobrze. Ewentualnie możesz pomyśleć o wałku, zwłaszcza jak się skończy paliwo ale nie wiem czy coś tanio dopasujesz do BRD (o ile coś znajdziesz). Dane które Ty podajesz są tylko papierowe często wyssane z palca albo obliczone na podstawie jednego komponentu np koła kompresji. Twoje auto to daily, miastowy zamulacz (co sam przyznałeś) a ty chcesz ładować spiek i duże turbiny co jest chyba szczytem głupoty w tej kategorii. Słabsze ale bardziej responsywne auta bez problemu Cie zawstydzą a Ty zaczniesz chodzić z buta bo tak Cie będzie boleć noga od zmiany biegów. Teksty o wyścigach sobie odpuść, w aucie musisz dokonać wielu modyfikacji by przyjąć nawet połowę tego co podałeś, moc to nie tylko turbina i wtryski (zwłaszcza w PD) a silnik sam z siebie po prostu tego nie wytrzyma (reszta również). BRD to średnia baza pod większe moce. Kolorowe szpanerskie firmy na nikogo zorientowanego w temacie nie działają, zanim coś znowu walniesz POMYŚL.
  11. tylko że to nie jest seryjny kompresor z CAHA
  12. nie roku auta tylko homologacj nie będzie, dobry soft i na przelocie przechodzisz przegląd w DE/UK wszystko funkcjonuje bezproblemowo. nie wiem o co wy sie spinacie... przy obecnych procedurach to śmiech na sali.
  13. pierwsze i drugie zrobisz na SKP za free, albo u mechanika, motoru sprawdzi każdy normalny tuner przed rozpoczęciem pracy choć po fakcie wystarczyło skoczyć na hamowanie i zrobić logi np za pomocą kolegi z forum. Na forum masz sprawdzone jeżdżące rozwalniania, nie papierowe pomysły, które często się po prostu nie kleją. a co ma piernik do wiatraka ? chodzi o pewną logikę albo w tym konkretnym przepadku jej brak to po co tuningować auto ? zawsze walisz tak z czapy ? właśnie dlatego jest Ci potrzebny hebel, nie spowalniacz. znam takich co latają jeszcze szybciej, sam też raz miałem 3...(oczywiście na niemieckiej autostradzie ^^) i kotlet w gaciach. Rób co chcesz ale przestań ściemniać, osobiście na daily nigdy bym nie szedł w tym kierunku no ale to Twoje auto i Twoje problemy.
  14. BRD + Q ma w serii hebel jak golf 1,4 tsi ? matko... co za porażka.
  15. 320/288 to był mój seryjny hebel i wystarczający jest do standardowej jazdy, jeśli lubisz przycisnąć lub przemieszczać się z dużymi prędkościami to bardzo szybko kończy żywot. Po za tym sam feel jazdy na lepszym heblu jest po prostu genialny. Po za tym oba zestawy to porównywalny koszt (zaciski, jarzma, osłony) więc jest to oszczędność z czapy, no chyba że masz za małe felgi, wtedy faktycznie może być problem. Moje DTM'y były na styk. ochłoń i przestań wymyślać to Ci ludzie doradzą. Na forum masz wszystko czego potrzebujesz. Fajnie że zmarnowałeś 1600 zł, czegoś sensownego się dowiedziałeś ? GTD o której piszesz ma potencjał pod 340 koni w 2.0 tdi a ty się chwalisz nędznymi 230, zachłysnąłeś się cyferkami totalnie olewając pozostałe elementy. rób responsywne 250 koni na VKLR, nie wiem czy jest finansowy sens na BRD robić więcej.
×
×
  • Create New...