marcin4x4

Pasjonat
  • Zawartość

    1954
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

20

O marcin4x4

    Informacje

    • Imię
      Marcin
    • Lokalizacja
      Okolice 3city

    Auto

    • Model
      Inna
    • Nadwozie
      Inne
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      Inny
    • Kod silnika
      INNY
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. marcin4x4

      na iglicę żadna chemia nie poradzi.
    2. marcin4x4

      nie grzeją, w tej generacji załączają się poniżej 5 st. (dla ASB) to nie jest golf 2.... z ciekawości jak w CR chcesz grzebać przy kącie wtrysku ? i co to ma dać skoro inicjacja zapłonu jest zupełnie inna niż w układach poprzednich generacji.
    3. marcin4x4

      koło wlewu ropy masz drugi korek, środek kup w sklepie wyjdzie dużo taniej.
    4. marcin4x4

      ja tak od lat kupuje TV... w promocji nie dość że gówno to zawsze droższe. Po kilku miesiącach to samo można kupić jeszcze taniej bo wtedy jest faktyczna wyprzedaż.
    5. marcin4x4

      to nie jest log tylko odczyt aktualnych wartości. v6 z 4 cylindrami ? 3 wtrysk do kosza, pierwszy też słabo ale może się unormuje po wymianie 3.
    6. marcin4x4

      źle zrobiłeś loga, niema czego odzyskiwać.
    7. marcin4x4

      serio ? przeczytaj co napisałeś i pomyśl.
    8. marcin4x4

      najprościej będzie na CCWA, zostawić możesz elektronikę i pompę w baku, reszta wyjazd. no i oczywiście Q a co za tym idzie springi, hamulce. Ewentualnie poszukaj wykastrowanej wersji 3.0, te 20x konne były FWD i miały GTB20
    9. marcin4x4

      w CR nie ma bipów, czas wtrysku jest w 7x
    10. marcin4x4

      nic po za syntetycznym testem na stole Ci tego nie pokaże. Korekcje dają pogląd na ogólny stan, to wystarczy by podjąć decyzje o zakupie, ewentualnie zbić cenę.
    11. marcin4x4

      jest przy filtrze, mają wspólna podstawę.
    12. marcin4x4

      nigdy nie spotkałem wersji bez "sterownika kodowania" zweryfikuj, objawy masz klasyczne.
    13. marcin4x4

      a kodowanie sprawdziłeś ? na forum masz kilka podobnych tematów...
    14. marcin4x4

      kodowanie aku jest poprawne ? kable itd sprawdzone ? jak masz MMI to możesz aktywować inf o stanie naładowania.
    15. marcin4x4

      Przecież roboczogodzina w tym serwisowa jest liczona od klasy auta, wymiana oleju w A3 będzie np 700 zł a w Q5 900. Żaden filtr nie wytrzyma 60 tyś km, żaden olej nie wytrzyma 30 tyś km. Do ASO jeździ się tylko na serwisy konieczne, by nie utracić gwarancji.