Skocz do zawartości

marcin4x4

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    2126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

24

O marcin4x4

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Lokalizacja
    Okolice 3city

Auto

  • Model
    Inna
  • Nadwozie
    Inne
  • Rocznik
    2010
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. marcin4x4

    A4 B7 Avant BRD mod na 250+

    nawet nie próbujesz... przeczytaj co napisałeś pomyśl. Zrób dobrą hybrydę, wymień IC np na 180 i będziesz zadowolony.
  2. marcin4x4

    A4 B7 Avant BRD mod na 250+

    Ale lżejsze... tak samo wałek, do tego ostra geometria i będzie latać.. no ale co firma to wynalazki ;]
  3. od tego badziewia wszystko jest lepsze.
  4. marcin4x4

    A4 B7 Avant BRD mod na 250+

    tylko mniej na uwadze że hybrydy lubią rozwalać seryjne IC.
  5. marcin4x4

    A4 B7 Avant BRD mod na 250+

    Myślę że hybryda z BRD Ci starczy.
  6. marcin4x4

    FMIC A4 B6 1.9 jaki?

    ile tysięcy razy można przerabiać ten same temat ? 140 szkoda sobie d*pę zawracać. Ludzie czy wy naprawdę nie umiecie wykonać podstawowych porównań, obliczeń ?
  7. stalowy kat + spreparowany soft i powinno grać. W UK daje rade.
  8. marcin4x4

    Kompresor zamiast turbo

    kompresor ma lepszy dól ale zdecydowanie gorszą górę, ogólnie fajna rzecz do mocnych silników NA
  9. marcin4x4

    Stage 2 jaki IC??

    te wartości są wyssane z palca, po za tym weź wszystko na logikę. Największy problem tego IC to bardzo duży opór, mało kanałów, gęsty rdzeń. SMIC mają luźniejszy rdzeń a do tego z boku są poszerzone kanały więc ogólnie mówiąc DSMIC powinien mieć lepsze parametry niż taka 140. Poszukaj na necie zestawów, może lepiej zrobić na oryginalne za mniejsze pieniądze. Tylko czy tak łatwo kupić chłodnice w dobrym stanie...
  10. marcin4x4

    Stage 2 jaki IC??

    Zestaw to zbitek uniwersalnych rur aluminiowych o bardzo cieniutkiej ściance, do tego dają opaski SGB, które tak słabe rury po prostu deformują i robią się problemy typu "sylikon uciekł". kilka sylikonów i sam ic... brak instrukcji, jak zadzwonisz i zapytasz to nawet nie wiedzą co wchodzi w skład ale jak to mówią "ludzie sobie radzą". dokładasz 600 zł i masz zrobione wszystko od zera, pospawane ładnie z alu bez ceregieli i zagrożenia że coś się rozpadnie. poszukaj na forum, gdzieś publikowałem zdjęcia zestawu.
  11. najprościej wywalić i zapomnieć o temacie przy okazji wyczyścić kolektor, klapę itd.
  12. marcin4x4

    Stage 2 jaki IC??

    z żadnym IC nie masz gotowego zestawu, z tych pseudo kompletów nie poskładasz całości a jakość rur jest tragiczna. Lepiej kup jakieś lepsze turbo, BRD w dzisiejszych czasach to trochę nędza. Jak zostanie kasa dozbieraj do 180 z kompletnym orurowaniem. i będziesz zadowolony
  13. jak klapy są ok to przesmarować i wywalić egr, ja miałem 380 tyś km i klapy ciągle ori.
  14. Nie przedstawiasz dowodów, walisz te same posty na każdym forum i w portalach opiniotwórczych, oczerniasz firmę (za co możesz zebrać baty) i tak robisz gówno burzę. A może to Ty ich władowałeś na minę ? Nie rozumiem po co tracisz czas na ekspertyzy turbosprężarki (o ile takie są) skoro dowody zbrodni masz w aucie i to na wyciągniecie ręki. BTW: gratuluje zniszczenia dowodu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...