marcin4x4
Pasjonat-
Postów
2360 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O marcin4x4
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Okolice 3city
Auto
-
Model
Inna
-
Nadwozie
Inne
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
Inny
-
Kod silnika
INNY
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia marcin4x4
47
Reputacja
-
usuwanie DTC to standardowa procedura u wielu handlarzy, dlatego złote rady z forum pt "sprawdź błędy" od lat są nic nie warte. Musisz podskoczyć do jakiegoś tunera, nikt inny tego nie ogarnie.
-
jak kolega powyżej napisał tylko przez wgarnie nowego oryginalnego softu, wiesz że to jest działanie mające na celu ukrycie wad pojazdu?
-
w 2.7 jeszcze jest rozdzielony więc tragedii nie ma.
-
jeśli wycinają tylko DPF to nie ma tragedii, gorzej jak wyleci wszystko, benzyny jeszcze gorzej.
-
już się zabrali.
-
napisałem że w 3.0 TDI montowali kilka typów turbosprężarek i masz kupić z takim samym nastawnikiem bo innej nie ogarniesz. na hybrydzie będziesz miał lepszy dół.
-
eh... Turbo od 3.0 dopasujesz bez problemów, hybrydę z GTB17 jak najbardziej można zrobić i chyba będzie to najlepszym rozwiązaniem. Jak auto zdrowe okolice 240-250ps powinieneś uzyskać.
-
matko gdzie takich idiotów produkują...
-
w 3.0 tdi miałeś KKK BV50 i GBT2260, praca nastawnika jest odwrotna więc tego nie wysterujesz, musisz kupić ten sam.
-
Dwie hamownie - dwa różne wykresy
marcin4x4 odpowiedział(a) na Daro32 temat w Wykresy po modyfikacjach
-
padające katy to norma.
-
bo 95 ma FAME, którego lać nie można ? taka analogiczna głupawka do Twojej.
-
auto które widziałem miało skrócony łańcuch tylko na jednej głowicy a poleciał wałek... więc jakąś to chudziło, generalnie dochodzenie trochę zajęło bo nikt się tego nie spodziewał.
-
lol, po zmianie przepisów takie pomysły ? powiedzenia..