Makale

Pasjonat
  • Zawartość

    632
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

O Makale

    Informacje

    • Imię
      Makale
    • Lokalizacja
      Płock

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      2.0
    • Kod silnika
      ALT
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. To normalne... Wystarczy spojrzeć na włącznik świateł. Pociągniecie do siebie raz - włączasz przód, dwa razy przód, który się już pali + tył. W sumie to logiczne bo po co Ci włączać same tylne światła przeciwmłgowe skoro je włączasz tylko jak widoczność jest poniżej 100 metrów, a przód możesz włączyć dużo wcześniej.
    2. Można wywalić całą tablicę błędów i check się nie będzie świecił nigdy.
    3. Makale

      Instalacja LOW i HIGH to dwie różne instalacje... Przecież masz jak wół schematy. W LOW światła idą przez włącznik, a w HIGH przez moduł.
    4. Makale

      Do 2001 rok ALT podejdzie?
    5. Makale

      Ale co chcesz osiągnąć? Radio 24v bez problemu podepniesz na 12v (4 na 5 podpiąłem na 12v, piątek stawiam, że uszkodzone bo nawet 18v go nie rusza), a jak chcesz radio do solówki to weź zwykłe na 12v i podepnij je w solówce do 12volt... A skad wziać 12v? Chociażby z zapalczniki... Na pewno masz na 12 i 24v.
    6. Makale

      Może był stworzony do innego silnika po prostu? Miał inne turbo, inne wtryski, dolot, wydech itd.
    7. Makale

      Ehh... Bo mogę
    8. Makale

      Nie wytrzymałem bo koza, a w serii zawieszenie mało się klei drogi, ale na 18" duża poprawa względem 15". Jeździłeś na 1BA na 195/65/15 i 225/40/18? Na różnych konfiguracjach zrobiłem tym autem ponad 100 tys km, ale i tak wszyscy wiedzą lepiej "bo słyszeli, albo 10km zrobili"... Ad.1 większa masa nierosorowana? Dobra to nie ma już sensu Wg Was jak w drugim aucie na zimę mam 255/55 R18, a na lato 305/35 R21 to na 21 prowadzi się gorzej, bo inna masa, bo niski profil, bo amor nie ogarnia?
    9. Makale

      Nadal nie masz żadnego argumentu czemu na 18 przy tym samym obwodzie auto ma prowadzić się gorzej.
    10. Makale

      Nadal nie wyjaśniłeś jakim cudem.
    11. Makale

      ASO za 617 groszy.
    12. Makale

      Podjedź do spawacza za 100 zł wspawa Ci zwykłe rury i tyle. I dobra rada - wydech można pomalować farbą do wydechu i wtedy nie rdzewieje...
    13. Makale

      Nie kupuję się / wsadza gotowych softów =.= Soft się robi pod JEDEN KONKRETNY silnik. Każdy silnik po pewnym przebiegu jest INNY, ma inny stopień zużycia itd... Podjedź do tunera na porządnego softa to auta nie poznasz.
    14. Makale

      Ale wyjaśnij czemu? Ja nie czułem żadnej różnicy między 15" a 18", oprócz tego, że na niższym profilu auto mniej pływało po drodze i szybciej reagowało na ruchy kierownicą. Nie zmieniła się ani wysokość, ani nic się nie zmieniło w pracy zawieszenie bo cały czas jest ta sama wielkość koła. Zawieszenie musi nieco więcej pracować, ze względu, że opona niskoprofilowa gorzej amortyzuje dziury, ale to też zależy od opony... Możesz mieć 195/65/15 twardą (większość runflatów są twarde) a możesz mieć 225/40R18, która jest mięciutka i wybiera niewielkie nierówności... Zależy kto jak jeździ jeszcze. Ja nawet na 15 i 1BA nie miałem w naturze zapier*** po dziurach. Może jak ktoś po dziurach 10cm zapierdzielał na 15 i się przesiadze na 18 to się źle prowadzi, ale jak ktoś jeździ po normalnych drogach a nie w offroadzie to zmiana na plus, a nie minus. Co innego wygląd... Duża felga i koza nie wygląda dobrze dlatego długo nie wytrzymałem i wpadło -45m.... Przy twardych amorach i poliuretanach pasażerowie muszą kaski zakładać bo mogą głową o podsufitkę walnąć.
    15. Makale

      Lepiej, żeby nie był urwany. Nie jestem pewny, ale mogą cuda się dziać z silnikiem i DPF. Błędnie może odczytywać stopień zapchania DPF i np. cały czas włączać procedurę wypalania DPF.