Makale

Pasjonat
  • Zawartość

    663
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

9

O Makale

    Informacje

    • Imię
      Makale
    • Lokalizacja
      Płock

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      2.0
    • Kod silnika
      ALT
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Makale

      Wydaje mi się, że lekko zbyt niskie ciśnienie..., ale nie na tyle aby coś było nie tak. Przebieg 135 tys ? Wierzysz w cuda? Pewnie jedynki z przodu brakuje. Na odległość ciężko cokolwiek zdiagnozować. Masz rozrząd na pasku i na łańcuchu może już coś się dziać. Ja mam ponad 300 tys na ori łańcuchu i żyje... Podjedź do ogarniętego mechanika niech oceni to, albo wrzuć jakiś dobry filmik, na którym to będzie słychać.
    2. Napisz do gościa, który zajmuje się ubezpieczeniem. Jak chcesz to napisz PRIV dam ci namiary na typa co zajmuje się dopłatą do oszkodowań. Ubezpieczyciel o ile masz CAŁE auto w oryginale (lakier) to KAŻDY element mają Ci zakwalifikować jako nowy do wymiany. Tylko to jest B6 ? B7 ? Żeby całki Ci nie dowalili. Mi za uszkodzenie dwóch drzwi (delikatna wgniotka) = 2x nowe drzwi z ASO ponad 7000 zł. Uszkodzony błotnik tył i błotnik przód z felgą wycena na 12k zł realnie na prawie 20 pewno do wyciągnięcia, ale już 12k to szkoda całkowita w B6 bo wyliczyli mi wartość na 9600 zł =.= Więć drzwi 3k, błotnik z 7k, próg też w tysiącach. Wyjdzie ci (albo powinno) może i nawet z 15 tys.
    3. Wymiana elementu = też jego lakierowanie... Pomyśl, czy chcesz mieć 240 mikronów na tym elemencie i na dole dojdzie ci do 300-400 mikronów albo i mniej (jak będzie cyna) i tylko tam i masz auto w ORYGINALNE. Czy chcesz mieć auto cięte / spawane i w miejscu łaczenia blachy i tak będzie szpachla / cyna i i tak cały element lakierowany? Jak płacisz 1.5k za OC to chyba wszystkich zniżek nie masz Nawet za V10 tyle nie płacę oc...
    4. Ale zobacz i sam przemyśl z czym się wiąże wymiana tego elementu... I tak na łączeniu blach będzie spaw a na spawie musi być cyna / szpachla. Zmień blacharza jak on tego nie potrafi wyciągnąć. Tam nie ma żadnych poważnych uszkodzeń... Dospawa Ci haczyk i to ładnie wyciągnie, że śladu nie będzie...
    5. Jaka szpachla. Wyciągnie potem cyna lub minimalnie szpachli i po temacie. Wymieniać poszycie tylnego błotnika? Wiesz z czym to się wiąże? Wycinanie ori tylnej szyby, tylnych szyb bocznych, ciecie, spawanie na swap przecież też idzie szpachla żeby wyrównać. Oddaj do dobrego blacharza i Ci to zrobi, że szpachli będzie mniej niż lakieru.
    6. Makale

      Sprawdź kostki za radiem czy wszystkie są dociśnięte, a potem odłącz kabel od oświetlenia. Na rysunku na radiu jest jako słoneczko.
    7. Makale

      Pierwszy błąd to przepalony bezpiecznik mały 10A. Pompa od systemu BAS (awaryjnego hamowania). Elektryczna pompa podciśnienia. W środku tej pompy pęka wirnik. Używki są kosmicznie drogie, zestawów naprawczych nie widziałem. Ostatni od słabego aku - zacznij od naładowania aku i usuń błędy. Błąd sondy pierwszej i wypadanie zapłonu na 1 garnku. Zacznij od wymiany świec i zamień miejscami cewki na cylindrze 1 i 2, usuń błędy, 10 km jazdy próbnej i znów pod kompa.
    8. Makale

      Piasty, łożyska i podstawa: GEOMETRIA kompletna,
    9. Makale

      Nie zapomnij o nowych uszczelkach wszędzie co rozbierałeś.
    10. Makale

      Logi zrób
    11. Makale

      Jaki kolor spalin?
    12. Makale

      Cały napęd z 2.0 TFSI z 2007 roku. Silnik jeszcze nie rozebrany ale i tak na śrubki idzie. Zobaczymy jak w środku wygląda.
    13. Makale

      Oczywiście. Środek do czyszczenie gumy. Począwszy od mocnego APC, przez Tar&Glue po środki do czyszczenia a następnie konserwacji gumy / materiałych gumopochodnych. I nie jest to niedoróbka materiałowa lecz niedbalstwo właściciela auta, który go tego elementu nie czyścił i konserwował.
    14. Makale

      1.8t będzie cichsze od 2.0 ALT bo turbo mocno wycisza... kat na cholerę Ci... Zostaw środek i końcowy jak w ALT i po temacie. Dwururka w 1.8t jest sztuczna. I tak idzie 1 rura, która w środkowym tłumiku ma wbudowany trójnik...
    15. Makale

      Nawi jest z C5. Ale chyba DX. Docięłem ją i pasuje idealnie.