Jump to content

Makale

Pasjonat
  • Content Count

    787
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

16

About Makale

Informacje

  • First name
    Makale
  • Location
    Płock

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,004 profile views
  1. Makale

    2.0 ALT zamulony

    Coś słaba ta diagnostyka. Logi, jak pracuje przepływka, sonda, jak rozrząd zrobiony, kierownica powietrza jak pracuje, jaka kompresja, świece wymienione? Pełno tego.
  2. Płyn można mieszać. Nic się nie stanie. Jak wracałem autem z DE i zaczęło lać ze wspomagania to dwa uszczelniacze do zbiorniczka i po 100km przestało lać. Nie mam pojęcia jaki płyn był wlany. Pewno minerał. Po przyjechaniu do domu płukanie układu + usunięcie nieszczelności i nic się nie stało. U mnie jak maglownica się wygięła (no cóż) to wlałem sam uszczelniacz i też dojechałem, a miałem syntetyk.
  3. Po 1. EDS - w ośce tylko przód, w Quattro tylko tył Po 2. Inaczej działa ABS i ASR i zauważyłem, że nawet ESP działa inaczej. Po 3. Inny rozkład siły hamowania, w Quattro więcej % idzie na tył.
  4. No błąd czujnika F125, który jest przy skrzyni obok linki wybieraka. Jakieś objawy skrzyni?
  5. Dobry opornik założyłeś? Ja bym posprawdzam wszystkie styki tylnych lamp. Kostki do lamp przeczyścił contact spreyem, bo jedyne co mi przychodzi do głowy to coś słabo styka.
  6. Makale

    ADS do A5

    Cześć. Znam temat apropos ADS, ale nie do końca rozumiem. Posiadam A5 bez ADS, z servotronic i tiptroniciem. MMI 3g High. Można aktywować ADS tak żeby sterować tylko pracą silnika, skrzyni i magla bez montażu żadnych dodatkowych sterowników / przycisków itd?
  7. Do sprawdzenia linka od wybieraka właśnie.
  8. LPG bierze odczyty tak samo jak ECU z pierwszych sond.
  9. nieszczelności sie usuwa, a nie leje uszczelniacze.
  10. Makale

    opony 225/50 r17

    Lepiej dołóż i kup Michelin Alpin A6. Nie ma mocnych na nie.
  11. Przy odpalonym silniku nie powinno być tego komunikatu. Ten komunikat oznacza, żebyś wyłączył zapłon (gdy silnik nie pracuje i nie ma ładowania aku), żeby nie rozładowywać akumulatora/ów.
  12. Cześć. Właśnie przeszedłem z H7 -> xenon + włącznik auto + MCE F i do szczęścia brakuje mi rozpiski pinów we wtyczce przy starej regulacji wysokości świateł. Z tego co widzę to pokrywa się aż masa i iluminacja ale tylko jedna, reszta powoduje krzaki w instalacji. Zwracam się z prośbą, ponieważ nie chce rwać całej instalacji i jak najmniej ingerować z fabryczną. Obecnie potrzebuję: Pin 3 – aktywacja świateł DLR (połączenie z MCE, kostka 32-pin, 30) [niebiesko/czerwony] (to sobię ciągne do przekaźnika DRL nie ori, które mam) Pin 4 – iluminacja (połączenie z MCE, kostka 32-pin/18) [czarno/niebieski] Tutaj nie wiem gdzie to ori idzie Pin 5 – masa włącznika i iluminacji [brązowy] Ten mi się pokrywa z fabryczną wiązką Pin 7 – aktywacja CLH (połączenie z MCE, kostka 32-pin/24) [biały] Tutaj nie wiem gdzie to ori idzie Pin 8 – iluminacja (połączenie z MCE, kostka 32-pin/18) [czarno/niebieski] Tutaj nie wiem gdzie to ori idzie
  13. JAk z elektroniką sobie poradziłeś?
  14. Cześć. Pacjent 2.5 TDI BFC + CVT. Została wymieniona pompa wtryskowa ponieważ stara miała problem ze zmianą kąta wtrysku. Po wymianie pompy na ciepłym silniku jest wszystko pięknie, natomiast został jeden problem. Po nocy auto musi kręcić 6 sekund zanim odpali. Im zimniej tym gorzej. Po odpaleniu auto kopci na siwo. Po odpaleniu wystarczy, że pochodzi 10 sekund i odpali od strzała. Pompa była z AKE 180km. Immo zaprogramowane i został tylko problem z odpalaniem po nocy. Zero błędów na VCDS. Gdzie szukać przyczyny? Zmienić dawkę startową ? Mam możliwość zrobienia logów jedynie statycznych. Wcześniej były błedy w ECU o złym kącie wtrysku i coś jeszcze już nie pamietam. Teraz nie ma żadnych błędów.
×
×
  • Create New...