Jump to content

Krystianooo

Pasjonat
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

About Krystianooo

Informacje

  • First name
    Krystian
  • Location
    RZ

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    BRB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Krystianooo's Achievements

0

Reputation

  1. Kupię felgi 16'' 5x112 Zobacz ogłoszenie Kupię felgi 16 calowe najlepiej 5 ramienne do A4 B7 Jeśli masz na sprzedaż zrób fotkę i wstaw w komentarzu wraz z ceną za komplet + wysyłka. Preferowane osoby mimo wszystko z Podkarpacia do odbioru osobistego Proszę bez gruzów Użytkownik Krystianooo Data 25.04.2021 Cena Kategoria Felgi  
  2. Time Left: 26 days and 12 hours

    • Kupię
    • Używany

    Kupię felgi 16 calowe najlepiej 5 ramienne do A4 B7 Jeśli masz na sprzedaż zrób fotkę i wstaw w komentarzu wraz z ceną za komplet + wysyłka. Preferowane osoby mimo wszystko z Podkarpacia do odbioru osobistego Proszę bez gruzów

    NO VALUE SPECIFIED

    , Podkarpackie - PL

  3. Mając 220k najechane, żadnych problemów z silnikiem itp. rzeczami nie miałem bez mapy standard 115KM Zależy od sztuki jaką trafisz...
  4. Jaki jest nr PDC tylnego czujnika dla wersji sedan z 2007 roku? 1.9 TDI silnik Audi Autorud gość mi podał 3H0919275DGRU ; lecz wydaje mi się to bardzo dziwne... Ktoś może mi to potwierdzić?
  5. Kupię czujnik parkowania tył PDC A4 B7 SEDAN Zobacz ogłoszenie Kupię czujnik (1 szt.) parkowania PDC (środkowy prawy padł) Audi A4 B7 SEDAN Najlepiej w kolorze LZ9Y Użytkownik Krystianooo Data 21.01.2021 Cena 50 zł Kategoria A4 B6/B7  
  6. Time Left: 4 days and 14 hours

    • Kupię
    • Nowy

    Kupię czujnik (1 szt.) parkowania PDC (środkowy prawy padł) Audi A4 B7 SEDAN Najlepiej w kolorze LZ9Y

    50.00 PLN

  7. To samo pytanie tylko adapter wygląda dosłownie tak: Adapter zasilania Viofo Hardwire Kit ACC (HK3) w sklepie Wideorejestratory24.pl WWW.WIDEOREJESTRATORY24.PL Adapter zasilania do rejestratorów jazdy z funkcją ACC oraz regulowanym napięciem odcięcia. Adapter posiada trzy przewody wejściowe: 1) Battery+ (czerwony) - podłączany do obwodu zasilania stałego, które podaje napięcie także po wyłączeniu zapłonu. 2) ACC (żółty) - podłączany do obwodu, który aktywny jest po włączeniu zapłonu w samochodzie (przekręceniu kluczyka w stacyjce). 3) GND (czarny) - masa, należy przymocować np. do elementu karoserii samochodu. Kamery samochodowe VIOFO z serii A129 / A129 PRO Do którego bezpiecznika w A4 B7 (sedan ''07) podpiąć żeby mieć stałe zasilanie (chodzi tu przede wszystkim o tryb parkingowy)?
  8. Witajcie. Dzisiejszym pacjentem jest Audi A4 1.9 TDI (131KM) SEDAN (2001 rok) Problem polega na tym, iż jest brak sygnału w radiu. Czasem działa czasem nie (zależy czy się nagrzeje do słońca czy też nie). Jak działa to potrafi szumieć strasznie i gubić fale. Aktualnie założone radio jest oryginalne Audi Concert II Było przerabiane bo było podpięte inne (z wyjściem aux i usb) ale też zaczęło się robić to samo stąd ta zamiana znów na oryginał. Prawdopodobnie jest uszkodzona wtyczka przy wzmacniaczu antenowym lub cokolwiek innego co nie daje dobrego albo brak całkowitego odbioru radia. Czy ktoś może coś doradzić w tym temacie? Jeśli tak to gdzie mogę znaleźć odpowiednią wtyczkę, wzmacniacz lub cokolwiek innego co by sprawiło, że radio dostanie drugie życie i zacznie normalnie grać? Szczerze mówiąc jest już to bardzo irytujące a problem nie zniknął... Pozdrawiam serdecznie i liczę na szybką pomoc W załączniku sa 3 zdjęcia jak to wygląda. Ta pomarańczowa wtyczka nie łączy ale nie jestem w 100% czy to tylko ona. Najpierw chciałbym ją znaleźć gdzieś tylko gdzie? Może ma ktoś ją na zbyciu
  9. To rozliczenie to jakaś kpina jest... Oddaj do ASO na bezgotówkową naprawę. Będziesz miał na wszystko papiery a nic Cię nie interesuje. Podpisujesz, że wszystkie roszczenia jakie będą to ASO przejmuje na siebie a Ciebie nic nie interesuje. Oni się później będą bawić z ubezpieczycielem, a ubezpieczyciel i tak nie ma szans z nimi Tak jak kolega wyżej napisał... tu mogą być koszty rzędu nawet 7-8 tysięcy... Podobnie było u mnie. Zaproponowali 1500zł a rozliczenie z ASO jak przyszło to było na kwotę prawie 5 tysięcy za wymianę zderzaka i spoilera Oryginalne części obowiązkowo!
  10. Jeśli zależy Ci na samochodzie a nie na kasie to jazda do ASO na bezgotówkową naprawę na ORI częściach A jeśli nie to bierz hajs i spróbuj naprawiać we własnym zakresie na częściach wyłapanych w necie lub zamiennikach...
  11. Tutaj masz wszystko, wystarczy wpisać daną frazę w wujka Google i wszystko jest jak na tacy Sam tę procedurę przechodziłem osobiście i działa na 100%.
  12. Gdybyśmy jechali tą samą prędkością to gwarantuję, że B6, która też stoi pod domem, zatrzyma się szybciej od mojej B7. Czuć ewidentną różnicę przy dużych prędkościach. Na autostradzie hamując ze 160 do 120, czyli niewiele czuć było nawet delikatne drgania kierownicy. Żaden system się nie włączył, sucha nawierzchnia była. Czyżby problem też były wtedy rozgrzane tarcze, które dały taki efekt? Tylne tarcze i klocki wymieniałem 3 miesiące temu... Przednie też były wymieniane ale jakieś pół roku temu... W sumie to 330 km w jedną stronę drogi było
  13. Tak. Silnik BRB 1.9 TDI 2007r. więc zaiste jest tam 288, co ma tragiczne połączenie jeśli chodzi nawet o awaryjne hamowanie... Wymieniając zestaw to oczekuję siły hamowania jak w B6 '01r. 1.9 TDI AWX... Jest niestety kolosalna różnica na korzyść "starszego" brata... Nie spodziewałem się, że w B7 jest aż taki dramat XD Lepiej dmuchać na zimne i mieć pewność, że auto zatrzyma się tam gdzie trzeba a nie u kogoś w bagażniku
  14. @Dev w jakiej cenie masz takowy zestaw? B7 ma za słabe hamulce w porównaniu do B6... Trzeba coś z tym wreszcie zrobić ale pomocy potrzeba. Alufelgi 16''. Raczej nic nie było grzebane więc obstawiam fabryczne wszystko. Warto inwestować i ile taka inwestycja wynosi?
  15. Witaj, Wykonaj telefon do ubezpieczalni, że zdecydowałeś się na bezgotówkową naprawę w autoryzowanym serwisie Audi. Na miejscu w serwisie (po wcześniejszym ustaleniu) spotkasz się z rzeczoznawcą, który dokona oględzin wraz z pełną dokumentacją. Podpiszesz dokumenty odnośnie roszczeń z tytułu ubezpieczenia OC SPRAWY (aby wszystkie sprawy załatwiło sobie z nimi Audi - pełnomocnictwo dla nich). Oddajesz samochód na warsztat, bierzesz pojazd zastępczy na czas naprawy (jeśli potrzebujesz, bo takowy Ci się należy) i grzecznie czekasz na gotowy samochód. Cokolwiek wyjdzie więcej dostaniesz info od salonu, że oprócz np. zderzaka "w środku" po zdjęciu są jeszcze inne uszkodzenia, które oni z pewnością uwzględnią (bo sami też na tym dobrze zarabiają). Odbierasz gotowy samochód i bailando. Fakturkę dostaniesz tylko informacyjnie ile wyszło a wszelkich roszczeń będzie sobie dochodziło Audi. Pamiętaj, że naprawa w ASO jest tylko na oryginalnych częściach - czyli to co Nam się należy. Tanio nie będzie, ale tak ma być (Ciebie koszta tego nie interesują, bo to nie Twoja wina). Samochód ma zostać doprowadzony do stanu sprzed kolizji.
×
×
  • Create New...