Skocz do zawartości

zbigor

Pasjonat
  • Postów

    228
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zbigor

Informacje

  • Imię
    Zbyszek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zbigor

7

Reputacja

  1. W A5 kodowanie jest prawdopodobnie inne jak w A4.
  2. W ETCE a nawet w katalogach online typu 2009 Audi Audi A4/Avant Europe market: Oś przednia, układ kierowniczy Mechanizm różnicowy walek atakujacy+kolo talerzowe dla 6-biegowej skrzyni manual. G >> 15 08 1 0B1 symb.skrzyni: napęd prz.+ JST,LLQ,JJG, KXP,LLQ,LLN, MHK,LLM,JJF, LCN,LLV,LCQ KBZ,LLS,LLW, MHK,LLM,NCT WWW.OEMEPC.COM Oś przednia, układ kierowniczy Mechanizm różnicowy walek atakujacy+kolo talerzowe dla 6-biegowej skrzyni manual. G >> 15 08 1 0B1 symb.skrzyni: napęd prz.+ JST,LLQ,JJG, KXP,LLQ,LLN... jest to zaznaczone G >> 15 08 1 0B1 czyli mechanizm różnicowy skrzyni 0B1 od początku produkcji do 15 08 1 ma osobny katalog od mechanizmu G 15 08 1 >> czyli produkcji po dacie 15 08 2011 Tam numery części się zgadzają. Oryginalne łożysko 0B4409218C można z tego co mi powiedziano zamienić takim Łożysko 4T-LM806649/806610 NTN 53,975x88,9x19,05 7318901165 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 90,30 zł - Łożysko 4T-LM806649/806610 NTN 53,975x88,9x19,05 (7318901165). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Natomiast łożysko 0B4409123E to trudniejszy temat. ZTCW to chyba INA 712219410 jest odpowiednim zamiennikiem ale pewien nie jestem. Można zastosować takie LM503349/310 SNR Łożysko stożkowe 45,98x74,97X18 7292920470 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 108 zł - LM503349/310 SNR Łożysko stożkowe 45,98x74,97X18 (7292920470). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! ale to łożysko ma 18mm zamiast 20,4 wiec trzeba pokombinować z dorobieniem podkładki. Prawdopodombie najlepszym zamiennikiem będzie Timken KLM503349-902M9 ma wymiar 20.2 zamiast 20.4 pewnie podejdzie bez kombinowania TIMKEN Single row tapered roller bearing KLM503349-902M9 SHOP.ERIKS.NL Tapered roller bearings have tapered inner and outer ring raceways and tapered rollers. They are designed to accommodate combined loads, i.e. simultan Tak przy okazji jak poszła wymiana łożysk? Coś się poprawiło po tym?
  3. Pewnie można tylko majac 6 bajtow do przetestowania a w każdym ze 20 liczb ilość możliwości robi się moim zdaniem niemożliwa do realnego sprawdzenia.
  4. Przepisałeś dobrze kodowanie ze starego modułu. to właśnie 09 w zerowym bajcie, 85 w pierwszym i 00 w drugim Czyli 098500. Pomocnik kodowania to opis tego za co odpowiada dany bit w bajcie. W bajcie 0 tych opisów nie ma i tam można tylko próbować po omacku. W pozostałych bajtach częśćbitów jest opisana jak np bit 7 w bajcie 1 to trailer recognition....
  5. O bajcie 00 nic nie wiem. Mam tylko pewne przypuszczenia. U mnie w dieslu jest 16 a nie 09. Wydaje mi się że w tym bajcie w przedliftach pierwsza cyfra odpowiada za rodzaj paliwa czyli 0 to benzyna a 1 to diesel. Druga cyfra to może być skrzynia biegów gdzie manual to 6 , stronic to 9 a multi to jeszcze inna cyfra. Pierwszy bajt masz opisany w pomocniku kodowania. Ja nie mam fabrycznego haka wiec bit 7 w bajcie 1 nie jest u mnie zaznaczony. W drugim bajcie podobnie jak Ty nie mam nic zaznaczone. Widzę że przepisałeś kodowanie 098500 z modułu BE do AL wiec tu jest OK.
  6. W kanale 00 zapoznałeś auto z nowym modułem ABS A gdzie kodowanie? Powinieneś choć przepisać kodowanie ze starego modułu żeby zobaczyć czy nie będzie błędów. Ale nawet to czasami nie pomaga. Ja dziś zmieniłem moduł na AQ czyli taki który w/g ETKA pasuje zarówno do 1AS jak i 1AT. Kodowanie TPMS się przyjęło ale co z tego. Tak sypnęło błędami że nawet nie mogłem wyłączyć auta.
  7. Masz fart Sprawdziłem swoim module w kodowanie zerowego bajtu od 00 do 22 i lipa. Nawet jak kodowanie się przyjmie to i tak wyskakują błędy albo od razu albo po krótkiej jeździe. W oryginalnym module miałem 16 a w kupionym 03. Chyba kupię kolejny moduł bo może ten jest jakiś walnięty
  8. U mnie to nie działa. Mam autoscany z ostatnich kliku lat więc od tego zacząłem. To nie jest wina kodowania czy adaptacji. Wszystko jest pięknie do czasu aż ruszę i przejadę kilka metrów. Widzą 2 powody tego problemu. Albo sterownik z końcówką AG nie dziala z hydrauliką z wersji 1AS albo sam sterownik jest walnięty i mimo przyjęcia kodowania sypie błędami.
  9. Odgrzewam kotleta Mam zamiar aktywować TPMS i wyrezać AHA. Niestety moja pompa ABS jest 1AS i nie przyjmuje kodowania. Wymieniłem moduł elektroniki pompy ABS na taki z wersji 1AT dla FWD nr 8K0 907 379 AG. VIN się przyuczył, Kodowanie się przyjęło, TPMS się uaktywnił, błędów nie ma. Niestety zaraz po ruszeniu z miejsca zaczyna się dyskoteka i sypanie błędami. Błąd hamulca ręcznego, błąd czujnika ciśnienia ESP itd... Po powtórnym montażu elektroniki 1AS błędy nie wracają. Wnioskuję że elektronika z 1AT nie zagra z hydrauliką 1AS. Zostaje wiec tylko wymiana kompletnej pompy ABS z 1AT. Tu mam w związku z tym parę pytań. Co trzeba adaptować/zakodować po wymianie pompy ABS? Spotkałem się z informacjami że między innymi kąt skrętu kierownicy. Jak wygląda odpowietrzanie układu? Trzeba mieć przyrząd do wytworzenia ciśnienia?
  10. wrrrr.... motyla noga... a mogłem zajrzeć na forumową giełdę
  11. IMHO warto. Ja właśnie kupiłem u kitajców tyle że nie na ali ale w banggood.
  12. Jaki silnik jest z LLW? Pewnie diesel? wg ETKA skrzynia LLW zamienia się tylko z LLM, LEB, MHK Gdyby to było moje auto z racji oznaczenia 34/11 szukałbym też LLQ, KLS, JST, LLS, KBZ, LCQ, KXP, LLN, LCV.
  13. Nie wiem. Nie przejechałem nawet metra po wymianie. Zamiast pojechać na próbę , auto odjechało na lawecie do mechanika. Pompa CR sypnęła opiłkami. ...
  14. Słabo znasz życie. W Oplu Astra CDTI śmigały mi wtryski od Signum. Nawet bez kodowań same się korekcje ustawiły. W Renówkach jest tak samo. Mój mechanik który mi serwisuje Megankę przekłada wtryski między modelami i chodzą bez kodowań. Niestety nie ma doświadczenia w tego typu zamianach w grupie VAG wiec nie weźmie tego na swoją odpowiedzialność. Stąd moje pytanie. Myślę że za 1000zł różnicy w cenie warto się spytać. Tym bardziej ze w temacie o opiłkującej pompie któryś z forumowiczów napisał że założył wtryski od Passata - niestety inny numer niż 04L130277AC i wszystko hula.
  15. Dopadła mnie klątwa opiłkującej pompy. Co ciekawe na sitku nie ma nawet jednego opiłka. Za to po zdjęciu listwy CR mechanik znalazł wiele opiłków. Wtryski padły na amen i leją po przelewach. Muszę kupić drugie. Stąd moje pytanie czy zamiast wtryskiwaczy 03L130277 mogę założyć 04L130277AC od Passata czy Tiguana. Wiem że kody IMA nie wejdą ale o to się nie martwię. Pewnie będzie jak w Oplach czy Renówkach że się korekcje same ułożą. Ktoś ma jakieś doświadczenia w takiej zamianie? A przy okazji, czy zbiornik paliwa od sedana podejdzie do avanta? Albo od quattro do avanta? Czy jest jakaś różnica między poliftem a przedliftem, zbiornikiem diesla i benzyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...