sitar

Pasjonat
  • Zawartość

    238
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O sitar

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      ?ukasz
    • Lokalizacja
      Mszczonów

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    306 wyświetleń profilu
    1. https://a4-klub.pl/topic/229557-mmi-jaki-typ/
    2. Jeśli nie wiesz o jakich parametrach kupić to wpisz swój vin tu http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/audi i będziesz miał jaki był zakładany ORI -np u mnie w 1.8 t "J0L Batteries: Battery 340 A (70 Ah)"
    3. Może warto sprawdzić ten zaworek- na forum niektórzy wymieniali po kilka w ciągu roku
    4. Rura odpowietrzajaca 06A103213F. Tak jak koledzy pisali odkręć przy okazji zaworek nr 6 na schemacie i zobacz czy puszcza w jedną stronę. Z wymianą tej rury nie schodzi się tak 20 min ....Moja pękła równo z zabezpieczeniem na grubszej stronie i za ch...j nie chciała wyjść.
    5. Tak jak koledzy pisali-masz tu zdjęcie
    6. Dobry wybor-jezdzilem na 235/45/17 i na naszych drogach trochę porażka,nosi w koleinach itp. Założyłem 215/50/17 i komfort o niebo lepszy. Jedyne podczas szybszego pokonywania zakrętu czuć że już furka tak się nie klei.
    7. Uniroyal na mokrym są super-jeździłem ostatni sezon i na oko nie widać żeby im coś ubyło
    8. Podobno dobrze się spisuje młotowiertarka:)
    9. Nie miałem w ręku bagnetu od alt ale wydaje mi się że od czerwonej do czerwonej może być 0,5 litra lub troszkę więcej. Wychodzi na to że spalił ok 0.2 -0.3 l na 1000km bo pewnie nie nalałeś oleju przy wymianie na max. Chodzi mi oto że bagnet nie dotyka miski olejowej i nawet jak na bagnecie nie ma oleju to w misce i tak jeszcze jest. A z bagnetem pewnie jest wszystko ok. Sprawdź teraz poziom oleju tak z 20 min po zgaszeniu auta i po 1000km zrób to samo
    10. Trochę pokręciłeś-jak zmierzyłaś że brakuje 4 litrów?wg mnie bagnet nie dotyka dołu miski olejowej i nawet jak na bagnecie nie masz nic to olej i tak jeszcze jest
    11. Może plastik wyskoczył i nie siedzi jak powinien i oleju jest ponad stan
    12. Chyba byś coś odczuł:)może plastik w który wchodzi bagnet nie jest dobrze wciśnięty lub jest ułamany
    13. Sprawdź jeszcze skrzynkę ECU czy nie masz w niej powodzi i zerknij na przekaźnik 219
    14. Tak jak każdy czujnik-lepiej ori aby zaoszczędzić czasu pieniędzy i być pewnym jego dzialania uzupełnij profil to Ci podam nr
    15. Śledziłem temat i ma rozrządy do różnych wozów -wystarczy napisać to nic nie kosztuje