Jump to content
IGNORED

Pomocy pali się instalacja


Recommended Posts

Posted

Witam jestem tu nowy.... Audi a 4 b5 2.4 Avant 98r

Kupiłem audiczke jakieś półtora tygodnia temu i po jakim czasie zaczol się problem. Któregoś dnia zaczęło się dymic w samochodzie, mianowicie zaczol się topic kabel który idzie od stacyjki do przekaźnika (zolto czarny) i od przekaźnika do pompy paliwa w baku... Wymieniłem kabel i pompę i jakiś czas był spokuj, w sobotę jechałem i znów to samo :((

Teraz do sedna. Kabel idący od stacyjki zolto czarny po przekreceniu stacyjki do pozycji zapłonu zaczyna się nagrzewac i topic izolacje przepala się bezpiecznik od pompy paliwa i dalej się grzeje nie wiem za co jeszcze on odpowiada. 

POMOCY

Posted

Oddaj lepiej auto do elektryka bo się spalisz. Przede wszystkim sprawdź czy masz dobre bezpieczniki bo nie powinno się nic palić! Od tego są bezpieczniki. Zobacz bo może ktoś wsadził np. zamiast 20A 30A...

Posted

Bezpieczniki mam wszystkie jak w książce napisali. Dzwoniłem do paru elektryków to nie są chętni żeby ją przyjąć.. 

Posted (edited)

A to kolego nie idzie czasem do manetek przy kierownicy? Nie jestem pewien i nie pamiętam ale do pompy to chyba szedł zielony lub zielono-jakiś tam.

 

No w dzisiejszych czasach mechanika czy tam elektromechanika dorwać łatwo nie będzie ;)

Edited by Pieterb
Posted

Czarno żółty to idzie do przekaźnika styku X ( obciazeniowy - grzane szyb wyecieraczki itd ) i nazwany jest terminalem 75 

 

Przekaznik jest kolo przekaznika pompy paliwa na srubkami z kablami ( nad nogami kierowcy ) - tam bèdzie ten sam kolor

Posted (edited)

Żona jest na mnie wściekła za ten samochód :(

Z mojej wizji to wygląda tak ten zolto czarny kabel idący od pompy idzie do przekaźnika (pierwszego od lewej u mnie jest on 204) z tamtą idzie do stacyjki i ze stacyjki do manetek... 

Czy winne mogą być manetki czy np wycieraczki? Sam przekaźnik? 

Edited by Mathor
Posted

przekaźnik pierwszy od lewej to jest właśnie styk X - on nie powinien pompy paliwa zasilać bo w czasie pracy rozrusznika znika na nim prąd , przekaźnik pompy ma prąd po zapłonie i jest sterowany przez ECU /albo plusem po zapłonie ( zależy od wersji silnika i rocznika ) 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...