Jump to content

Banan

Pasjonat
  • Content Count

    2,226
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

61

10 Followers

About Banan

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Września

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BLB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak jak kolega pisał sprawdzasz wartość odczytu w blokach pomiarowych licznika i porównujesz co pokazuje wskazówka , dodatkowo można test zegarów zrobić i zobsczyć czy silniczki działają prawdłowo
  2. przecież to nie wygląda na kabel do VCDS tylko zwykły KKL , coś musiałeś się pomylić
  3. rozmontuj go I wrzuć fotki - nie pamiętam ale mam tez kabelek ale chyba vag 009 i wgranie wsadu wymagało programatora i wlutowania się w płytkę pcb , może vag012 ma nowszą wersje PCB i pójdzie po usb
  4. Tak to na bierząco aktualizuje w zależności od spalania - aktywując fis zresetowałeś zapamiętane wartości zapewne
  5. Tak 1045 ( 1024 + 16 + 4+ 1 ) Wg jakiego opisu próbowałeś uruchomić pokazywanie biegów? I na przyszłość - zawsze zapisujecsię wartość oryginalną!!!
  6. Masz wartości to dodawaj - na pewno 5xxx nie będzie , 1045 i kwestia czy masz samopoziom i /lub samopoziom i skrętne
  7. Tak z 1.8t bo on chyba tylko w exeo bedzie miał immo3 , można też kombinować z innymi ( immo4 ) ale to już więcej zachodu i kończysz z wyłączonym immo Skoro manual z fabryki to w adaptacji kanału 60 masz namieszane i stąd błąd komunikacji ze skrzynią @DarekS4 na szczęście to zegary Boscha bo Jegaery to były wynalazki
  8. A co do błędu to masz manual czy automat? A może po swapie na manual.
  9. Tak możliwe ale wskazywałoby to całkowity brak kontaktu taśmy ze złączem albo co gorsza taśmy z ekranem
  10. Miałem 1.8t w b5 więc co nieco wiem nie wiem czy az tak warto dokładać , rozumiem 20-25 tys ale 32 to juz przegiecie do tego zmierzałem
  11. Jeżeli reszta działa ok to problem z samym ekranem - można rozebrać i zobaczyć czy taśma od lcd ma dobry kontakt
  12. ja brałem z Lubasza , po regeneracji problemu z imbusikiem już nie powinno być
  13. tak wiem że tańsze bo większość b6 była droższa
  14. to wywołam burzę - za mniej niż połowę tej ceny mam ogarnięty 2.0tdi mechanicznie na tip top i też jeździ
×
×
  • Create New...