Banan

Pasjonat
  • Zawartość

    1790
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

22

6 obserwujących

O Banan

  • Urodziny 23.01.1984

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Lokalizacja
    Września

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Banan

    albo powypadkowy
  2. Banan

    Ale ja pisze serio - te cany co sa w zidkonej wtyce to can powetrain - tylko do komunikacji ecu - zegary - esp/abs - tam podswietlenia nie bedzie
  3. Banan

    ale jaki moduł can - tylko licznik w b5 za to odpowiada , zobacz jaki masz wersję w swoich zegarach ( cyfra po Dxx )
  4. Banan

    To nie problem mozna przerobic
  5. Banan

    Edit - zdublowalo mi post
  6. Banan

    Cany w półFisie sa podpiete pod zielona wtyke ( nie pamietam z głowy chyba pin 22 i 23 w rozpisach can convieniemce ) - ale to działa w licznikach półfis polift c5 ( w tych z b5 i c5 do 2001 nie udało mi sie zmusić do współpracy , licznil nie przygotowany bo nie było wtedy radia które by to wymagało )
  7. Banan

    Tylko wymiana licznika na taki z dużym fisem albo emulator can
  8. Banan

    nie o to mi chodziło że ściemniasz tylko do końca nie wiesz co jak powinno być podpięte - możesz odpowiedzieć na pytania które zadałem?
  9. Banan

    oj coś kręcisz - masz zegary półFIS? co to znaczy że podpiąłeś się tak symphony - to znaczy gdzie? Symphony w tym roczniku komunikuje się z zegarami po szynie 3LB ( ena data clock )
  10. Banan

    auto kolegi @Pepin
  11. Banan

    montuj mechaniczny - ja sam w AWT zrezygnowałem z tego hydraulicznego , mechaniczny prostszy w napięciu i montażu , cena niższa , zresztą z jakiegoś powodu zrezygnowano z tych hydraulicznych
  12. Banan

    przy immo3 pestki zostaja - licznik adaptuje się pod dane auto i kod immo
  13. Banan

    AWT wysyła sygnał spalania po CAN , AJL wysyłał analogowo - sprawdź jaką masz wartość adaptacji w kanale 60 w liczniku i podaj
  14. Banan

    Dokladnie a4 b7 to już prawie immo4 i vcdsem raczej nic nie zrobisz
  15. Banan

    w tej sytuacji pin w ECU i zegarach jest taki sam i potrzebujesz nowy i stary PIN - z VDO pin odczytasz bez problemu ( KKL + Vag eeprom Progrmaeer ) , z zegarów Boscha tych golfa raczej tylko spec kablem ( np. Vag dash CAN albo może sie udać progrmaeerem, ale nie wiem ) , z ECU 1.4 ( Simos) nie wiem jaki sprzet ogarnia ( może tylko programator ) ale jak z Boscha odczytasz to z ecu juz niepotrzebne stare pestki zostają nie trzeba zmieniac