Jump to content

Banan

Pasjonat
  • Content Count

    2,533
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

83

About Banan

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Września

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BLB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W sondzie sama grzałka może być sprawna a uszkodzona inaczej - mialem raz taki przypadek w poprzedniej Audi - sonda stała na ubogo a błędów brak Tak czytałem twój temat ale nie udzielałem się bo nie miałem noc mądrego do dodania.
  2. Gruby czerwono niebieski powinien być obok brązowego ( sprawdź czy na tym czerwono-niebieskim jest stały plus ) Ten w czarnej taśmie nie wygląda na fabryczny i pewno jest to dolozony plus po zapłonie i on powinien być w miejscu w którym był ten czerwono- nieb. Tą sama zamiane możesz zrobić w przelotve radia , często radia niefabryczne mają te kable zamienione dlatego ktoś to w fabrycznej wtyce zamienił. Wydaje mi się że nie powinno mieć to znaczenia przy działaniu modułu do multifunkcji no chyba że podpinasz się pod zasilanie w tą czarną wtyczkę
  3. Pin 4 i 3 to powinna być grzałka - ta wtedy sonda szrot , a masz błędy w ecu?
  4. Biały na pewno , zobacz jaki szary ma kolor kontynację w wiązce samochodu
  5. A jaką wagę przyjął ? Moja ośka multi 1605 kg w dowodzie
  6. A on tez na LPG jezdzi? Musisz to zaakceptować i z tum żyć albo na PB jeździć
  7. śmietnik niestety - rozszczelnił się i płyn zżółkł
  8. czy jest dotrysk czy nie - nie ma znaczenia - licznik myśli że spalasz paliwo a pływak bzdury pokazuje , ja już nie pamięta w C5 ale na pewno po dolaniu paliwa za 50 zł wskazówka ożywała i nagle lądowała za połową wskaźnika , tak samo odpięcie akumulatora resetowało wskazanie , nie wiem jak w B7 ale w c5 pomagało trzymanie paliwa powyżej połowy baku i wskazówka wtedy nie opadała tak szybko
  9. A licznik skąd ma wiedzieć że nie spalasz benzyny tylko na LPG jedziesz? Skoro auto pokonuje kilometry to musi ubywać paliwa z baku To samo miałem w A6 C5 - wskazówka bardzo szybko opadała poniżej połowy baku podczas jazdy na LPG. Po kolejnym odpaleniu wskazywało prawidłowy poziom. Inna sprawa że te wskazania mogą być różne bo wskazanie z pływaków jest przeliczane przez licznik żeby nie było za dużych ruchów wskazówki przy każdym ruchu pływaka w baku.
  10. Etka online i sprawdzasz - podejrzewam że będą niedostępne już nowe w ASO
  11. Oba występowały tylko w autach specjalnych - ten po lewej to włączenie oświetlenia kabiny , a ten drugi to będzie włącznik sygnałów dźwiękowych
  12. Nawet masz niedaleko do mnie
  13. Czy to stara czy nowsza wersja to logi robi sie tak samo ... co do odblokowania ukrytych funkcji do w b6 czy b7 takich tak naprawde nie więc cudów nie zdziałasz Wracając do kabla - nie widzę problemów żeby odpalić starsza wersje 18.9 , zależy jaki masz kabelek , jak z vcdsloader to instalujesz starszy program wrzucasz loadera do folderu i jazda , jak ten drugi VII plus loader to mozesz wybrać żeby uruchomić wersje 18.9
  14. w B7 nie występuje sterownik świateł 4f0 , do skrętnych jest 4L0907357 ale ma on taką samą niebieską wtyczkę jak ten 4f0 czyli na pewno twoja wtyczka nie będzie pasować czerwona wtyczka będzie w momencie kiedy masz samopoziom do lamp Bixenon nieskrętnych - czyli sterownik z serii 8P0907357B lub z inną literką na końcu ( J M itd. )
×
×
  • Create New...