Skocz do zawartości

Banan

Pasjonat
  • Postów

    3090
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Banan

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Września

Auto

  • Model
    Ford
  • Nadwozie
    Minivan
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Banan

  1. Musisz wgrać oryginalny wsad z tego licznika i żaden inny , inaczej zawsze bedzie def error. Te liczniki od rocznika modelowego 2002 sa szyfrowane i dlatego nie mozna kopiować wsadów. A tym bardziej mieszać 2001 z późniejszymi (inna struktura wsadu ) Może ktoś już grzebał cos we wsadzie, mozna spróbować ręcznie przepisać immo ale to potrzebny sprzęt - jak chcesz możesz mi ten nowy zegar podesłać i wsad ze starego i powinno się udać ogarnąć.
  2. skasuj błędy , nawet jak ich nie ma
  3. Moze ecu nie ma stalego plusa? Jaki kod silnika?
  4. Największym problem z brakiem dostępności twojej skrzyni jest to że ona była na USA i ma inne przełożenie i dyfer niż wersja na resztę świata. Wymiana na skrzynię FLC tak jak pisałeś - komputer plus dyfer do wymiany Wymiana na skrzynię GBH to samo plus kombinację z odczytem prędkości - bo ta skrzyni nie ma czujnika prędkości ( podpięcie kabla do abs , lub edycja eepromu w liczniku i ustawienie na odczyt po can )
  5. Czyli ecu nie dostaje sygnału prędkości z licznika - w zależności od rocznika byly różne opcje odczytu - albo analogowy sygnal albo po can. Najprościej będzie chyba podciągnąć do ecu sygnał z ABS - jaki masz kod silnika?
  6. Banan

    17 instrumenst

    Nie kodowania tylko adaptacji - bo tym ustalasz komunikacje po can
  7. Banan

    17 instrumenst

    Channel 062: CAN-Databus Infotainment (Installation List) +00001 = Radio (Optional) +00002 = Telephone (Optional) +00004 = Navigation (Optional) +00008 = Telematics (Optional) +00016 = Intrument Cluster (Standard - only coded with 2nd Component)
  8. @Muskel1 nie doczekamy sie tego auto-scanu chyba....a pomocy chce. , Dzięki niemu bedzie wiadomo jaki jest numer pompy bo wydaje mi się że masz Bosch 8.0 i nigdzie nie ma info jak to zakodować a juź na pewno na rosstechu , albo spisujesz ze starej albo odis to zrobi wg wyposażenia
  9. Nie do ogarnięcia, próbowałem wgrywać oryginalny epprom z rs4 do zwykłych liczników i inne kombinacje - to jest kwestia oprogramowania procesora w liczniku rs4
  10. adaptacja kanału 62 w liczniku zrobiona? może żle podpiąłeś jednak - najczęściej błąd to zamiana can l z can h ( nieraz taki numer sam zrobiłem )
  11. No super dzieki za dokładne info 🙃
  12. To sprawdź wiązki albo kolejny czujnik - w czujniku hamulca masz stały plus na światła stopu , a plus po zaplonie na sygnał czujnika do ecu - cos musi się w nim zwierać że stały plus przebija na plus zapłonie
  13. Banan

    Wersja Vcds.

    To nic nim w b8 nie zrobisz , musi być hexcan minimum
  14. Jaki to licznik i co się stało?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...