Banan

Pasjonat
  • Zawartość

    1837
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

24

6 obserwujących

O Banan

    Informacje

    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      Września

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AWT
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Banan

      no i git!
    2. Banan

      podrzuć co tam odczytałeś
    3. Banan

      tzn.? USB??? mam zrobioną wiązkę pod zegary z wtyczkami , na zasilaczu podpinam w domu , tam mam też gniazdo obd że mogę kabel diagnostyczny podłączyć
    4. Banan

      Mam wiązke zrobiona
    5. Banan

      czyli chyba jednak musisz szukać kogoś kto to odczyta
    6. Banan

      Specjalnie zwykłym KKL za 30 zl ( na chipie ftdi232rl ) robiłem żeby sprawdzić - licznik w trybie newmode i read decrypted Aha program Vag epprom programeer 1.19
    7. Banan

      no i jest tak jak pisałem - robisze set to newmode i potem Read EEprom ( Decrypted ) - wtedy pin będzie widoczny ( w załączniku pliki z zegara odczytanego na stole ) 8e0920900L_Audi_B6LMJ02 V006.08.BIN 8e0920900L_Audi_B6LMJ02 V006.08 decrypted.BIN
    8. Banan

      ja już nie pamiętam jak to kombinowałem ale nie miałem problemu z odczytem - ostatni raz ze 2 lata temu , potem używałem już innych kabelków ( vagdashcan lub FVDI ) - wydaje mi się że newmode i read decrypted , mam jakiś zegar z a4 b6 z 2003 to w wolnej chwili spróbuje na stole pokombinować z Vag epprom progrmameer
    9. Banan

      ale jako decrypted odczytales? co dokladnie klikales? bo ciagle zaszyfrowany czesciowo - uważaj na zabawy epprom programmerem żeby czegoś nie popsuć A co planujesz że pin potrzebny
    10. Banan

      odczytales po ustawieniu jako newmode?
    11. Banan

      w koncu kiedyś się tak może zdarzyć ale z reguły wskazówki najpierw zaczynają wariować
    12. Banan

      Procesor jezeli dobrze pamietam
    13. Banan

      schemat w elsie dla ABC mówi że jest 4 pinowy dla zegarow/ECU - pin 1 czujnika idzie do pinu A6 ECU , pin 3 czujnika na pin A12 ECU , piny 2 i 4 na zegary
    14. no to masz symphony I - sprawdź na naklejce na radiu czy jest pin remc ( ale będzie na 100% ) - wtedy ten przekaźnik który masz będzie współpracował Aha esp masz?
    15. w sensie symphony II ale to z a6 c5 ze zmieniarką wbudowaną? Widać że kierownica była kiedys grzana ale przy ponownym obszywaniu pewno mata została zniszczona