Lukasz_N

Pasjonat
  • Zawartość

    1762
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

1 obserwujący

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Łukasz
  • Lokalizacja
    Konin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Nie ma rozróżnienia na wersje EU i angielską. Halogeny i zderzaki są takie same i pasują P&P.
  2. Żeby wyjąć soczewkę trzeba rozklejać lampę.
  3. Jeśli chcesz przerobić zwykła lampę i ma to jakoś świecić to proponuję wymienić projektor na bixenon Morimoto Mini H1 np. https://hidretrofit.pl/sklep/mini-h1-bi-xenon/#tab-description ,do tego przetwornice i palniki np. https://hidretrofit.pl/sklep/zestaw-xenonowy-x35-h1-4500k-nextgen/ i będzie to poprawnie świecić. Wymiana projektorów praktycznie P&P. W zwykłych lampach masz o tyle fajnie, ze jest troche miejsca na przetwornice pod lampą i dość łatwo tam coś wcisnąć.
  4. Palnik wchodzi w gniazdo projektora P&P. Jedyna kwestia to przetwornice. W bixenonie mocowane są w deklach lampy, więc coś by trzeba wykombinowac żeby je tam upchnąć. Ewentualnie możesz pomyśleć o takich: http://allegro.pl/super-okazja-przetwornica-osram-xenon-d3s-d3r-i6686693523.html. Są mniejsze i bez problemu się zmieszczą. Tylko palnik wtedy też D3S.
  5. Nie ma opcji żeby w gniazdo od palnika wsadzić H7. Nie musisz wydawać od razu 1000 PLN żeby ogarnąć te lampy. Za 300-400 PLN dostaniesz kompletny zestaw np. https://hidretrofit.pl/sklep/zestaw-xenonowy-x35-d2s-5500k-nextgen/#tab-description.
  6. Lewa: 8E0941159B Prawa: 8E0941158B http://allegro.pl/zaslepka-reflektora-bixenon-audi-a4-b6-prawa-nowa-i6734554868.html http://allegro.pl/zaslepka-reflektora-bixenon-audi-a4-b6-lewa-nowa-i6734553827.html?fromVariant=6734554868
  7. ORI projektor bixenon B6 nie ma startu do B8. Jak chcesz się przekonać co to znaczy mieć światła to pakuj ten projektor. Ogólnie jest trochę innych projektorów które świecą jeszcze lepiej niż AL B8, ale ten jest akurat najprostszy w montażu.
  8. Tak jak pisałem, akurat kręciłem się w pobliżu i z ciekawości podjechałem zobaczyć to "cudo" na własne oczy. Być może komuś się przyda moja opinia i nie będzie napalony jechał pół kraju po to aby się rozczarować.
  9. Witam, Byłem w pobliżu i z ciekawości podjechałem obejrzeć: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-2-0tdi-cr-lift-bi-xenon-ledy-nawigacja-3g-orginal-lakier-oplaty-ID6zy181.html#3de6b12243 Kilka spostrzeżeń dla ewentualnych zainteresowanych: - sprzedający z którym się pierwotnie umawiałem nie pojawił się na miejscu. Auto prezentował mi jego "kolega". - wg ogłoszenia i sprzedającego przebieg to 229kkm. Licznik wskazuje 258 kkm - wg zapewnień lakier ORI na całym aucie. W rzeczywistości prawy przedni błotnik malowany. Sprzedający stwierdzi, że niemożliwe i chyba mam niedokładny miernik. - zgodnie z ogłoszeniem silnik to 2.0 TDI 170 KM. W rzeczywistości 120 KM (CJCB). Gdy stwierdziłem, że coś słabo jedzie jak na 170 KM to sprzedający odpowiedział, że to pewnie ze względu na to, że świeci się rezerwa jest jakaś blokada żeby nie skończyło się paliwo (większej bajki w życiu nie słyszałem). - poza tym lampy przednie całe zaparowane, wg sprzedającego w każdym aucie które stoi klika dni na powietrzu tak się dzieje. - auto pochodzi do firmy. Sprzedający wystawia tylko fakturę vat-marża. Niestety nie chciał w żaden udowodnić, że nie kupił auta w cenie netto. VIN dla zainteresowanych: WAUZZZ8K1DA146329
  10. Numer siłownika: 4B9962115C. Nowy w ASO 258 PLN.
  11. Sprawdź siłownik elektryczny cięgna. Prawdopodobnie nie cofa cięgna do pozycji wyjściowej i rygiel w zamku się nie zatrzaskuje. Miałem to samo jakiś czas temu. Próbowałem to uratować smarowaniem ale pomogła wymiana siłownika na nowy. Tam jest w środku sprężyna spiralna, która powinna wracać cięgno do pozycji wyjściowej. Niestety z biegiem czasu zużywa się i nie ma już siły, szczególnie w niskich temperaturach.
  12. https://a4-klub.pl/topic/12795-montaż-elementów-pakietu-oświetlenie-kratek-nawiewów-lampki-przedniej/
  13. Obudowy od zwykłych lamp ksenon/H7 są inne niż w bixenonie. Jedyne co możesz wykorzystać to klosze.
  14. Spokój będziesz miał. DFEPO ogólnie mają kilka wad ale tragedii nie ma. Jeśli nie chcesz pakować kasy w Valeo to jest rozsądny kompromis.