Skocz do zawartości

Kajdasz

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kajdasz

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kajdasz

0

Reputacja

  1. Miałem ten sam problem. Zawieszenie 1BA. Zmieniłem na używane 1BE o 2 kategorie niżej niż było na wlepce. I przód usiadł o kilka cm tak ze jest akceptowalnie.
  2. Jakby to komuś miało pomóc to po założeniu zawieszenia 1be 7waga auto zeszło jakieś 3cm z przodu i się w miarę wyrównało. Dzięki wszystkim za pomoc
  3. Dobra sorry ja w b5 tak miałem bo grzebałem myślałem że w b7 jest tak samo
  4. Musisz znaleźć w oryginalnej wiązce czerwonego plusa który po wyjęciu klucza ze stacyjki się odłącza a żółty od kostki z radia dać do stałego plusa żeby pamięć była podtrzymana. Jak podłączysz plusa od radia do stałego to ci będzie akuma padała. Masz na pewno te 2 czerwone plusy musisz tylko sprawdzić który jest stały a który nie i wszystko dobrze podpiąć. Radio wtedy będzie się włączało i wyłączało po przekręceniu kluczyka.
  5. Mam zagwostkę bo udało mi się dorwać zawieszenie 1be do b6/b7 kolory sprężyn niebieski zielony zielony zielony wag 7 czyli z gruby b6 ale nr amortyzatora kończy się na BN a nie ma takiego wgl na tych rozpiskach i amorek nie jest sachs tylko monroe czy jest szansa że to nie jest 1be i nie obniża o 2cm?
  6. Czy jak po nr oryginalnych amortyzatorów 1be znajdę zamiennik to będzie taki sam o mniejszym skoku niż od 1ba? Bo jak mam dać 350 zł za komplet używanego zawieszenia 1be nie wiedząc w jakim jest to stanie i za jakiś czas miałbym wymieniać na nowe to już wolę dołożyć kilka stówek i kupić nowe nie jakeś bilsteiny po 800zł za szt tylko zwykły zamiennik który bym wymieniał gdyby mi siadło zawieszenie 1be. Interesują mnie takie zamienniki - 8e0413031df amortyzator - 8e0411105eg sprężyna jak ktoś zna coś niedrogiego co będzie siedziało niżej o 20mm od 1ba i będzie trochę twardsze to z góry dzięki za podesłanie Bo na chłopski rozum skoro przód mi siedzi 3cm wyżej od tyłu a tył jest spoko to zakładając zawieszenie 1be niższe 2cm i mam jeszcze wyższą sprężynę z przodu to myślę że się ładnie wyrówna ale sprawdzę jeszcze na stacji stan tylnego zawieszenia czy coś tam nie klapnęło.
  7. Czy jakbym się zdecydował na wymianę kompletnego zawieszenia na używke 1BE to musze dać tą samą kategorię wagową czy może być już dowolna?
  8. Dobra a jakbym chciał żeby było równo i niżej to jakbym założył eibachy -30 do mojego 1ba jak mam tam max do ok 880kg obciążenia a one są do 1000 kg to wytrzymają to te amortyzatory? Ewentualnie jakie sprężyny mógłbym dać żeby był trochę niżej
  9. Okej tylko że ja z przodu mam źle dobrane bo są o jedną kategorię wagową w górę więc jakbym wymienił tu i tu takie jak mają być to powinno być równo prawda?
  10. Sprawa wygląda tak że dostałem wykres jaka była oryginalnie klasa wagowa i jest 8 przód i 8 tył ja mam z przodu kolory które są klasy 9 i to z b6 czy w tym nie tkwi cały problem że przód jest uniesiony tak mocno do przodu?
  11. Nie mam haka, być może usiadły ale tak czy siak przód źle wygląda. Czyli jak wyższa klasa podwyższa auto to jak bym z przodu dał z niższej klasy to by usiadło?
  12. Znalazłem wlepke mam nadzieję że widać wszystko inaczej nie złapie z tego co widzę jest tam 1BA
  13. Z przodu po 39 a z tyłu po 36. Napisałem o te rozkodowanie po vinie i czekam aż odpiszą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...