Skocz do zawartości

luki_kali

Pasjonat
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luki_kali

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia luki_kali

0

Reputacja

  1. Witam Panowie. Mała zmiana. Jednak bedzie koło zamachowe. Czy takie http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5787058767 będzie dobre, wyglada identycznie jak u kolegi kalik'a ale ma oznaczenie 026 105 271h Znalazłem jeszcze na alle takie ale sprzedający twierdzą ze nie ma na nich żadnych oznaczeń http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5734926119 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5787144674 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5762097543 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5759861072 Jeśli te koła pasują do AFN'a to które waszym zdaniem wygląda najlepiej no i jaki zestaw sprzęgła do tych kół jest najodpowiedniejszy żeby wytrzymało 160 KM Dzieki za odpowiedź Panowie to jak jest z tymi zestawami sprzęgła? Panowie to jak jest z tymi zestawami sprzęgła? Pomoże ktoś w dobraniu całego zestawu?
  2. Witam kolego Tom77 . Najpierw z zapytaniem odnośnie sprzęgła- czy sprzęgło a AWX podejdzie bez żadnych problemów do AFN bez zmiany dwumasy? Jezeli tak to czy wytrzyma ok. 160 KM i prośba o podanie ceny sprzęgła z dociskiem i łożyskiem LUK'a. Jeżeli nie, to co polecasz do AFN żeby wytrzymało te 160 KM po wymiane turba na AWX, wycięciu kata i zmianie wtrysków na 0,216. Dzięki za odpowiedź.
  3. Czyli ten zwstawik podejdzie http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5574648497
  4. witam wszystkich. Przeczytałem cały temat (tylko że chyba na 4 raty) i może przez to nie zauważyłem odpowiedzi na moje pytanie troszeczkę z innej beczki- Czy można założyć kpl sprzęgło z dociskiem i łożyskiem z AWX do AFN bez zmiany dwumasa? Jeżeli tak to jakie oznaczenia ma mieć zestaw sprzęgła a AWX. Dziekuje za odpowiedź. Panowie. Nikt nie pomoże w mojej sprawie. Szykuję sie do wymiany i muszę to wiedzieć bo nie wiem jakie części zamawiać. POMOCY!!!
  5. Wspawy nie pomogły felga sie niszczy bo to na "amelinium" stoi , kodu nie ma, dwa warsztaty się nie podejmą bo nie chcą za felgi płacić, jeden magik krzyczy sobie po 80 zeta za sztukę czyli 320 za cztery a to trochę przesada , wiertła do metalu tytanowe nie pomogły, 3 sztuki ułamane , wiec szukam nasadki a nie "dobrych rad", 2 sruby już zniszczylem i nie mam patentu na odkrecenie ich więc dobrze by było chociaż dwie normalnie odkręcić
  6. witam wszystkich mam mały problemik uszkodziła się nasadka(nie do naprawy) na taką śrubę zabezpieczającą, jeśli ktoś posiada na sprzedaż lub ktoś z okolicy Dąbrowy Górniczej ma pożyczyć dosłownie na chwilę to byłbym bardzo wdzięczny, do odkręcenia zostały dwie śruby proszę o pomoc
  7. te które ja mam do załatwienia są do 2,5 tdi, czy to te tzw. 216 ? regulacja to znaczy ustawienie ciśnienia na początku i na końcu, ma być ustawione 220/300 tak? bo lubię wiedzieć takie rzeczy
  8. witam problem dalej nie rozwiązany wczoraj dałem dobremu mechanikowi wtryski do sprawdzenia i okazało się że 3 leją tak że nie ma żadnej mgiełki, więc czeka mnie wymiana na nowe i moje pytanie czy końcówki wtrysków z 2.5 tdi to tzw 216 czy się mylę bo mam do załatwienia nowe boscha z 2.5 w bardzo dobrej cenie (200 zł, tak myślę że to bardzo dobra cena za 4 szt, wiem że w 2.5 jest 6, jemu leżą rok czasu w garażu zapakowane), bo jak zakładać to już te 216 czekam na szybką odpowiedź 4 x KOŃCÓWKA WTRYSKU DSLA150P764 1,9 2,5 TDI 216 (2778632496) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czy koleś pisze prawdę że były montowane w 2.5 tdi
  9. turbina kupiona po regenaracji paliwo tankowane tylko na BP dolot cały wyczyszczony wszystkie węże wydech wycięty katalizator nowe wężyki nie są sztywne, 3mm wchodziły ciasno a 6 mają opaski zaciskowe, długości są takie jak stare +5mm, wszystkie wymieniane jeden po drugim więc nie ma możliwości źle podłączonych ---------- Post dopisany 14-10-2012 at 15:34 ---------- Poprzedni post napisany 13-10-2012 at 22:35 ---------- oto nowe logi po zmianie n75 na używany z seata toledo Log (000) Log (003) Log (001) Log (008) Log (004) Log (010,010) Log (011) a tu grodź-gruszka bezpośrednio,dodam że auto nie chciało jechać przy pełnym gazie Log (011) czy coś się poprawiło
  10. układ podciśnienia cały wymieniony na nowe wężyki; n75 zamieniony z n18; co jeszcze można z tym zrobić, Aligator z dynosoftu podpinał wszystko na krótko z pominięciem n75,tej bańki, zaworka zwrotnego, wpinał się w różne miejsca sprawdzał podciśnienie i powiedział że to prawdopodobnie n75 więc spróbowałem zamienić na n 18i widzę że to nić nie pomogło, czy n75 i n18 mogą być zepsute; czy ktoś przerabiał n75 starego typu z kwadratową kostką na ten z pół okrągłą, czy kabelki są tego samego koloru itd bo koszty nowego n75 starego typu są 2 razy większe więc podmianka na nowy model jest bardziej opłacalna tylko trzeba właśnie tę kostkę przelutować, proszę o pomysły i pomoc
  11. witam ponownie proszę o sprawdzenie logów po małych podmiankach i wymiankach Log (0 - 000,001) Log (1 - 008) Log (2 - 004) Log (3 - 001) Log (4 - 010) Log (5 - 011) Log (6 - 003) dzięki serdeczne
  12. nowe wężyki były docinane na miarę po ściągnięciu starych + 5mm (nie wiem czemu + 5mm, ale gdzieś to wyczytałem) 3mm wężyki wchodziły bardzo ciasno a 6mm (bo takie tylko mieli w sklepie, wiem powinny być 5mm) mają opaski zaciskowe tzw: cybanty nie kumam ?????? po podłączeniu nowego wężyka z grodzi z N75
  13. egr mam zaślepiony, zaznaczę że wężyki wszystkie są wymienione na gumowe Gates w oplocie sznurkowym mam rozumieć że mam ominąć trójnik na filtr powietrza i jeszcze jakiś mały ala filterek i oraz trójnik na dużą bańkę(nie wiem jak to nazwać, rozdzielone jest zaraz przed n75)i podłączyć prosto do n75 i zrobić pierwszego loga do 4200 obr, potem drugiego bezpośrednio do gruszki i do 2500 obr, w którym miejscu przy grodzi się wpiąć?
  14. to log z podpiętym ciśnieniem na gruszce LOG z podpiętym bezpośrednio podciśnieniem loga z podciągniętą gruszką nie dałem rady zrobić, brak dojścia do drugiej śrubki i trzeba trochę odkręcić kolektory ssący i wydechowy jak wygląda z podpiętym podciśnieniem?
  15. czy regulacja sztangi pomoże i czy tak jak napisał Pretor
×
×
  • Dodaj nową pozycję...