Skocz do zawartości

Rezori

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rezori

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

266 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rezori

0

Reputacja

  1. Cześć, Zakupiłem taki kabel: kabel zasilający PDC Wie ktoś może jak trzeba podłączyć te kable zasilające PDC z tyłu do bezpieczników i jak to wszystko zakodować w VCDS ? Jestem w tym zielony i wolę zapytać ekspertów Z góry dzięki za informację.
  2. Przejrzałem cały DIY i generalnie znalazłem taki artykuł: montaż Co do zasilania, które trzeba poprowadzić do przodu to będzie taki kabel ? instalacja_zasilająca Z góry dzięki za informację i pomoc
  3. Cześć, Mam do Was takie pytanie Postanowiłem zamontować czujniki cofania w moim Audi A4 B7 Avant i na ten moment mam zakupione takie części: -zderzak z zamontowanymi oryginalnymi czujnikami i wiązką do nich, tj. numer wiązki to 8E9971085 -moduł parkowania PDC o nr. części 8E0919283D - tylko na tył -buzzer o nr. części 8E0919279 Jak rozumiem brakuje mi jeszcze kabla, aby połączyć buzzer ze sterownikiem i kabel, aby pociągnąć go przez cały samochód w celu połączenia sterownika z bezpiecznikami obok kierownicy ? Kojarzycie może jakie te kable musiałbym kupić i czego mi jeszcze brakuje? Ewentualnie jak inaczej połączyć sterownik, aby nie ciągnąć go do bezpieczników (jeśli to nie potrzebne) ? Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Piotrek
  4. Mechanik dał zestaw continental z pompą hepu :) Części plus robocizna
  5. Dziękuję za odpowiedzi i zainteresowanie :) Generalnie podjechałem do zaufanego mechanika i ustaliliśmy, że lepiej wymienić "dla świętego spokoju", gdyż koszt 1000 zł a potem remont silnika przy ewentualnej awarii to żaden koszt. Wziąłem zestaw Continentala z pompa wody :)
  6. Dziękuje za odpowiedź Właśnie osobiście go nie sprowadzałem i tutaj jest problem, bo kupowałem od handlarza i według jego informacji był robiony, co pokazują paragony (ale wiadomo jak to z informacjami od handlarza, nie zawsze to prawda ;/). Generalnie nie słyszę nic niepokojącego i pasek wygląda na nowy, ale po różnych opiniach w internecie nie jest to wyznacznikiem chyba czy będzie wszystko ok ;/ Jakbym wymieniał rozrząd to rozumiem z pompą wody i jaką firmę polecacie ? Continental, Bosch ?
  7. Cześć, Mam nadzieję, że znajdę tutaj odpowiedź na nurtujące mnie ostatnio pytanie i ktoś pomoże mi rozwikłać zagadkę Trochę historyjki Mianowicie rok temu przy kupnie mojego Audi A4 B7 1.8T wtedy z przebiegiem 219 tys km (sprowadzony ze Szwecji), dostałem informację, że wymieniany był rozrząd przy ok 208 tys km i zgodnie z tą wiedzą nie robiłem tego po kupnie(co może było błędem lub nie, ale tak mi znajomy mechanik doradził skoro są papiery od sprzedawcy) i do tej pory nic się nie dzieje, przynajmniej tego nie odczuwam. Po zrobieniu 20 tys km, po roku zacząłem robić sobie małe "remonciki" i zerknąłem sobie do książki serwisowej, którą dostałem wraz z samochodem i tam znajduje się informacja o tym rozrządzie, o którym mówił sprzedawca. I tutaj pojawia się mój problem, mianowicie posiłkując się tłumaczami próbuję dojść do tego, co było konkretnie wymieniane, ale nie jestem do końca pewny czy był kompletny rozrząd, bo różne tłumacze to trochę inne wyniki. Jednakże patrząc na kwoty paragonów to wydaje mi się, że był komplet wymieniony, ale mogę się mylić ;/ W związku z tym mam nadzieję, że ktoś będzie umiał odczytać z tego jakieś pożyteczne informacje być może na podstawie doświadczeń ze Szwedzkimi mechanikami Poniżej w załącznikach wrzucam zdjęcia z książki serwisowej wraz z paragonami i nalepka na silniku. Z góry dzięki za pomoc
  8. Cześć, Mam nadzieję, że znajdę tutaj odpowiedź na nurtujące mnie ostatnio pytanie i ktoś pomoże mi rozwikłać zagadkę Trochę historyjki Mianowicie rok temu przy kupnie mojego Audi A4 B7 1.8T wtedy z przebiegiem 219 tys km (sprowadzony ze Szwecji), dostałem informację, że wymieniany był rozrząd przy ok 208 tys km i zgodnie z tą wiedzą nie robiłem tego po kupnie(co może było błędem lub nie, ale tak mi znajomy mechanik doradził skoro są papiery od sprzedawcy) i do tej pory nic się nie dzieje, przynajmniej tego nie odczuwam. Po zrobieniu 20 tys km, po roku zacząłem robić sobie małe "remonciki" i zerknąłem sobie do książki serwisowej, którą dostałem wraz z samochodem i tam znajduje się informacja o tym rozrządzie, o którym mówił sprzedawca. I tutaj pojawia się mój problem, mianowicie posiłkując się tłumaczami próbuję dojść do tego, co było konkretnie wymieniane, ale nie jestem do końca pewny czy był kompletny rozrząd, bo różne tłumacze to trochę inne wyniki. Jednakże patrząc na kwoty paragonów to wydaje mi się, że był komplet wymieniony, ale mogę się mylić ;/ W związku z tym mam nadzieję, że ktoś będzie umiał odczytać z tego jakieś pożyteczne informacje na podstawie doświadczeń ze Szwedzkimi mechanikami Poniżej w załącznikach wrzucam zdjęcia z książki serwisowej wraz z paragonami i nalepka na silniku. Z góry dzięki za pomoc
  9. Cześć, Od jakiegoś czasu zastanawiam się na podniesieniem podwozia, gdyż co jakiś czas potrafię uderzyć nim przy zjeżdżaniu z krawężnika czy to też przy większych nierównościach. Czytałem o jakiś gumowych podkładkach, aby podnieść samochód jednakże nie jestem specjalnie przekonany co do ich trwałości w dłuższym okresie czasu(chyba że się mylę). Zastanawiam się nad nowymi sprężynami, ale nie mam wiedzy na ten temat jakie wybrać itd. Może ktoś z Was robił taki zabieg i podzieliłby się wiedzą na ten temat, za co byłbym wdzięczny
  10. Super, dzięki za informacje Udało mi się wymienić Temat do zamknięcia.
  11. Generalnie zrobiłem tak, że plastik dwuczęściowy dostarczający powietrze wyjąłem, rurę do filtra od strony silnika tak samo, odkręciłem dwa wkręty od obudowy filtra aby się do niego dostać, potem odkręciłem metalową rurkę co jest przykręcona do obudowy filtra i to co zaznaczyłem na czerwono trochę się poluzowało, ale dalej strasznie sztywno siedzi i jest przez to problem z otworzeniem obudowy. Ta rurka/przewód co zaznaczyłem na czerwono to co to w ogóle jest ? I mówicie, że mogę to śmiało rozpinać ?
  12. Witam wszystkich, Od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem audi A4 B7 1.8T Avant i w ostatnim czasie przyszedł czas na wymianę filtra powietrza i tutaj pojawił się u mnie problem. Sam filtr teoretycznie wiem jak wymienić, jednakże w jego wymianie przeszkadza mi jedna rzecz a mianowicie poprowadzony po jego obudowie jak i przytwierdzony śrubką do niego przewód/dopływ czegoś, sam nie wiem co, jak na zdjęciu poniżej: Boję się tego ruszać, ze względu na to iż nie wiem co to jest i czy czegoś nie zepsuję ;/ Nie widziałem tam żadnych spinek na śruby aby poluzować itd. Dlatego chciałbym zapytać czy ktoś miał podobny problem i czy u posiadaczy tego samego modelu ktoś ma tak samo ? Przepraszam z góry za głupie pytania, ale to mój pierwszy samochód w życiu i dopiero uczę się go Z góry dziękuję za pomoc i informacje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...