Jump to content

JarekST202

Pasjonat
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

22

About JarekST202

Informacje

  • First name
    Jarek
  • Location
    Strzegom

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

682 profile views
  1. No to łap moje Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
  2. Raczej z tego kombi zaworu nie cieknie, jak już to z pod pokrywy zaworów,z pod uszczelki nastawnika i ścieka po tym zaworze oraz po wszystkim co dookoła się znajduje.
  3. No proszę Cię. Rozumiem że poprzedni post napisał właściciel który nie ma ochoty na chociażby pobieżnie przejrzeć temat gdzie miliony razy padało takie pytanie i odpowiedź ale stary forumowicz nie powinien już zwracać uwagi na takie rzeczy. Ogólnie to uważam że ten temat powinien być już dawno zamknięty a dla leniwych za zadawanie takich pytań powinno od razu dawać się bana i zakaz pisania przez co najmniej pół roku. O!
  4. Kolejni forumowicze załamią ręce jak zobaczą Twoje logi...
  5. Jak Ty masz takich mechaników którzy tak samo robią jak Ty zrobiłeś te logi to powodzenia w rozwiązaniu problemu. Ty czytałeś wogóle jak robimy logi i jakie czy gdzieś coś ktoś tam powiedział?
  6. Oferta już nieaktualna, kupiłem już od forumowicza mikrofon wraz z wiązką...
  7. Za tydzień na weekend ruszam z montażem całego bose,wszystko mam ori bo dostałem całą wiązkę środka, czekam jeszcze tylko na mikrofon wraz z wiązką i kostkami.I teraz o ile z tą całą plątaniną sobie poradzę to obawiam się demontażu tapicerki.Kupiłem nawet zestaw do ściągania ale jakość tapicerki i wszystkich elementów jest tak słaba że boję się za to zabierać. Jak wkładam ściągacz pomiędzy elementy tapicerki to zostają odciśnięte ślady, jak ściągam ręcznie to znowu wyrywają się mocowania w których siedzą zatrzaski. Samochód to sedan więc muszę dostać się do głośnika na półce a tutaj trzeba zrzucać już osłony słupków, ma ktoś jakieś zdjęcia ile minimalnie i bez uszkodzeń muszę zrzucić tapicerek oraz plastików żeby to wszystko poukładać?Niby instrukcja mówi że wszystkie boczne Naprawdę nikt nie robił ostatnio tego w sedanie kto mógłby udzielić kilku porad jak zrobić to szybko i bez uszkodzeń?
  8. Kolanka może i nie masz ale sprawdź czy nie zostało Ci kawałek tego metalowego końca,przeważnie ten plastik mocno się kruszy i cześciowo właśnie zostaje w środku. Dobre latarka i zajrzyj do środka. Ja bym raczej nie zaryzykował dłuższej jazdy bez tego, na spokojnie około pół godziny, no godzinka dla Ciebie.Nie masz tyle czasu?
  9. Wyciągnij,wyrwij to kolanko, jeżeli zostaną Ci resztki w środku bo napewno się rozsypie to nałóż kawałek węża gumowego do rury w odkurzaczu, uszczelnij izolacją i wyssiesz wszystko. Następnie nałóż na nowe kolanko trójnik ale bez zaworku, załóż opaski ale nie skręcaj ich mocno.Wkładaj to od tyłu w okolicach nad filtrem oleju,lepiej się tym manewruje, poleci Ci parę huji ale dasz radę Otwór na oring na kolanku posmaruj delikatnie olejem i nie zapomnij o sprężynie zabezpieczającej. Jak ustawiasz już mniej więcej nad otworem to najpierw wciśnij na rurkę trójnik a później kolanko.Na końcu zaworek razem z przewodem,ustaw odpowiednio opaski i dokręć. W międzyczasie przygotuj sobie coś zimnego (%),to uspokaja....
  10. A czy jesteś pewien że to była kontrolka ciśnienia oleju a nie płynu??? No i te wartości, konkretnie jakie były wskazania przy 80°C na wolnych obrotach, przy 2000 i przy 3000 tyś?Jaka kompresja?Jak wyglądał smok przed czyszczeniem, czy w oleju nie ma śladów płynu?Ci ogólnie podejrzewał mechanik?Sam ubytek płynu czy coś jeszcze?Jeździł samochodem czy tylko zrobił i tak stoi?
  11. Poczekajmy na finał u mechanika bo tak do końca nie wiemy co Ci się tam stało i z jakiego powodu.
  12. Dziać się będzie od momentu kiedy zostaniesz powiadomiony o braku płynu w układzie a mimo to nadal będziesz jechał....
  13. Mikrofon jest od góry w lampce podsufitki, musisz ją całkiem odkręcić bo od dołu nie widać a połączenie jest na dole pod plastikami koło otwierania maski.
  14. Masz tam tak jakby dwie usterki ale może jest to już dawno naprawione i nie zostało wyczyszczone. Różowy kolor świadczy o płynie chłodzącym, natomiast ta brunatna maź to olej podejrzewam że albo spod uszczelki pokrywy albo z nastawnika. Najlepiej by było umyć to idealnie, wysuszyć i zrobić dla pewności jakąś trasę i wtedy zobaczysz czy to było stare czy nowe.Co do obawy co może się stać to zakładając że jednak sączy się z króćca to przy długiej trasie może całkiem rozszczelnić się układ a wtedy wiadomo a może także nic się nie dziać i możesz tak nawet kilka lat jeździć i będzie się tylko sączyć, co do mazi czyli oleju to jedynie wyciek raczej nie szkodliwy aczkolwiek do zlikwidowania. Czy jechać w trasę?Nikt tutaj wróżką nie jest. Raczej jeżeli coś jest nie sprawne to trzeba to naprawić zamiast zadawać takie pytania, tym bardziej przed taką trasą....
×
×
  • Create New...