Jump to content

JarekST202

Pasjonat
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

26

About JarekST202

Informacje

  • First name
    Jarek
  • Location
    Strzegom

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

786 profile views
  1. JarekST202

    Brak mocy BEX

    Na pewno masz przestawiony rozrząd, więc do poprawy. Logi nie wyglądają dobrze ale zaraz bardziej doświadczeni to ocenią...
  2. JarekST202

    Uwaga

    Najważniejsze, to zwróć uwagę na to aby nie kupić samochodu z silnikiem 1.8 T! Zadajesz głupie pytanie lenia więc oczekuj głupich odpowiedzi!
  3. Chyba tak jednak zrobię...
  4. Podpowiedzcie co zrobić bo mam trochę mętlik. Silnik AEB,rozebrany do ostatniej śrubki.Właśnie składam blok do kupy i nie wiem co zrobić ze śrubami korbowodów i podpór?Czy naprawdę jest wymagana ich wymiana czy jednak mogę je ponownie użyć?Gdyby te śruby były ogólnie dostępne nie zadawałbym nawet tego pytania.Jedynie ASO ale trzeba długo czekać i cena zabija.Opinie są różne: 1.Zakład który zajmuje się obróbką silników doradza abym założył stare. 2.Normalny warsztat samochodowy zaleca wymianę na nowe. 3.ASO tylko i wyłącznie na nowe. 4.Opinie są żeby założyć nowe bo stare są rozciągnięte i może w każdej chwili się urwać aczkolwiek nie znalazłem takiego przypadku. Co radzicie w tej sytuacji zrobić?Samochód całkowita seria i służy tylko na dojazdy do pracy.
  5. U mnie temat już nieaktualny, zakupiłem od forumowicza.
  6. Pilnie kupię w dobrym stanie podszybie do przedlifta, całe nie połamane ze wszystkimi zaczepami i uchwytami.
  7. Zobacz ofertę Podszybie przedlift Pilnie kupię w dobrym stanie podszybie do przedlifta, całe nie połamane ze wszystkimi zaczepami i uchwytami.Lub cały zestaw na wymianę na polifta. Dodający JarekST202 Wysłano 29.09.2019 Kategoria Audi A4 B5
  8. JarekST202

    Bex na wykończeniu

    Świece dokręć z tą samą siłą, przepustnicy nie musisz adaptować a próbę olejową zrób jak najbardziej
  9. Jak na bfb to coś za mało z przepływką, sprawdź szczelność bo może gdzieś ucieka,turbo w miarę ok.
  10. Przede wszystkim niech oceni stan dołu oraz pomierzy o ile ma pojęcie, wtedy możesz podjąć decyzję czy remont czy zakup.Wiedz że po remoncie wiesz co masz a przy zakupie nie masz pewności co kupujesz chyba że go rozkręcasz dla sprawdzenia ale to dodatkowe koszty.
  11. Masz już ten silnik rozebrany cały?
  12. Jeżeli wał,cylindry i tłoki ok to można szukać głowicy i robić, w innym przypadku nowy słupek...
  13. Tak Ci się wydaje bo napinacz nie osiąga jeszcze pełni swojego napięcia, dojdzie ciśnienie oleju to uniesie go jeszcze wyżej a co za tym idzie wyrówna punkty na wałkach. A przestawienie nie jest na wałkach tylko na łańcuchu,czyli ogniwo na wałku wydechowym jest delikatnie przestawione na zewnątrz względem punktu,natomiast na ssącym idealnie się pokrywa.Dla pewności czy dobrze ustawione wystarczy zrobić logi 090 i 093 ale który log za którą synchronizację odpowiada to do dzisiaj nie wiem...?
  14. Masz rozrząd na którym rozumię masz przejechane 30 tyś,całość ma około dwa lata i do tego nie wymieniane przez handlarza a tak sprowadzony, pasek sam stwierdziłeś że wygląda na nowy a jakiekolwiek anomalie w napędzie rozrządu na pewno byś słyszał. To po co kombinujesz i chcesz to wymienić? Zrób tylko logi dla poprawności ustawienia i ciesz się z użytkowania. Tu masz pasek po lewej który ma 8 lat i przebieg niecałe 45 tyś a ten drugi ma niecałe dwa lata i przebieg ponad 40 tyś. Na życzenie właściciela wymieniłem tylko sam nowy pasek i już ma zrobione ponad 20 tyś ...
×
×
  • Create New...