Jump to content

JarekST202

Pasjonat
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About JarekST202

Informacje

  • First name
    Jarek
  • Location
    Strzegom

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

495 profile views
  1. No i h..,zamówiłem zaworek w ASO,odebrał mi kolega bo nie miałem jak i właśnie odebrałem od Niego po drugiej zmianie i okazuje się że nie sprawny,puszcza powietrze w dwie strony. I jak teraz można porównać te zapewnienia że Topran to syf a ASO jest super. Najgorsze że potrzebuję na jutro samochód a w ASO nie mieli od ręki tylko na zamówienie. Ktoś wie jaki mogę jeszcze założyć zamiennik w miarę dobry bo w sklepie motoryzacyjnym jutro do południa jeszcze mi sprowadzą a samochód choćby nie wiem co to muszę mieć na jutro. Proszę o szybką pomoc.
  2. Jak w temacie,kupię środkowy tunel 2DIN w kolorze platin hell do b7 bez uchwytu na telefon w stanie idealnym.
  3. JarekST202

    Tunel 2 DIN

    Zobacz ofertę Tunel 2 DIN Jak w temacie,kupię środkowy tunel 2DIN w kolorze platin hell do b7 bez uchwytu na telefon w stanie idealnym. Dodający JarekST202 Wysłano 12.04.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  4. Czy autor tematu mógłby dać odpowiedź czy wymiana na ori rozwiązała problem?Mam identyczny przypadek, jest zamontowany topran i bardzo delikatnie zasysa korek, można go bez problemu podnosić ale nie tańczy. W b5 topran jest od trzech lat i cały czas korek tańczył.
  5. JarekST202

    Niebieski dymek

    Prawdopodobnie pierścienie, zmierz kompresję ale dla pewności żeby wyeliminować np. uszczelniacze zrób próbę olejową....
  6. Ale jak możemy Ci powiedzieć czy to pompa padła?Przecież to Ty siedzisz w samochodzie więc albo ją słyszysz albo nie.Jak nie słyszysz to miernik w łapę i sprawdzasz kostkę zasilającą. Po h.. zakładasz taki temat żeby znowu czytać takie śmieci...
  7. Może i tak być bo kiedyś zauważyłem że obudowa tego filtra jest uszkodzona i co jakiś czas śmierdzi paliwem, przeważnie jak się zatrzymuję np.na światłach. Dzięki za wskazówkę, jak będzie już na chodzie to sprawdzę. Raczej zakup odpada bo mam już w sumie trzy sztuki a4 ale na tym najbardziej mi zależy bo dojeżdżam nim do pracy.
  8. Na chwilę obecną nie zajmowałem się tym bo żona dokonała zakończenia żywota silnika i w tej chwili w wolnym czasie składam drugi silnik. Napisz w czym problem bo napewno do tego wrócę a jedyne co sprawdziłem to to że w innym aucie ten kosz ani drgnie.Przypuszczam że u mnie problemem może być to mocowanie od środka zbiornika.
  9. JarekST202

    Silnik 1.8 t

    Nie aktualne, jestem na etapie remontu aeb...
  10. Masz podane podpowiedzi co należy najpierw zrobić aby ustalić przyczynę ubywania oleju a Ty drążysz dalej temat podając kolejne informacje z nadzieją że może znajdzie się złoty środek np.zalej motodoctora i będzie ok.Najpierw zastosuj się do udzielonych Ci porad a później jeżeli to wykluczysz szukaj innych rozwiązań.... Później ktoś wyszukuje w wyszukiwarce tematów o braniu oleju i wk***ia się czytając takie tematy cały dzień które w żaden sposób nie są w stanie pomóc
  11. Źle ustawione, musisz mieć 16 oczek.
  12. Właśnie dlatego chciałbym się dowiedzieć jak i co dokładnie analizować po tych logach?Otóż rozrząd sam Mu składałem, nie pierwszy raz w takim silniku i jest ustawiony idealnie, napięcie rolki było ustawiane na 8mm po kilkunastu obrotach wałem jest ustawione na 6.5mm więc jest idealnie. Co do góry to nie zauważyłem rozciągnięcia łańcucha a ponieważ samochód ma przejechane 165 000 potwierdzone w ASO więc kolega zadecydował że nie wymienia góry, namówiłem Go jednak na wymianę ślizgów bo już miały ślady zużycia. Napinacz w samochodzie nie dało rady wcisnąć. Jak go wyciągłem i zwolniłem blokadę dało radę już go uginać,jak wymieniłem ślizgi i skręcałem blokadę to wylewał się z niego olej co po zamontowaniu sprawiło że był już miękki,więc nie wiem czy tak powinno być ale podczas kręcenia silnikiem olej dostawał się do napinacza i powodował że coraz trudniej można było go wcisnąć, oczywiście łańcuch ustawiony na 16 oczek i nie widziałem aby jakoś się rozjechał na bok.W międzyczasie przypadkowo doczytałem dopiero o grupie 090 i 093 co od razu sprawdziłem u siebie,gdybym wcześniej wiedział sprawdził bym u Niego i na pewno nie złożyłbym bez wymiany przynajmniej łańcucha. I teraz pytanie co robić, za dwa tygodnie będę Mu zrzucać miskę i czyścić smoka oraz wymiana oleju na ravenol usvo 5w40,oczywiście wcześniej pomiar ciśnienia oleju.Czy taką odchyłkę może powodować niskie ciśnienie oleju działające na napinacz?Oczywiście sprawdzę jeszcze raz dokładnie ustawienie rozrządu ale sprawdzałem je kilkanaście razy gdyż musiałem trochę podkręcić silnikiem na sucho żeby olej dostał się do napinacza. A samo zużycie łańcucha jak mogę zobaczyć?Wydaje mi się że wtedy punkt na wałku ssącym będzie poza punktem na pokrywie wałka, czy dobrze to rozumię?Bo raczej wałek wydechowy będzie prawidłowo ustawiony. I jeszcze jeśli chodzi o logi 090 i 093 to jak dokładnie je wykonać podczas jazdy?Doczytałem coś że delikatna jazda, ale jak bardzo delikatna, czy na wszystkich biegach, czy tylko jazda czy można w trakcie się zatrzymać i ruszyć i ile czasu ma trwać bo tych zapisów to będzie sporo.
  13. A jak ogólnie odczytać te wartości w tych blokach, czy w 090 i 093 wskazania dotyczą tego samego?Chodzi mi o to czy np.jak w dieslach można odczytać kąt synchronizacji to to samo tyczy się benzyny?Co jest dokładnie w 090 a co w 093? http://vaglogi.pl/log-090_093_qULNp56.html To jest dla przykładu dzisiejszy log auta kolegi,o czym to świadczy?Czy mogę to tak zinterpretować że rozrząd na pasku jest ustawiony dobrze a "rozrząd" na wałku rozjeżdża się gdyż może być np.rozciągnięty łańcuch,słaby napinacz lub zbyt niskie ciśnienie oleju przez zabrudzony smok? http://vaglogi.pl/log-090_093_6Y7nO.html Mam dla porównania od razu u siebie te same logi i co z nich wynika?Że komputer robi korektę zapłonu a wałki są ok?
  14. Muszę wymienić oringi wtrysków. Czy oring przechodzi przez tą małą plastikową podkładkę na samym dole wtrysku czy należy najpierw ją zdjąć wymienić oring i wtedy ją wcisnąć?
×
×
  • Create New...