JarekST202

Pasjonat
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O JarekST202

    Informacje

    • Imię
      Jarek
    • Lokalizacja
      Strzegom

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    353 wyświetleń profilu
    1. JarekST202

      Przy uszkodzonym czujniku położenia wału powinien być błąd 16705 lub 16706.Czujnik może być albo całkiem padnięty albo kończyć się czyli np.po nagrzaniu nie zapali już auto.Nie wiem jak jest u Ciebie ale jeżeli masz takie zdolności to możesz podłączyć zwykły omomierz pod styki bodajże 2 i 3 w szarej kostce na ścianie grodziowej i zmierzyć rezystancję. W zależności jak ustawiony jest wieniec koła powinno wskazywać coś około 900 Ohm i więcej. Jeżeli będziesz mieć dużo niższe wartości albo wogóle nic nie wskaże to czujnik do wymiany. Sprawdzałeś także czy idzie paliwo?
    2. JarekST202

      Możesz śmiało zrobić płukankę,chociażby dlatego aby lepiej zlać olej jeżeli planujesz zalać inny.Płukanką go rozrzedzisz więc szybciej i dokładniej ścieknie.Na pewno nie zaszkodzi.
    3. JarekST202

      Lampy przód b7 na części

      Kupię wnętrza lamp do a4 b7 bix skrętny ponieważ u mnie żarówki postojowe stopiły dookoła plastik w odbłyśniku.Tak więc potrzebuję takie wnętrza w idealnym stanie.Mogą być lampy zewnętrznie uszkodzone lub angliki. Nie wiem czy tylko bixy skrętne czy zwykłe bixy też pasują? Kupię także przeźroczyste plastiki na kierunki do tych lamp.
    4. JarekST202

      Zobacz ofertę Lampy przód b7 na części Kupię wnętrza lamp do a4 b7 bix skrętny ponieważ u mnie żarówki postojowe stopiły dookoła plastik w odbłyśniku.Tak więc potrzebuję takie wnętrza w idealnym stanie.Mogą być lampy zewnętrznie uszkodzone lub angliki. Nie wiem czy tylko bixy skrętne czy zwykłe bixy też pasują? Kupię także przeźroczyste plastiki na kierunki do tych lamp. Dodający JarekST202 Wysłano 08.11.2018 Kategoria Audi A4 B6/B7
    5. JarekST202

      Ja tam żadnej różnicy nie zauważyłem przy innych markach,obecnie używam millersa bo mam z pierwszej ręki ale w innym samochodzie mam motul i też jest dobrze.Tutaj na forum panuje opinia że najlepszy jest liqui moly Ważne aby był pewny(nie z marketu) i na czas wymieniany.
    6. JarekST202

      Jak parę lat temu kupiłem AEB to silnik nadawał się do remontu,na dwóch cylindrach za niska kompresja,brał olej i kopcił na niebiesko.Od zakupu zrobiłem już pięć wymian oleju oczywiście za każdym razem z płukanką.Nie zrobiłem remontu ale za to kompresja na wszystkich cylindrach jest teraz od 12.7 do 13 oraz ciśnienie oleju książkowe.Wcześniej jeździł na castrol 10w40 a u mnie cały czas millers 5w40,spalanie oleju to okolo 200-300 na 1000 km i podejrzewam że raczej turbo.Do dzisiaj także nie czyściłem jeszcze smoka ale w końcu zabiorę się za to bo już prawie 260000 i z samej ciekawości chcę tam zajrzeć. Więc polecam jak najbardziej płukankę.
    7. JarekST202

      Spoko,nie mam fb ale jutro jadę oglądać na szrot takie audi tyle że kawałek drogi mam,muszę to załatwić jak najszybciej bo jak nie to za dwa tygodnie ASO a tam mnie już uprzedzili że na jednej godzinie to się może nie skończyć.
    8. JarekST202

      Ok,dzięki.
    9. JarekST202

      Nikt nie ma b5 żeby mi pomóc z tym zbiornikiem???? Dzisiaj doszło już do zmiażdżenia oprócz kostki od wskaźnika także kostka od pompy a w niej przecież podczas pracy jest napięcie więc jakikolwiek kontak przy zwarciu z oparami i nie ma mnie.Nikt nie pomoże?Może ktoś jest z okolic Strzegom, Świdnica kto dałby mi tylko zajrzeć do zbiornika na to mocowanie. Tak to dzisiaj wygląda, raczej samochodu nie dam żonie żeby jechała tym bardziej z dzieciakiem. Zrezynowany umówiłem właśnie samochód do ASO,termin za dwa tygodnie i 300PLN za godzinę diagnozy
    10. JarekST202

      Podbijam bo problem znów się pojawił.Już kilka dni było ok i znów ten czujnik.Nikt nie potrafi mi pomóc czy nie zajmujemy się już tak starymi b5?Może ktoś ma luzem taki zbiornik albo coś robi przy okazji przy zbiorniku i mógłby zobaczyć jak bardzo stabilny jest ten kosz w zbiorniku,czy można nim ruszać czy ani drgnie.Nie mam na chwilę obecną u nikogo jak tego sprawdzić a boję się tak dalej jeździć aby nie doszło do jakiejś tragedii bo przy tym uszkadzaniu tej kostki może w końcu dojść do jakiegoś zwarcia i buum.
    11. JarekST202

      Tak,chodzi mi o ten właśnie uchwyt który mam.Widzę że sprzedajesz elementy platin hell, czy ten tunel także jest w tym kolorze?
    12. JarekST202

      Czy ten tunel w wersji uk pasuje do wersji europejskiej?
    13. JarekST202

      Spoko ,tylko piszesz w złym temacie.Znaczy się moim.Napisz pw do tych klubowiczów i powinni Ci odpisać.
    14. JarekST202

      Ponawiam temat ponieważ nie mam już sił do tego problemu.Odczepiłem już cały ten kosz we wnętrzu zbiornika bo myślałem że on jest przyczyną, okazuje się że jest mocowany w trzech miejscach i wszystko z mocowaniami jest ok.Pompa jest prawidłowo osadzona na zatrzaskach oraz na gumach.Wskaźnik prawidłowo osadzony w gnieździe. Pokrywa ustawiona na punkty dla napędu przód, wszystko skręcone i działa prawidłowo.Po przejechaniu jakiegoś dystansu wskaźnik paliwa leży na dnie zbiornika wyrwany z mocowania a kostki od spodu tej pokrywy zmiażdżone i tak w kółko. Co jest przyczyną?Kiedy pracowałem jako mechanik,wymieniałem zarówno pompy jak i wskaźniki i nigdy takiego problemu nie miałem, z jakieś pół roku temu wymieniłem koledze w pracy wskaźnik bo starte były już ścieżki i do dzisiaj jeździ i nic się nie dzieje. Pomóżcie bo już mnie trafia Dodam jeszcze iż ta usterka pojawiła się nagle,nic nie było przedtem grzebane,do zbiornika nikt nie zaglądał od nowości. Nagle zaczął wariować wskaźnik i po odkręceniu okazało się że leży na dnie a kostki uszkodzone,naprawiłem to i od tamtej pory problem cały czas powraca.Wymieniłem już cały środek (pompa,całe mocowanie,wskaźnik paliwa,pokrywa)wszystko sprawne i już jest uszkodzone. Wskaźnik jest wyrywany z tych czterech zaczepów z tego stelaża oraz zmiażdżone jest kostka od wskaźnika.
    15. JarekST202

      Temat nieaktualny.Listwy zakupione już od forumowicza.