Skocz do zawartości

Thunderbird

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Thunderbird

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Thunderbird

0

Reputacja

  1. Witam ponownie, sprawdziłem ciśnienie na listwie, wynosi 4bar na wolnych obrotach i praktycznie nie zmienia się podczas zwiększania obrotów, pomimo, że pompa czasem zawyje przy odpalaniu. Zrobiłem jeszcze raz logi po skasowaniu błędów, ale chyba nie wygląda to najlepiej. Zastanawiam mnie fakt, że kiedyś nie było aż takich długich czasów wtrysku. Co radzicie, zacząć od zmiany wtrysków? czy po zmianie wtrysków np. z bexa konieczna będzie korekta softu? Czy może szukać przyczyny w przepływce / sondzie? 002+033 PB VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 002+033 LPG VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
  2. Głowicę kupiłem używaną w dobrym stanie, wymieniłem tylko uszczelniacze i podocierałem zawory, poprzednio robiłem kpl. regenerację to wiem ile to kosztuje... Zrobię te logi 2+33 jeszcze raz na PB i LPG bo chyba coś mi się musiało pomieszać chociaż wydaje mi się, że oba były na PB. Wracając z pracy skasowałem błędy i jechałem na benzynie około 20 km po czym pojawił się błąd którego wcześniej nigdy nie widziałem: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Wartość w bloku 032 po takim krótkim odcinku były w granicach 20. Jutro sprawdzę ciśnienie na listwie... Jak myślicie czy uszkodzona przepływka też może dawać takie objawy?
  3. Witam! Chciałbym prosić o pomoc w ocenie logów. Auto wyposażone w instalację LPG Stag QNEXT, reduktor AC250, listwa Barracuda i miało zrobiony jakiś program. Przebieg ponad 400tys. km. Niedawno wymieniałem głowicę ze względu na brak mocy/kompresji na 2 cylindrach. Po zdjęciu okazało się, że dwa zawory wydechowe są wypalone i ogólnie wszystkie gniazda wydechowe są wyklepane (zdjęcie poniżej). Poprzednia zmieniona głowica z ADR wytrzymała jakieś 150tys.km. i również wyklepało gniazda zaworowe. Przy okazji remontu wymieniłem turbosprężarkę na regenerowaną i mam pytanie, czy takie pęknięcie przy klapce WG będzie miało wpływ na pracę (moja turbina miała ogromy luz wzdłużny i poprzeczny ale nie posiadała aż takich pęknięć na muszli, niestety musiałem założyć taką ze względu na czas) Ogólnie po remoncie auto jeździ dobrze, ale martwią mnie korekty w kanale 032 dochodzące do +10 przy jeździe na LPG. Na PB były jeszcze wyższe. Dodatkowo czuję drgania podczas przyspieszania na LPG, na PB są mniej odczuwalne. Wymieniłem zaworki zwrotne i ezektor, zrobiłem test szczelności, jest ok, natomiast korekty są trochę wysokie. Z rzeczy jakie zostały jeszcze niedawno wymienione to cewki, wtryski LPG, termostat, czujniki temp. Pytanie czy to może być spowodowane pracą sondy? nie wymieniałem jej od kiedy mam auto (6 lat). Auto nie ma kata bo był zapchany. Ogólnie w sterowniku silnika po remoncie nie pojawił się żaden błąd. Poniżej zamieszczam logi na PB i LPG. Chciałbym udać się do jakiegoś ogarniętego gazownika na regulację LPG, ale muszę wiedzieć czy wszystko jest ok na PB. Z góry dziękuję za pomoc. Logi PB 002+033 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 003+020 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 115+118 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 002+033 LPG VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
  4. Czy przyczyną przeladowania może być uszkodzony zawór DV? Nie wiem czy to ma związek ale teraz po usunięciu katalizatora słychać odgłosy tzw. źrebaka...
  5. Witam, chyba udało mi się znaleźć przyczynę problemów z brakiem mocy. Winny okazał się zapchany katalizator. Po usunięciu katalizatora auto odżyło nie do poznania. Przy okazji sprawdziłem stan wirnika turbiny od strony gorącej i niestety luz promieniowy wynosi kilka mm. Na szczęście nie ma luzu osiowego. Teraz czeka mnie usunięcie programowe 2 sondy ponieważ po około 100km pojawia się mój ulubiony komunikat- check engine. Poniżej zamieszczam logi wykonane po usunięciu katalizatora, proszę o ocenę czy wszystko jest w porządku. https://log.malonetuning.com/chart/239767#H8KLCAAfwrvCuFsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shKcOaRD0LYTHDisKEwpJUaGAww5XDk1tow5LCuHDDucOew7d%2BwozCgUd6w55DZMOlc8KqSwEcLDZzTjl8eMKTCMKeI2cSwobCncOEF2dRwpLDlMKqaA3CrcKxd8Kmw6BYORIqLMONPMKjw6TDisO%2Fw4jDpSDDpMKceh8zwpDCg8KfwqTDn2zDiR9gBsOUOMOiDU94wrUIwrpHwqhKKsOLHMO6wqQewq3DvQLCmcKPwq56w40AAAA%3D
  6. Ok, jutro sprawdzę jaki luz ma turbina. Zapomniałem jeszcze dodać, że silnik wolno schodzi z obrotów ( zaworek odmy jest sprawny, czujnik sprzęgła chyba działa - wyłącza tempomat po wciśnięciu sprzęgła). W sterowniku silnika często pojawiają się błędy: 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
  7. Witam wszystkich, Proszę o analizę logów , mam problem z autem które raz jedzie a raz nie. Silnik jak w tytule, przebieg 250 tyś km. miał zrobiony jakiś program przez poprzedniego właściciela. Od jakiegoś czasu auto łapie "muła" po dłuższej jeździe, mam wrażenie jakby turbina przestawała wtedy pracować. Auto wyposażone w instalację LPG Stag QNEXT, reduktor AC250, listwa Barracuda. Ogólnie wydaje mi się, że jeździ znacznie gorzej niż zaraz po zakupie. Problem występuję zarówno na LPG jaki i PB. Wymieniłem zawór DV, n75 (allegro), świece itp., ale nie widzę znacznej różnicy poza brakiem efektu tzw. źrebaka - uszkodzony DV. Proszę o analizę logów, być może uda się Wam znaleźć przyczynę problemu. Dziękuję Logi LPG http://vaglogger.apphb.com/log/5bb0c393bb9fddbc60082ab5 Wcześniejsze kiedy auto "lepiej" jeździło PB https://log.malonetuning.com/chart/239447#H8KLCADClsOHwrBbAgNNwoxBDsODIAwEw7%2FDgsOZwpZCwpvDnyAOwrRYw4RSCsKRMVXDmsOXJxDCqcOqcXdmw5c5w7Mswq8HZ8OCJMKlbcOVw4DDpMKhwpdrEcO%2Bw5IZw4Ekw4okQcOJXCTCv0kUwrXDoMKOYcOnwr7CuDYLR8OCGDRUw5Jew55BwqVRJyFGw7zDvGQjwpwWHWfCp8O5B8OcBDNYwrh5MHbDoMOQwrTDlG3DpXFnZ8OvD24aGwjCrwAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/239446#H8KLCADDk8OPwrBbAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...