Jump to content

wiktor1979

Pasjonat
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

About wiktor1979

Car

  • Car model
    80 B3
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.2 TFSI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie wiem czy coś podłączali, ale w moim przypadku to raczej po samych objawach można się było domyśleć, że siłownik otwierający zamek niedomaga i trzeba go wymienić. Jeśli możesz otworzyć kluczykiem, to być może kwestia siłownika - tak jak u mnie. Jeśli wogóle nie możesz otworzyć, to pewnie cały zamek wymaga wymiany.
  2. Cześć, W moim przypadku trzeba było wymienić element nastawny zamku. Numer katalogowy: 4B9962115C. Cena w ASO ok. 140zł. Pozdrawiam - Wiktor
  3. qeza i irtus A4, Dzięki za odpowiedź. Póki co nie mam zaufanego mechanika. Ktoś mi polecał jedną osobę, ale znam tylko ze słyszenia. Hugo, Czy mógłbyś rozwinąć swoją myśl i uzasadnić dlaczego plecasz Zimmerman + Ferodo? Są trwalsze, tańsze, lepiej hamują, czy też mają inną zaletę? Ja słyszałem, że Zimmerman są raczej do ekstremalnych zastosowań, a ja sportowo nie jeżdżę Granzy, Twój post jest nie na temat i nic nie wnosi do dyskusji. Nie prosiłem o opinię na temat przebiegu, ani o porady: benzyna czy diesel. A nawiasem mówiąc przebieg jest pewny. Livorno, Czy tarcze też już masz do wym
  4. Cześć, Powoli kończą mi się klocki hamulcowe z przodu (nie wiem czy tarcze też, bo opinie tzw. fachowców są różne) i chociaż FIS mi jeszcze tego nie zgłasza, to chcę je wymienić przed dłuższym wyjazdem wakacyjnym. Do tej pory nie miałem wymienianych ani klocków ani tarcz (przebieg: 67tyś. km) i jeżdżę na oryginalnych. W związku z powyższym chciałbym was prosić o radę i udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania: 1) Czy lepiej kupić sobie samemu klocki (i ewentualnie tarcze) wybranego producenta, czy może zaufać tym co sprzedają montują w ASO pod marką Audi? Ja osobiście myślałem o sprz
  5. Witam, Mam podobną sytuajcę w moim aucie. Zauważyłem, że metalowy mechnizm zamykający nie odskakuje za każdym razem po naciśnięciu klamki (tylko raz na jakiś czas działa prawidłowo), chociaż słychać mechanizm. Czy ktoś już sobie za tym poradził? Wolałbym uniknąć mechanika jeślni to nie jest potrzebne. Nie wiem czy to mogło mieć wpływ, ale zaczęło nawalać po tym jak go umyłem auto Karcherem. Czy to możliwe ze mechanizm otwierania popsuł sie pod wływem wody pod ciśnieniem, która mogła dostać się do zamka? Wcześniej była mowa, ze może się psuć od nieszczelnego przewodu spryskiwacza, stąd podejr
  6. Cześć, Chciałem się przywitać jako zarejestrowany użytkownik. Wcześniej korzystałem z forum jako "czytacz" tej skarbnicy wiedzy. Od teraz chciałbym również aktywnie się udzielać w dyskusjach Mam Audi A4 Avant, rocznik 2003, AVF 131 PS. Auto kupione w polskim salonie Auto-Special w Krakowie. Jestem jego drugim właścicielem od grudnia 2007r. Przebieg w chwili obecnej to 62.500 km. Mieszkam we Wrocławiu, wcześniej przez dwa lata w Krakowie, dlatego też auto kupione było w Krakowie. Pozdrawiam - Wiktor
×
×
  • Create New...