Skocz do zawartości

wiktor1979

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wiktor1979

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wiktor1979

1

Reputacja

  1. Nie wiem czy coś podłączali, ale w moim przypadku to raczej po samych objawach można się było domyśleć, że siłownik otwierający zamek niedomaga i trzeba go wymienić. Jeśli możesz otworzyć kluczykiem, to być może kwestia siłownika - tak jak u mnie. Jeśli wogóle nie możesz otworzyć, to pewnie cały zamek wymaga wymiany.
  2. Cześć, W moim przypadku trzeba było wymienić element nastawny zamku. Numer katalogowy: 4B9962115C. Cena w ASO ok. 140zł. Pozdrawiam - Wiktor
  3. Cześć, Powoli kończą mi się klocki hamulcowe z przodu (nie wiem czy tarcze też, bo opinie tzw. fachowców są różne) i chociaż FIS mi jeszcze tego nie zgłasza, to chcę je wymienić przed dłuższym wyjazdem wakacyjnym. Do tej pory nie miałem wymienianych ani klocków ani tarcz (przebieg: 67tyś. km) i jeżdżę na oryginalnych. W związku z powyższym chciałbym was prosić o radę i udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania: 1) Czy lepiej kupić sobie samemu klocki (i ewentualnie tarcze) wybranego producenta, czy może zaufać tym co sprzedają montują w ASO pod marką Audi? Ja osobiście myślałem o sprzęcie ATE. Podobno kiedyś pod marką Audi klocki i tarcze produkowało ATE, a teraz jest kilku dostawców i zależy na jaką partię się trafi w ASO. Zaletą niezależnego kupna jest to, że sam mogę wybrać producenta i jest trochę taniej. Zaletą części kupionych w ASO jest to, że nie mam problemu zastanawiania się czy dobrą firmę wybrałem, tylko opieram się na opinii Audi, chociaż więcej płacę. 2) Montaż. Czy montując klocki (+ ewentualnie tarcze) można coś spieprzyć? Osobiście wolę zapłacić 180zł za wymianę w ASO, niż 80zł u innego mechanika, jeśli będę miał większe prawdopodobieństwo, że będzie zrobione dobrze i ABS będzie działał też powyżej 130 km/h itp. Nie mogę sobie pozwolić na ewentualne problemy po wymianie. Jaka jest Wasza opinia w tej kwestii? Chciałbym jednak zaznaczyć, że najważniejsza jest dla mnie jakość sprzętu i wykonania, koszt też jest ważny ale drugorzędny. 3) Zobaczcie proszę czy dobrze wybrałem części dla mojego auta: Tarcze Nr Audi: 8E0 615 301 Q; Nr ATE: 24.0125-0105.1 Koszt w ASO we Wrocławiu: ok 490zł za parę. Koszt w sklepie: ok 350zł za parę. Klocki Nr Audi: 4B0 698 151 J; Nr ATE: 13.0460-7110.2 Koszt w ASO we Wrocławiu: ok 350 za komplet. Koszt w sklepie: ok 230zł za komplet. A może polecacie zupełnie inną markę lub inny, pasujący model ATE? Pozdrawiam - Wiktor
  4. Witam, Mam podobną sytuajcę w moim aucie. Zauważyłem, że metalowy mechnizm zamykający nie odskakuje za każdym razem po naciśnięciu klamki (tylko raz na jakiś czas działa prawidłowo), chociaż słychać mechanizm. Czy ktoś już sobie za tym poradził? Wolałbym uniknąć mechanika jeślni to nie jest potrzebne. Nie wiem czy to mogło mieć wpływ, ale zaczęło nawalać po tym jak go umyłem auto Karcherem. Czy to możliwe ze mechanizm otwierania popsuł sie pod wływem wody pod ciśnieniem, która mogła dostać się do zamka? Wcześniej była mowa, ze może się psuć od nieszczelnego przewodu spryskiwacza, stąd podejrzewam, że to mój błąd. Pozdrawiam - Wiktor
  5. Cześć, Chciałem się przywitać jako zarejestrowany użytkownik. Wcześniej korzystałem z forum jako "czytacz" tej skarbnicy wiedzy. Od teraz chciałbym również aktywnie się udzielać w dyskusjach Mam Audi A4 Avant, rocznik 2003, AVF 131 PS. Auto kupione w polskim salonie Auto-Special w Krakowie. Jestem jego drugim właścicielem od grudnia 2007r. Przebieg w chwili obecnej to 62.500 km. Mieszkam we Wrocławiu, wcześniej przez dwa lata w Krakowie, dlatego też auto kupione było w Krakowie. Pozdrawiam - Wiktor
×
×
  • Dodaj nową pozycję...