Skocz do zawartości

Aciekk

Pasjonat
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Aciekk

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Chojnów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Aciekk

0

Reputacja

  1. No dobrze to juz do tego doszlismy , pytanie czy mozna wlozyc lampe zamiast bixenon z przetwornicą z tylu to lampe xenon z przetwornicą u dolu lampy czy wszystko pasuje p&p
  2. Mam ten sam problem mam przetwornice z tyłu lampy i też jestem ciekawe czy mogę zalozyc tą z przetwornica od dołu . Ktos coś podpowie ??
  3. Witam, przestała mi działac prawa lampa w moim a4 b6 , myslalem ze kupie na szybko uzywke zaloze i spokoj lecz problem w tym , ze nie moge znalezc lampy takiej samej jaka siedzi u mnie. W mojej przetwornica jest tak jakby w pionie z lampą a w wiekszosci lamp z olx przetwornica znajduje sie pod lampą . Proszę o pomoc czy mogę kupic tą lampę z przetwornicą u dołu i będzie to p&p działać czy musze coś zmieniać ? Ewentualnie proszę o porade jak sprawdzić co sie spaliło? Mam miernik , może jakoś na krótko podłączyć sam żarnik prostownikiem ? Proszę o porade .
  4. Miałem problem z pocącą sie turbiną puszczała olej w dolot i ogolnie kopciło mi sie z pod maski takie miala wycieki , założylem nową turbine po regeneracji wszystko suche ale dalej sie grzeje bardzo solidnie i dalej gdzies dopala sie albo nie wiem bo ciagle z nawiewów czuć smrud spalenizny takiej typowej silnikowej , nie wiem czy ta turbina powinna miec taka temperature i dlatego obstawialem zapchany katalizator , ogolnie rzecz biorąc walcze głownie z zapachem w kabinie gdy po jezdzie sie zatrzymuje to czuć z kratek własnie opisywany wyzej smród , dodam ze uszczelka pokrywy zaworów nowa , napinacz i łancuszek rozrządu także nowy turbina nowa i dalej smierdzi opadają mi już ręce .. ps : cały używany silnik wstawiony drugi i też to samo jednym slowem brak słow
  5. Nikt nie jest w stanie po tych zdjeciach stwierdzic czy jest on w dobrym stanie ? Nie wiem jak wygląda przypchany kat stąd moja prośba o weryfikacje.
  6. Witam . Czy jest ktos w stanie ocenic po zdjeciach w jakim stanie jest ten katalizator czy tak jak wyglada jest zatkany czy wyglada ok . Dzieki z gory
  7. nie możliwe ze z pokrywy poniewaz byl wymieniany napinacz z lancuchem i uszczelka pokrywy tez zrobiona a efekt ten sam przed wymianą czy po także musi to sie sączyć z innego miejsca
  8. Witam, problem nastąpił po wymianie silnika na drugi taki sam , po rozgrzaniu na postoju zaczalem czuc w kabinie dziwny zapach spalenizny jakby oleju , po poszukiwaniach dopatrzylem sie ze strasznie gorąco jest tak jakby przy kolektorze wydechowym i turbinie oraz to że strasznie kopci sie z okolic turbiny w miejscu gdzie jest spocona chcialbym sie dowiedziec czy da rade jakos temu sprostac oraz co jest powodem tego pocenia w tych okolicach , dodam ze przed wymiana silnika nie bylo czuc zadnych zapachow oraz bylo w tym miejscu sucho . jest to uciazliwe bo przy kazdym zatrzymianiu sie na swiatlach lub pasach do kabiny dostaje sie brzydki zapach , podczas jazdy nie ma problemu .. jakies rady ?
  9. a jest mozliwosc ze przez ten przestawiony walek kopci ? zauwazylem ze na wolnych obrotach delikatnie zaleci na szaro/biało ?
  10. Kolego nie znam sie na tym wiem ze jest tam rozrzad zauwazylem 2 znaki tak wiec wrzucilem zdjecie z zapytaniem , to ze sie troszke wiecej znasz nie znaczy ze masz byc taki uszczypliwy mimo to dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
  11. Tak wyglada tu u góry jak sciagne oslone rozrzadu
  12. Dziwne bo zadnych problemow z rozruchem i praca silnika nie ma .. A ten blad by od tego wlasnie byl ?
  13. Witam nie wiem czy o to chodzilo ale wrzucam . Na biegu jalowym i po dodaniu gazu na okolo 1.5 tys obrotow . Powie mi ktos co sie dzieje ? Grubsza naprawa i jak bardzo kosztowna?
  14. Kolego nie potrafię zrobić logów , powiedz mi proszę czy przez uszkodzony napinacz falowałby na obrotach oraz wyskakiwał check ?
  15. Witam. Problem zaczął sie po jeździe na autostradzie , gdy sie zatrzymałem zauważyłem ze obroty delikatnie zaczęły skakac-falować . Pomyślałem ze świece lub cos z układem zapłonowym więc szybko do domu , a tu po drodze wyskoczył check . Po podpięciu pod komputer taki o to błąd . Dodam ze po chwili postoju auto zaczyna pracować równo lecz check nie znika. Dodam że olej wymieniony świeżo na Total quartz 5w30 . Rano gdy odpalam słychać na dosłownie sekunde grzechotanie łancuszka rozrzadu . Ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny ? Czy to coś poważniejszego ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...