Skocz do zawartości

Goffer3

Pasjonat
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Goffer3

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Goffer3

2

Reputacja

  1. tak, bez problemu. Przepisujesz kodowanie ze starego. Przy kodowaniu będziesz widział zmianę na kilometry.
  2. nie dopasujesz lusterka na ten uchwyt. Uchwyt do wymiany lub cała szyba.
  3. Szukałem na forum info o alternatorach ale nie znalazłem więc zakładam temat i mam nadzieję, że wszyscy się dowiemy czy można zastosować mocniejszy alternator czy nie. Oryginalnie mam alternator 140A a chciałbym 150 lub 180. W międzyczasie doposażyłem mocno auto i mam wrażenie, że alternator słabo sobie radzi, szczególnie gdy użytkuje auto na krótkich dystansach (5 km) Jeśli ktoś zmieniał u siebie to byłoby fajnie gdyby się podzielił z nami taką informacją. Szczególnie czy jest wymagana zmiana w kodowaniu jak to ma miejsce przy zmianie akumulatora.
  4. sprawdził bym podciśnienie, najpierw przy samej pompie vacum i później po każdym łączeniu przewodów. Dalej do elektrozaworów aż do samej turbiny. Dodatkowo zawarki na przewodach podciśnienia do sprawdzenia.
  5. Panowie, to w końcu jaka jest odpowiedz na pytanie, które zadał Damian? Można do CAG wrzucić turbinę od CNH 190 KM?
  6. Taki jest objaw zasiarczonego aku. Odsiarcz go Telwinem, przywróć nominalną pojemność i powinno wszystko wrócić do normy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Zdecydowanie akumulator. Polecam AGM Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Jest dobrze, nawet bardzo dobrze. Ten sterownik obsługuje wszystko. Taki sam sterownik do siebie wstawiałem. Teraz tylko lamp szukać. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Pisz do wrclaguna, autora tego manualna. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Soczewka nie będzie skręcała. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Przy skrętnych musi zrobić poziomowanie, inaczej nie będą działać Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Musisz zrobić poziomowanie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Użyj Vag Can Pro. W funkcjach prowadzonych znajdziesz zmiana lamp z USA na EU. Jak będziesz to robił to koniecznie zamknij klapę bagażnika. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Czy ktoś z was fizycznie przymierzył zderzak tylni od RSa? Błotniki w RS4 B8 oczywiście są szersze ale nie przy łączeniu ze zderzakiem. Tak mi się przynajmniej wydaję. Niestety do porównania mam wersje zwykłą i zdjęcia RSa więc ... mogę być w błędzie stąd moje pytanie do was.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...