Jump to content

szydlos007

Pasjonat
  • Posts

    82
  • Joined

  • Last visited

About szydlos007

Informacje

  • First name
    eS
  • Location
    Koło

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

szydlos007's Achievements

0

Reputation

  1. Dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi , co do starego katalizatora - orientuje się ktoś w jakiej cenie mogę go sprzedać i gdzie ? Jakiś punkt do którego można to wysłać albo co ?
  2. Właśnie zamówiłem DP, jak mówisz że idzie ogarnąć ten dźwięk przy tych obrotach ?
  3. Przegląd to najmniejszy problem , a odnośnie dźwięku załamałes mnie 😟 jest jakieś wyjście żeby ten dźwięk się tak bardzo nie zmieniał ? Może wybebeszyć ten katalizator co mam i zostawić pusta puche ? Ma ktoś jeszcze jakieś doświadczenie ?
  4. Cześć , szybkie pytanie mam - 1.8T BEX Dziś przed założeniem nowej turbo (BEX) zauważyłem ze mam katalizator w środku zniszczony , trochę się przemieścił w kierunku wydechu, nie równo jest ułożony monolit i niestety nie ma prześwitu . Bede robił po wszystkim mapę i mam dylemat co teraz zrobić. Wstawic zamienny katalizator czy lepiej downpipe ? Zależy mi żeby się dzwiek bardzo nie zmienił , nie chce mieć rezonansu w środku . czy montaż downpipe 2.75 od Hoffman Custom z Alledrogo będzie dobrym wyjściem ?
  5. W momencie kiedy chce załadować tam pliki po przejściu dalej, strona nie widzi wgl tych plików - naprawdę to nie jest problem dla mnie ale strona coś tworzy :-(
  6. Założyłem dziś przepływomierz od tego człowieka z allegro, ale efektu to nie zrobiło niestety. Pokasowałem błędy, zrobiłem logi ( 3 bieg, benzyna, bez klimy itp) Po zrobieniu logów znów wyskoczył ten błąd: 16683- Regulacja ciśnienia doładowania P0299-002 - Nieosiągnięta granica regulacji. LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-011-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
  7. Zawór DV wyciągniety i sprawdzony - jest sprawny. Tłoczek nie opada . Jeśli bym chciał kupić drugą przepływkę to o jakich numerach z Boscha ? Aktualnie mam Bosch 0 280 218 063 (pół roku temu była wsadzona nowa), widzę że pasuje też Bosch 0 986 280 217 - czym one się różnią ? Wczoraj przełożyłem wkładkę przepływki z 1.9 TDI 105 km (chińską) i włożyłem do swojej. O dziwo auto żywsze się zrobiło.
  8. Orientuje się ktoś czy da się zrobić jakieś kodowanie RNS-E LED żeby móc przewijać szybciej utwory ? Aktualne przewijanie to tragedia, po 2-4 sekundy przewija na sekunde ;-( Może zmiana softu ?
  9. Osłona dla mnie to nie problem, znajdę gdzieś na forum post z opisem sprawdzenia DV'ki ? To nie tak że w ciemno chce wydać tylko już się tyle czasu człowiek z tym boryka ,że jeśli rozwiązaniem by była część za 200 zł to najmniejszy problem.
  10. Niby mechanik sprawdzał i że niby jest ok ale co on tam sprawdził to bóg to wie. Może kupię drugi zawór DV i się podłoży i sprawdzi wtedy ? Tylko pytanie jaki konkretny bo sporo tego widze jest.
  11. A więc wrzucam właściwe logi, auto rozgrzane,na benzynie, wył.klima, trzeci bieg od 2 tyś. obrotów do odcięcia. Od samego początku utraty mocy, towarzyszył błąd : 16683- Regulacja ciśnienia doładowania P0299-002 - Nieosiągnięta granica regulacji. Otóż dziś pokazał się nowy błąd, do tej pory go nie było: 17522 - Zespół 1; sonda 2 P1114 - 008 - rezystancja wewnętrzna za duża. LOG-01-002-033-085.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
  12. Dobrze, w przeciągu godziny podeśle właściwe logi.
  13. Myślałem że 3 i 11 grupa to poprawna w przypadku tego silnika - jeśli nie to proszę mnie poprawić ;-) A na tej stronie chciałem od razu wrzucić te logi ale w momencie kiedy chce załadować plik logu w formacie w CSV i klikam prześlij przechodzi do kolejnej strony i jest komunikat " Nic tu nie ma! Kliknij tutaj i załaduj jakieś pliki "
  14. A więc wrzucam logi z 3 kanału i 11 tego. 1.8T BEX podciągniety na 210 km , przepływka nowa pół roku temu boscha ( po jej montażu ciągnął tak jak trzeba), gaz jest ale logi robiłem na benzynie z wyłączoną klimą. Dochodzi do 5.8k obrotów i koniec jazdy, odcina, nie chce dalej kręcić.LOG-01-011-xxx-xxx.CSV Czyżby przepływka siadała ? Nie za małe wartości ? LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV Nieszczelności na tą chwile nie ma ,był robiony test szczelności tą maszynką co dym wytwarza. LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  15. Otóż w mojej B6 Avant podczas naprawy tylnego zawieszenia (amorki sachs, 4 tuleje sanek, 4 tuleje górnych wahaczy, łączniki stab. i jego gumy) okazało się ze na stabilizatorze pod gumami były takie plastikowe nakładki które rozsypały mi się , jakoś je złożyłem z gumami nowymi ale sztywne to nie jest . Czuje ze mi lekko tył pływa przy robieniu manewrów kierownica, podobno zakłada się od S4 B7 bądź RS4 B7 . Ma ktos coś takiego u siebie i jest różnica ? Jeśli tak to chętnie dobije z kimś targu .
×
×
  • Create New...