Jump to content

Yoghurt

Pasjonat
  • Content Count

    435
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3

2 Followers

About Yoghurt

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    Kraków

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2013
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CNCD
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. pierwsze zaciecie mialem ze dwa tygodnie temu - ale przycielo sie i za chwile dzialaly ok. pozniej bylo cieplej - i problem sie nie powtorzyl. Dzisiaj zlapal grubszy mroz - i znowu problem. pytanie czy to kwestia jakiegos przesmarowaniu mechanizmu (i jesli tak to ktorego) czy czeka mnie wymiana zamka?
  2. eee kurde. sorry ale chyba wrzucilem w zle forum. Czy ktos z moderatorow moglby przeniesc temat do poprawnego forum technicznego?
  3. Panowie, pojawil mi sie problem z zatrzasnieciem (nie mowie o ryglowaniu) tylnych lewych drzwi. Po otworzeniu (centralny puszcza i zamyka bez problemu) gdy probuje zatrzasnac drzwi - nic sie nie blokuje. Na poczatku myslalem, ze to moze byc dosyc czesty problem z elektronika zamka, ktora tu dosyc szeroko byla omawiana - ale po podpieciu kompa nie mam zadnych bledow. Problem chyba jest wiec mechaniczny. Co ciekawe, pare dni temu mialem to samo i gdy temperatury wzrosly powyzej 0 - drzwi pracowaly jak nalezy. Dzisiaj w nocy znowu byl mroz, rano odwiozlem dzieciaka do przedszkola i gdy w drodz
  4. Yoghurt

    B8 TrOOOOp

    dla mnie ta robota z opalarka to jakas rzeznia. zastanawialem sie nad tym dosyc dlugo gdy mialem to robic u siebie i sobie odpuscilem taka rzeźbe. Obcialem koncowke, kupilem od chlopa ze stanow koncowke drukowana na drukarce 3D i calosc skrecilem sruba, tak, ze moge sobie teraz to obracac jak mi pasuje. Tutaj jest temat, w ktorym mozna znalezc namiar na goscia, od ktorego mozna kupic te koncowki. http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5970306-DSG-S-Tronic-Shift-Rod
  5. umowilem sie z zona, ze podjedzie pod biprostal z kluczykami - bo sie bala ze nie trafi tam gdzie stalem. A bylem tam po oczyszczacz powietrza. A media arena to Wy?
  6. powiem ci jeszcze jedna ciekawostke - poza "grillem i hamulcami RS. Stołki też piękne ! Ramki oczywiście klubowe." miala tez w bagazniku kluczyki przyjechalem tam na chwile do media areny, zaparkowalem na zakazie przed drzwiami, poszedlem po pudlo do sklepu, wrzucilem pudlo do bagaznika, przymocowalem je sobie pasem zeby nie latalo i zamknalem bagaznik... z kluczami w srodku
  7. Yoghurt

    B8 TrOOOOp

    u mnie jest podobnie. kapcie 255, naped na 4 kola, noge tez mam z tych ciezszych - i nie ma cudow.
  8. tak, mam to wrzucone caly czas. dokladnie mam to urzadzenie: http://www.totalcardiagnostics.com/elm327-bluetooth
  9. Yoghurt

    B8 TrOOOOp

    nie, niestety tak z glowy nie pamietam, musialbym przegladnac system plikow w navi to bym zakojarzyl. Dawno juz nie grzebalem w 3G+. Mam troche zapi%^&*l w tyrze ale od czwartku powinienem miec wiecej luzu wiec mnie pingnij wtedy i przegladne co tam bylo do zmiany
  10. Yoghurt

    B8 TrOOOOp

    Panowie, mam pytanie o przetwornice 220V. Kupilem przetwornice na ktorej widnieje numer 8K0907155H. Przyszla paczka dzisiaj i tak sobie ja ogladam a na gniezdzie napisane 115V AC 150W. Na przetwornicy nie ma zadnego info czy to 220V czy 115V, po numerze czesci niby wynika 220V a tu taki zonk na gniezdzie. Ktos sie orientuje jak to jest?
  11. Yoghurt

    B8 TrOOOOp

    Goral jak zwykle niezawodny. Jesli nic sie nie pojawi to z gory dziekuje
  12. Yoghurt

    B8 TrOOOOp

    Panowie, moze ktos wrzucic schemat podlaczenia grzania tylnej kanapy w polifcie?
  13. Yoghurt

    B8 TrOOOOp

    jedyna opcja to skryptem podmienic katalogi i wtedy powinno dzialac. Inne opcji nie ma
  14. tak... dlugo sie nad p3 zastanawialem... i doszedlem do wniosku, ze to by byla mega glupota. Cena tego urzadzenia jest z kosmosu. Pirackie klony ELM327 sa od okolo 20 pln na allegro. Oryginal kosztuje od okolo 35-40 euro w gore. Do tego trzeba dokupic soft - torque z reklamami jest za friko, wersja pro kosztuje 15 pln. Calosc robi 14 razy wiecej niz p3 i jedyna zaleta p3 jest taka, ze ma swoj wyswietlacz i jak sobie chcesz popatrzec na boost czy egt to od razu widac. A z ELM musisz miec telefon. Gdyby P3 kosztowal 60-80 euro... to bym sie zastanawial ale 389$ to jest jakas abstrakcja.
×
×
  • Create New...