Skocz do zawartości

Kowi87

Pasjonat
  • Postów

    26026
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O Kowi87

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Ryczydół

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

6996 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kowi87

163

Reputacja

  1. Lampy zamontowane, błotnik polakierowany, wszystko spasowane, auto gotowe na sezon24 Dokładki zderzaka jeszcze sie lakierują, ale bede je montował tylko na zlot
  2. Napotkała mnie mała awaria, wciągneło błotnik i lakier pękł na rancie. We wtorek odstawiam auto do lakiernika.
  3. Oczywiście że tak, po co to zmieniać.
  4. no własnie nie, Czepiają sie nawet o emblemat audi, sam osobiscie składałem zeznania za to że kupiłem czarny emblemat audi, który okazał sie podróbką(ja o tym wiedziałem). Sprawa była wymierzona w konkretnego sprzedawce na alegro chińskim badziewiem. Mocno zdziwiony byłem jak dostałem zaproszenie w celu wyjasnień. Ogólnie w takim przypadku musisz zwrócić kupiony towar, albo go zniszczyć(wyrzucić). Tak samo jest z kablami, ganiają tych co sprzedają, za to jest paragraf, a nie za to że kupujesz podróbkę. Na to nie ma paragrafu, co innego jak ją kupisz i będziesz nią zarabiał(udowdonią ci że pracujesz na piracie, albo poprostu czerpiesz zyski, czyli sprzedajesz te kable). Sto razy lepiej kupić takie produkty z chin, niz z polskich portali, dlatego że chińskich sprzedawców nikt nie śledzi pod kątem przestępstwa - paserstwa, a w urzedzie celnym nawet jak obłozą ci cłem produkt to masz możlwiość wykupu. Teoretycznie tym kablem mozesz sobie robić cokolwiek innego niz wiemy do czego słuzy. Nie ma na nim loga producenta, nie ma na nim loga dystrubutora, ale wszyscy wiemy co to jest. Wiadomo najlepiej kupić oryginał, ale np. polska dystrubucja zniechęca do zakupu ograniczeniami. Dzisiaj 3tys to nie są wybitne pieniądze, mówisz nie znasz nikogo kto by zarabiał średnią krajową, rozejrzyj sie, nawet w biedronce podchodzą juz wynagrodzenia pod 5ke, do średniej moze i daleko, ale na kabel stać, w 3 miesiace odłozy po tysiacu. Wracając do klonów, jak ktos na swój użytek chce kupić bez czerpania zysków to wiadomo że wybierze mniejsze zło, ale niech nie kupuje od polskich rekinów biznesu, bo nawet nie przepakowują tych kabli, zamawiają prosto z alixpress wrzucając wasz adres dcoeolowo. Także ten sprzedawca z olx przebija zakup i niekiedy debil jeszcze fakture wystawia na towar, który mu problemu narobi. Wystarczy w google wpisać frazę "sprzedawał kable diagnostyczne" i poczytamy sobie o sukcesach Policji.
  5. Nie kupuj z polskich portali klonów, bo prędzej czy pózniej bedziesz miał wezwanie na komende w charakterze świadka/poszkodowanego. Handel tymi kablami to przestępstwo(nie zakup), lepiej kupić z chin to samo, niż w polsce.
  6. Mocowania amorów są wspólne, mają ten sam numer wybity U mnie leżą takie na półce już z 10 lat "tak na zapas"
  7. Długo bo długo, ale doczekałem sie nowych lamp Biled 3" zbudowanych na fabrycznych valeo USA z podmienionym odbłysnikiem na EU. Oczywiscie lampy wizualnie zbudowane tak samo jak obecne, projektor nowszy noi akcent w postaci logo MTM lampy oklejone folią PPV, będzie to ostatni detal po metamorfozie na usa.
  8. Dokładnie tak jest, przerabiałem to.
  9. Nie mam kiedy do garażu pójść, kątowniki są chwycone po 2 śruby za środkową kratką w poziomą część zderzaka za kratką. W tym miejscu mam wspawane blaszki z nakrętkami, jest to zrobione jeszcze przed lakierowaniem, utwardzone tak by nie miały mozliwosci obrotu. Wtedy do tego przykręcasz kątownik kluczem od dołu za kratką. Jak miałem seryjny zderzak to kratka w miejscu kątownika była poprostu wycieta w ramce aby ten płaskownik normalnie sie wsuwał. Teraz mam wyprofilowane kątowniki tak by nie ciąć ramki kratki zderzaka.
  10. Od lat tak samo, mocowanie jest od spodu zderzaka za kratką na śruby motylki, tablica zamontowana jest na kątownikach, które przechodzą przez kratkę. Śruby są wkręcane pionowo w zderzak. jak zderzak był spawany to spawacz mi tam wgrzał nakrętki metalowe na blaszce i zalał to plastikiem, takze gwinty stabilne.
  11. Serwis bierzący zaliczony w AudiElements - huczące łożysko koła strona pasażera - wymienione - zlokalizowany wyciek oleju na silniku - problemem okazała sie krzywa pokrywa zaworów, wleciała nowa ori niby "poprawiona" nie tani gips, no ale moze kwestie wycieków na kilka sezonów pożegnam. - wymiana jednego wahacza Sezon kończymy w stanie dobrym zdemontowane przednie splitery, pójdą do lakierowania. Na dniach trzeba strzelić jakąś sesje jesienną jak co roku
  12. to dwa inne sprzegła, inna budowa, inne materiały inna wydajność, ale są zamienne, średnica ta sama.
  13. Kolejna porcja fot z internetów
  14. A moze sam lakier czarny ale nietypowy załatwi sprawę. Ja malowałem tiguana który był bazowo czarny w czarny lakier ale z palety land rovera. lakier w słońcu mieni sie na czerwień/bordo, w cieniu jest zwykły czarny. Kontrastu w lakierze bym nie szukał, jesli demontujesz do malowania szyby i wyciagasz chromy, to moze z nimi coś podziałać? Może antracyt(ciemny chrom), chrom sam w sobie jest kontrastem dla czerni. Doposażyć auto w fajny dyfuzor, pomalować na srebrno. Myślę że cały urok to ciekawy lakier nadwozia, detale umalować w czarny połysk, takie jak ramiona wycieraczek i wszelkie matowe plastiki o ile są.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...