Jump to content

Kowi87

Pasjonat
  • Content Count

    26,248
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

52

3 Followers

About Kowi87

Informacje

  • First name
    Piotrek
  • Location
    Ryczydół

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

3,161 profile views
  1. Bierz AL, będą na dłużej pod wzgledem wytrzymałosci, a rozwierty AL dają sensowne wyniki na 270+
  2. Nie liczył bym wiecej jak 200, z turbo BRD robiły sie na ~190KM w 130tce
  3. gtb22VK czy VKLR to lochy i trzeba im naprawde paliwa by wstawały, wiec nie ma co porównywać do pipki GTC, bo jedna robi 350KM, a druga ledwo 220
  4. Na 200-220KM to masz w sumie wybór miedzy GTB2056/2060(wiele wiekszy potencjał), GTD1449, albo GTC1549(177KM), ta ostatnia prawie że P&P
  5. Zdecydowanie, 2,5tdi przy tej mocy ma 2 intercoolery dla porównania. Wiec czeka Cię jeszcze robota z dolotem, chinol z gęstym zwojem 140 albo 180/550, ten drugi lepszy. Noi pamietam o mapsesnorze 051A(P&P) i 051C(trzeba zwiekszyć średnice bolca mierzącego). Te dwie turbinki dmuchną wiecej niz może obsłużyć seryjny map, jak go nie wymienisz to sie ograniczysz do 1,55bara.
  6. To nie norma, też tak myślałem po tym dziale, ale zanim wywaliliśmy silnik to przeszedłem sie po parkingu aut na sprzedaz(same B5/B6) i żaden nie robił tak jak mój. Dwa, po zamontowaniu nowego silnika problem nie występuje. (chodzi o bagnet)
  7. turbo ze 130ki to gniot niendajny, jego era przemineła. GTD1449, GTC1549 to najsensownejsze turbinki obecnie na te 180KM
  8. Nie ma takiej potrzeby, aby tylko udroznić - kata wywalić
  9. Odnosisz sie do pierwszego wykresu z tymi ciśnieniami ze zdjec? Jesli tak to wynik był absurdalny, sprawdzenie tamtej mapy na zdrowym silniku tych samych gratach dało spadek ponizej 10km, wiec tamten wynik był nierealny. Co też potwierdzał w pewnym sensie pomiar na cmfa(ale tego niechce bardzo brać pod uwagę). Auto ważace 1660kg log011 robi w niecałe 6s od 1300-4800. (3bieg na DQT) A skłoniła mnie znajomość z nim i dłubanie przy VP z jego pomocą. Nie jest to olej zalecany przez producenta, ale 5w50 jest lepszy na wysokie temperatury, natomiast 10w60 trafił tam chyba tylko aby przykryć na chwile ten cały cyrk... przede mną, ponieważ umawialiśmy sie na 5w50, a dostałem co innego i jeszcze prawdopobnie castrola
  10. i co w związku z tym myslisz ze ta moc jest realna co podałeś? na 15 lat istnienia tego forum temat softów w 2,5 naprawde został zweryfikowany i te 200 jest nie do przebicia samym softem.
  11. no to wynika że nawet nie wiesz co masz No ale bede kibicował, na battalionie jeden użytkownik dotrwał do 230KM
  12. idąc dalej BDH i BAU jest 3tłoczkowe i ma blokade, dlatego ci którzy postanowili tam budowac szukają przewaznie AKE
  13. pompa AKE liftowa robi wyniki na 300KM... jest 3 tłoczkowa odblokowana, a gówno montowane w AKN jest dwutłoczkowe i jak nie przekłamiesz na wadze auta to wypluje ok 200KM softem, dalej nie poleci bo ukłoni sie blokada dawek, krązą mity że jakimś tam kablem w boschu mozna skubnąć eprom bez blokady, ale to jak z turbo na WG w 1,9, kazdy słyszał nikt nie widział 1,7bara....(internetowy mit)
  14. Jedyna pompa która sie nadaje to AKE, temat jest rozpracowany u tego divasa na wątku, takze... jakos chłopowi wierze AKN niestety nie ma pompy na mody co od dawien dawna kazdy wie
×
×
  • Create New...