Kowi87

Pasjonat
  • Zawartość

    25542
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

31

3 obserwujących

O Kowi87

  • Urodziny 08.03.1987

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Lokalizacja
    Ryczydół

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2605 wyświetleń profilu
  1. Kowi87

    To inny wałek. Jak byś musiał robić silnik to polecam Ci to saamo co ja, koszty reanimacji niewiele mniejsze jak zbudowanie sensownego PD
  2. Kowi87

    Poprzedni silnik nie nadawał sie do robienia mocy, a pozatym po 3 silnikach vp stwierdziłem że nic ciekawego z VP nie osiągne patrząc na projekty PD przewaznie w silnikach poprzecznych. Poprzeczka teraz wszędzie stoi na 300+ wiec decyzja zakupy i realizacja co do samego zachowania auta jest to całkowicie inne auto, czy zrywa trakcje, niewiem, ale 200km zrywało na chińskich oponach... Bardzo mało nim zrobiłem bo zaledwie jeden wyjazd w tą i spowrotem po strojeniu i trafiło na lawete(powrót do domu). A obecnie stoi na doposażeniu w AudiElements, kilka rze3czy trzeba dołozyć, doszlifować i wyleci lalka mam nadzieje że już w październiku na gotowo.
  3. Kowi87

    Na temat głośności mało mogę powiedzieć, jezdziłem krótko i tylko z przodu, opony pozatym dośc mocno hałasują, auto na wolnych obrotach jest ciche i w sumie dobrze bo niechciałem traktora
  4. Kowi87

    DQT albo EHW, ma 4bieg taki jak DQT, a w zasadzie vmaxy na 6biegu mnie nie interesują bo tyle jeżdzić nie bede
  5. Kowi87

    Skrzynia seria z czasów AFNa 5B, oznaczenia już nie pamietam nawet, ale docelowo będzie 6B z 1,9 albo 2,5(kwestia co prędzej przyjedzie). Co do sprzęgła to cały komplet od Turbo-Spaw, nie wnikałem z czego sie to składa. Jedynka troche szarpie przez co ruszanie nie nalezy do komfortowych, ale to kwestia wprawy. Skrzynia fakt jest za krótka. Na pocżatku zaraz po montazu sprzęgło sie ślizgało, ale po jakimś czasie ułozyło sie i jak widać trzyma. Filmik z jazdy nagram jak już auto bedzie gotowe, narazie dalszy rozwój, trzeba uruchomić EGT i colorMFA, aby monitorować prace.
  6. Kowi87

    Całość 3300zł mnie wyniosła
  7. Kowi87

    Ale swap na 3,0 to też wszystko custom, jesli miałby być 3,0 to nie ten z B7, tylko z literką C, a wtedy ceny za kompletny silnik przekraczają 10K, takze budżet bez porównania.
  8. Kowi87

    Nie porównywalny budżet ze swapem na 1,9TDI PD, takze nawet nie brałem pod uwagę. Na poczatku myślałem o 2,0TDI BGW z passata BFL, ale cieżko dostepny.
  9. Przedstawiam wam projekt A4 B5 z silnikiem z B6 nad którym pracował mechanicznie Krzysiek1606. Po nieudolnym remoncie VP zdecydowałem sie na swap na PD. Decyzja była dość szybka jak i sam zakup dawcy, własciwie zaczeło sie od wymiany oleju i przypadkowego sprawdzenia kompresji, na drugi dzień silnik był już poza budą, a na czwarty dzień stało już całe B6 jako dawca. Nastepnie trafił w 2 częściach do Turbo-Spaw, ustaliliśmy szczegóły na przyszły set, który w trakcie rozmowy rósł po 50KM, aż do celu 300KM. Po dłuższym czasie powstało cos takiego: Setup: - Silnik AVF z 2003r - Tubro GTD2060VZK by krzysiek1606 - Pompowtryski HF100 z wydajnością 111mg by Mariusz Kilianek - Nowy wałek SDI - Głowica po pełnej obróbce w Dziak Motorsport Zwróccie uwagę na tą samą uszczelke, po lewej seria, po prawej robiona głowica - FMIC 300x450x70 przespawany by Krzysiek1606 - Wydech 2,5cala z końcowym tłumikiem sportowym by Krzysiek1606 - sprzęgło240 na jednomasie by Krzysiek1606 - dodatkowa pompa paliwa - chłodnica oleju zewnętrzna - strojenie EDC Tunning
  10. Kowi87

    W takim razie poliftowe AVG proponuje(1,9 110km), napęd w b5 to to samo co w B4, bezobsługowy, części mniej wiecej wspólne
  11. Kowi87

    90ki bym nie brał jesli cenisz dynamike, to muł. 110ka całkiem spoko, ale pod tym wzgledem to tylko 116ka sie sprawdzi. jesli bierzesz pod uwagę bez awaryjność to faktycznie 90ka będzie na pierwszym miejscu. Jesli bierzesz pod uwagę podnoszenie mocy to znowu 90ka będzie najdroższym modelem, bo własciwie wszystko trzeba przerobić(pomijam liftowe AHH), tylko znowu 90ka nie miała Quattro. Tak wiec zostaje 110 i 116, a jak masz robić projekt mocowy to wyłącznie 115ka na tą chwile, taniej i wiecej mozna zdziałać. Poza tym juz w serii róznica 5km jest przepaścią. Pod wzgledem serwisu to w zasadzie jeden pies, to samo turbo, ten sam dwumas, w jednym wtryski i pompa, w drugim pompki, sumując koszty napraw wyjdzie na 0
  12. Piszcie maila do sprzedawcy bo oferta na stronie nie odpowiada ofercie posiadanej, mają kable 009 pod vcds17 czy 012, nie ma sensu brać starego kabla
  13. Kowi87

    Trzeba przerzucić swój mechanizm i po sprawie, wszystko działa
  14. Ja bym BRD nie brał pod uwagę, masz teraz do wyboru GTB17/20 GTC choc to nastepca BRD nie wiele lepsza, albo coś nowszego z serii GTD14/17
  15. Kowi87

    Już dawno jeździ u @BARTEKAUDI U mnie teraz taka loszka Wczoraj przystawilismy FMIC 300mm, nie ma opcji aby zmieścić go w B5, cięcie zderzaka, wleci przespawana 300 na 250-260mm /76 grubości