Kowi87

Pasjonat
  • Zawartość

    25559
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

35

3 obserwujących

O Kowi87

    Informacje

    • Imię
      Piotrek
    • Lokalizacja
      Ryczydół

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AVF
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    2721 wyświetleń profilu
    1. Kowi87

      no to w 2 lata nabiłeś nią 300tys mimo że miała czekać na hajs Po 2 latach, projekt legł w gruzach Noi mimo planów, zrobiłeś ledwo podcisnienia, turbo awx(sugeruje wpisem że na bazie podzespołów z B6), a z B6 mozna conajwyżej przełozyć turbo i kolektor w sprawie silnikowej. A teraz piszesz po 2 latach Dużo sie nie jeżdzi, stoi sie w garazu, a kilmetry sie nabijają jak u zawodowego kierowcy dostawczaka rozwożacego chleb codziennie tą sam drogą, noi blacha sie reanimowała z opłakanego stanu w ideał i nastepnie hh Przecież poruszając temat modyfikacji gdzie w planie był nawet.... 2,0TDICR i ogólnie wszystko nowe piszesz takie coś? "bezmyślnie pakować hajs"? przeciez to czysty cel o którym wspomniałeś, pojęcie mysleć ekonomicznie to poprostu zmiana planów z racji kalkulacji, czyli wniosek? Hajs sie liczy w tym co robisz, w tym wszystkim tylko ten rozrzutny tekst mnie razi, kazde hobby kosztuje a odrestaurowanie kazdego auta przynosi straty, ale nie robi sie tego pod wzgledem ekonomii tylko satysfakcji, wtedy mozna powiedzieć że hajs nie gra roli bo z góry wiesz że ładujesz w coś co sie nie zwraca. hh A czemu ma sie skończyć, przecież celem było stworzenie projektu na nowych gratach z nowym innym silnikiem hajs nie ograniczał, a tu takie coś... Został stary klamot który z góry było wiadomo że jest beznadziejną bazą do modyfikacji co i w komentarzach było poruszone Zamiast owijać w bawełne było napisać że inwestycja w gruza FWD w kiepskim stanie blacharskim z beznadziejnym 1Z była by stratą pieniedzy, bo taniej wyszło by kupienie 2 świeższego egzemplarza pod projekt
    2. Kowi87

      dziwne podejscie, zaprzeczasz sobie
    3. Kowi87

      Noi w tym wpyadku hasło: pieniądz nie gra roli" nabiera zupełnie innego znaczenia
    4. Kowi87

      jeden ciort, 30-40koła trzeba wyłozyć w kibel wart 12tys zeby był zrobiony a tyle starczy na ogarniecie kuchni w domu
    5. Kowi87

      No wiec wyszło jak zwykle, plany że hej z standardowym tekstem że pienądze nie grają roli, a jednak hajs hajs hajs nie pozwala na wiecej, niestety zbudowanie B5 porzadnie to koszt porównywalny do postawienia porzadnej kuchni
    6. Kowi87

      s4/w8/a6 2,7 335 nie wejdzie, zmien na 330
    7. Kowi87

      Wracając do robocizny: Teraz zależy co chcemy osiągnać, bo skrótem to właściwie w koszty idzie dem/montaż turbo które jest P&P(kupiliśmy wariant przerobiony), dochodzi zakup częsci do dolotu filtra(opisałem w wątku montazu gtb), pewnie taki montaż wyniesie 300-400zł patrząc na potrzebny czas pracy. Przy okazji w cenie zmiana kolektora, który w zakupie wyszedł 15zł z alhambry na miejscowym szrocie, badź 70zł z 2,5 T5. Następnie montaż IC, spawanie juz podliczyłem, tutaj to ceny róznie latają, zwykły mechanik policzy dniówke, warsztat tuningowy policzy zus... oczywiscie biore pod uwage spawanie i rezygnacje prawie w całosci z silikonu, robota ciezka bo docinanie zderzaka, pasowanie zderzaka Wymiana wtrysków, no 100zł to góra, podmiana mapsensora w swoim zakresie, tyle co przełozyć Najcieższa akcja to zmiana sprzegła, tutaj róznie liczą, ja płaciłem dawno temu jakieś 300zł Montaż pompy z regulacją w nadarzynie kosztował mnie 250zł, niecałe półgodziny roboty. Wymiana wałka, tutaj to temat od biedy po takiego co hajs sie nie liczy, w drugim przypadku przy okazji robi rozrząd, wymienia oleje filtry i zmienia felerny wałek, to jest + 1200 Noi kwestia hebli, ale to oddzielna bajka
    8. Kowi87

      Zdecydoiwanie lepiej PD, no ale są ludzie co swapują na nowsze VP, a co do trafienia zajechanej pompy fakt, zawsze tak było, ale bez rozebrania pompy nigdy sie nie dowiesz co kupiłeś, wiec z założenia perełka jest trupem z porysowanym tłokiem. Wiec lepiej postawić na hybrydę, ale z decyzją z czego ją budujemy, w ten sposób mozna zrobić sensownego wariata, a jak sie kupi 107J i zrobi z niej hybrydę... to juz ma sie gwarantowany sukces, bo mamy własciwie wyszystko co trzeba + modyfikowany tłokorozdzielacz z innej pompy. A co do poddawania, nie wazne ile ma, na chwile zrobi przyjemność bo kazdy jeden padnie
    9. Kowi87

      ori 11ka a hybryda na częsciach ori 11ki to przepasć, wiem po sobie, mod pompy nastawnikiem dał mi bez strojenia 17km wiecej. Miałem 10ke przerobioną na gratach AHH na 11(zamawiane częsci poprzez diiesel sytem nadarzyn - 8 lat temu taki zabieg kosztował mnie 1700zł), a nastepnie po kilku latach dostała kilka częsci z renówki i spiłowany hdk240
    10. Kowi87

      albo kombinacja z jednomasem, gotowiec na 500nm kosztuje 1200zł, natomiast zrobienie jednomasu to jakieś 500zł na częsciach używanych + nowy kevlar. Ewentualnie zostaje wyjebanie 1zeta i wstawienie AVG, to bedzie + 1800, bo drogie skurczybyki, ale zyskujemy lepszą baze i z canem
    11. Kowi87

      Patrząc realnie na obecne czesci gratów do vp to cena 6tys jest dość realna. Pompa 11 na tą chwile na alegro za 600zł, hybryda 850zł to taka unormowana cena sugerując sie ofertami z fejsbuka. Wtryski 230 ok tysiak, wiec układ paliwowy mamy złozony w cenie 1800/2000zł, nastepnie turbo na 200KM, GTB17 już przerobione 1500zł(samemu jakis tysiak - chodzą po 800zł + zakup gruszki), FMIC - 180mm - to jest 300zł + 160zł za kolanka + 50zł za prostą + 50zł za gbs+usługa spawania(300/400zł). Wałek z SDI z całą głowicą z 1,7 kupisz za 150zł, mapsensor z ARL 01 -100/200zł ale za to P/P wiec zostaje plastikowy dolot. Wiec juz mamy ok 5tys. Obicie kevlarem swojego sprzęgła to koszt 150/200zł, stawiajac na swoim dwumasie(ewentualnie + 1000) zostaje nam strojenie 300/1200zł. Wychodzi budżet jak napisałem 5=6tys, kwestia gratów i roboty. 200km z kibla VP jest stosunkowo tanie, nawet bazując na 1Z, kupno gratów komputer + podcisnienia to bedzie ze 300zł moze. Reszta to praca własna/praca kupiona. I teraz dla porównania zrobienie 250km zwiekszy budżet moze o jakieś 2tys, tubo bedzie drozsze o jakieś 500zł, wtryski 260 będą za 1200zł, reszta jak przy 200
    12. Kowi87

      To ci powiem pieniadze chyba mocno odegrały role, jak przez dwa lata z 1Z wykręciłeś zaledwie 170kucy, kiedy obecny standard to 200+(kazdy tyle robi), ponieważ graty na 200-250 to moze podwojona inwestycja tych 170km noi ELO Zrobienie 200km obecnie to jakieś 5-6tys z pomocą rąk firm trzecich Poczytałem wczesniejsze komentarze że set 200/400 zabija 95% aut na drodze, pod warunkiem że oni nie wiedzą że sie ścigasz, bo 200km szału nie robi w nadwoziu B5 i prawde mówiąc wiekszość dzisiejszych aut które mają te 8s do setki robi niezłe zagrozenie tuningowanemu AFNowi(tfu). Znowu, że niecałe 200km klepie auta po 350km, mam teraz dobre porównanie bo z 200 przeszedłem na 300+ i tu jestem wręcz przekonany że to niemożliwe by taki AFN jechał równo z autami 300+, chyba że miałeś na myśli auta pokroju Q7/X6, bo auta wagowo do 1,5tony mają z 3-4s róznicy ledwo do 100, a przelot 100-200 jest w ogóle nie do porównania. Taki AFN ponizej 200km to moze jechać równo z A6 200-220km(to akurat sprawdziłem), ale modele 333km np w A6 mają ponizej 6s setke, wiec wychodziło by na to że AFN zmodzony na 190km jedzie porównywalnie jak S4... a jedzie? Kwestia intercoolera przy takich modach daje znać o sobie choćby miedzy południem a wieczorem, przecisniecie w południe 10 razy ma smicu to 11raz auto bedzie juz tak zadżumione temperaturą, że straci sie z 2s, a w sprincie do 100 te 2s to już znacząca strata, to nie tylko cyferki, a proporcjonalny spadek przyspieszenia wzgledem rosnacej prędkosci i jak sobie porównasz czasy z róznicą 20st otoczenia to sie okaze że zgubiłeś 4-5s przy sprincie do 180km/h, gęstości powietrza nie oszukasz.
    13. Kowi87

      za ta kase w sumie warto, bo niewiele mniej cie wyjdzie szukanie i kupowanie na sztuki, doliczając czas na zebranie gratów tysiak jest warty rozpatrzenia, okazja to nie jest, ale nie musisz sie martwić
    14. Kowi87

      Podświetlany jest ten z B9
    15. Kowi87

      Panowie czy panel USB ma podświetlane piktogramy?