Jump to content

Kowi87

Pasjonat
  • Content Count

    26,280
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

99

3 Followers

About Kowi87

Informacje

  • First name
    Piotrek
  • Location
    Ryczydół

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

4,191 profile views
  1. https://www.facebook.com/damian.wens/videos/2968428679936931/ test zegarów na bazie C5 odpalili
  2. Podobny wynik jak u mnie, ile autko waży w tej chwili?
  3. cel 300KM w VP? to nie z tym silnikiem, musisz robić hybryde z dołem PD i górą SDI, bo ten silnik co masz jest miękki na moce 200+
  4. IC jak do 200KM to 180ka, jak powyżej to bierz 230, wszystko zalezy od tego czy bedzie rozwijane w przyszłosci, wtedy brał bym 230, zakładając ze miescisz to w seryjnym zderzaku.
  5. Ich awaryjność to taka sama loteria jak wygrana w lotka, przyczym tuningowany VP robi wiecej problemów niż PD, wiem z doświadczenia. VP jest fajne robiąc 160-180KM. Wracając do gratów, turbo z 3,0, czyli z którego 3,0? stare gtb22vk? jak masz pompe 11mm to do tej turbiny conajmniej 240, choć ja bym polecał brać 260 WZM, zaspokoją na chwile. Zestawienie jesli jest to gtb22vk da Ci wynik ~240KM o ile pompa nie okaże sie szrotem, co już często bywa.
  6. polecam zrobić swap silnika na PD, wiecej frajdy przyniesie niż dłubanie pompy
  7. Troche nie na temat, ale jak zostajesz z dwumasem to w ATJ masz 240mm, ładuj dwumas seryjny albo z AVF i sprżegło BRD jesli ma to na celu wzmocnić, sharan nie podejdzie
×
×
  • Create New...