Jump to content

Kowi87

Pasjonat
  • Content Count

    26,241
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

50

3 Followers

About Kowi87

Informacje

  • First name
    Piotrek
  • Location
    Ryczydół

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

3,090 profile views
  1. turbo ze 130ki to gniot niendajny, jego era przemineła. GTD1449, GTC1549 to najsensownejsze turbinki obecnie na te 180KM
  2. Nie ma takiej potrzeby, aby tylko udroznić - kata wywalić
  3. Odnosisz sie do pierwszego wykresu z tymi ciśnieniami ze zdjec? Jesli tak to wynik był absurdalny, sprawdzenie tamtej mapy na zdrowym silniku tych samych gratach dało spadek ponizej 10km, wiec tamten wynik był nierealny. Co też potwierdzał w pewnym sensie pomiar na cmfa(ale tego niechce bardzo brać pod uwagę). Auto ważace 1660kg log011 robi w niecałe 6s od 1300-4800. (3bieg na DQT) A skłoniła mnie znajomość z nim i dłubanie przy VP z jego pomocą. Nie jest to olej zalecany przez producenta, ale 5w50 jest lepszy na wysokie temperatury, natomiast 10w60 trafił tam chyba tylko aby przykryć na chwile ten cały cyrk... przede mną, ponieważ umawialiśmy sie na 5w50, a dostałem co innego i jeszcze prawdopobnie castrola
  4. i co w związku z tym myslisz ze ta moc jest realna co podałeś? na 15 lat istnienia tego forum temat softów w 2,5 naprawde został zweryfikowany i te 200 jest nie do przebicia samym softem.
  5. no to wynika że nawet nie wiesz co masz No ale bede kibicował, na battalionie jeden użytkownik dotrwał do 230KM
  6. idąc dalej BDH i BAU jest 3tłoczkowe i ma blokade, dlatego ci którzy postanowili tam budowac szukają przewaznie AKE
  7. pompa AKE liftowa robi wyniki na 300KM... jest 3 tłoczkowa odblokowana, a gówno montowane w AKN jest dwutłoczkowe i jak nie przekłamiesz na wadze auta to wypluje ok 200KM softem, dalej nie poleci bo ukłoni sie blokada dawek, krązą mity że jakimś tam kablem w boschu mozna skubnąć eprom bez blokady, ale to jak z turbo na WG w 1,9, kazdy słyszał nikt nie widział 1,7bara....(internetowy mit)
  8. Jedyna pompa która sie nadaje to AKE, temat jest rozpracowany u tego divasa na wątku, takze... jakos chłopowi wierze AKN niestety nie ma pompy na mody co od dawien dawna kazdy wie
  9. A tak z ciekawosci co zrobiłeś ze masz w AKN 216km? tylko nie pisz ze programem. ps zrobienie ze 130 w 1,9 150km to tylko gotowiec, to nie ma prawa jechać
  10. ja mam je 12 lat, a na zycie mam inne auto Po ostatniej inwestycji spokojnie bym jeżdził C6/B8, ale to nie o to w tym chodzi, wczoraj C6 dostało baty na powrocie ze strojenia i to mnie bardziej satysfakcjonuje, niż zmiana auta. Kwestia o której piszesz jest mi dobrze znana, w teorii że jesli auto forumowe tzw prjekt to musi być perełka, a wiele razy już nawet to forum pokazało jaka jest prawda kupując auto z projektu. Nikt nie sprzedaje auta bo mu sie życie zmienia, auto sprzedaje aby pozbyć sie problemu o którym celowo nie pisze.
  11. Możliwe, moja to weteran tego forum nie na sprzedaż, za dużo zainwestowałem by oddać to głąbowi jakiemuś co niedoceni poniesionych kosztów. Auto dzisiaj odebrałem ze strojenia i hamowania w EDC Tuning. Zrobione są dwie mapy na 308KM i 276KM sterowane tempomatem, poprzedni wynik za sprawą hamowni Turbospaw był jaki był, było to do przewidzenia po tylu niedociagnieciach że ktos tu zaookrągla. Całe szczeście wyleciał problem z budy za wczasu. Na ta chwile została mi ostatnia rzecz do poprawienia po nim, mianowicie IC, obecny jest 2krotnie pomalowany... co dało 60stopni w dolocie przy ledwo 16 na zewnętrz... Kres spręzarki to 315km(pomiar przed strojeniem pokazał 313km dymne). Auto w porównaniu do poprzednego softu lepiej reaguje na gaz, lepiej ogarnia dół. Zmiany wzgledem pierwszego postu: - nowy silnik AVF 2004 z nowym kompletnym rozrządem + olej 5W50 - głowica z poprzedniego silnika po obróbce dziaka połozona na 2karb - seryjna tandem pompa z nowego dawcy, bo w poprzedniej podobno coś majster modził... okazuje sie że chyba nie. - skrzynia DQT i nowe sprzegło dwutarczowe na jednomasie, obecny wynik nie zrobił na nim wrażenia. Nowy wysprzeglik, z jazdy nikt by sie nie spodziewał takiej mocy przy tak lekko działajcym sprżegle. - nowo zakonserwowany dyfer z blokadą - wymienione węże do chłodnicy oleju, co dało wyrazny efekt 110st przy 260km/h, poprzednie złozenie instalacji dało wiele do zyczenia, temp zbytnio nie różniła sie od serii poprzez mały przekrój węzy. - LC przesunięty na 3tys Odbudową auta zajeła sie ekipa Audi Elements, swap/elektryka/przygotowanie do strojenia
  12. Vka jeszcze sporo pochłonie kasy, guru tuningu 2,5 pożegnał swoje B5 z fajnym wynikiem, teraz kolejny raz bierze sie za 2,5 https://www.facebook.com/Kingdieselracing/
  13. Dasz sobie rade, 200KM to nie jest jakaś astronomiczna wartość
  14. Kowi87

    Tuning AFN a

    Oczywiscie że tak, jesli decyduje sie na robienie mocy to nie zrobi raz a dobrze Teraz jest tyle możliwości, ze aż głupio sie tak ograniczać. Im dłużej budujesz tym wiecej sie zmienia po drodze co w efekcie odbija sie na zakupach początkowych, np. rok temu kupione 216ki, a przez rok decyzja że bedzie jednak wiecej, teraz trzeba sprzedać 216ki i kupić 260ki... 200KM z VP to już że tak powiem norma, która nie kosztuje tyle co kiedyś jak 200 było czymś wielkim z tego silnika.
×
×
  • Create New...