Skocz do zawartości

dominik999932

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dominik999932

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Platerów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AJL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dominik999932

0

Reputacja

  1. Witam dzisiaj rozwieje wątpliwości wielu znawców , co nigdy zdjęcia nie wstawili dokładnie , co i jak nie oparte o fakty i zdjęcia dokonane w rzeczywistości przedstawiam wam montaż foteli recaro rs4 b5 do sedan z wersją składanych foteli Więc tak Jeśli są grzane fotele to o tyle Dobrze , że nie trzeba zmieniać klimatronika i ciągnąć kabli pod fotele i do kilmatornika jeśli nie masz elektryki foteli potrzebna będzie wiązka elektryczna foteli plus i minus i 2 bezpieczniki hermetyczne lub jeśli uda się wam kupić całościową wiązkę to tyle dobrego że nie trzeba będzie jej robić i ciągnąć kable indywidualnej , bo w większości przypadków jak ktoś ma na części te auta i rozbiera moim zdaniem to jest lenistwo i iść na skróty skoro ktoś rozbiera na części całe auto to po co ciąć wiązkę 15 cm wiązki i 3 kostki i krzyczeć za to 250 zł nie porozumienie jakieś potrzebne do pracy są 8 kluczyk szczypce najlepiej cały zestaw do demontażu tapicerki ułatwia pracę uważam bez tego nie ma co zaczynać pracy Izolacje parcianą do kabli elektrycznych Śrubokręt płaski i krzyżak 13 lub 17 klucz 1 cały dzień na pociągnięcie wiązki foteli elektrycznych -Więc tak musimy dołożyć wiązkę elektryki foteli jest to czerwona kostka Wyciągamy fotele z tyłu odkręcamy śrubki śrubokrętem krzyżakowym u boku i góry ściągamy zaślepkę u góry Ściągany bolczyk od przodu Odpinany plus od akumulatora W celu gdyż , żeby nie zrobić zawarcia by nie wystrzeliła poduszka odpinamy kostki wyciągmy fotele najlepiej tylne siedzisko wyjąć w celu , żeby lepiej udało się wyjąć fotele nie jest to łatwe ale jak jedno wyjdzie to już drugiej będzie łatwiej Demontujemy tunel środkowy u boku ściamy zaślepki 8 kluczyk z jednej drugiej strony wyciągamy cupholder pod cupholderem są śruby od podłokietnika i z tyłu przy złączu diagnostycznym odkręcamy wyjmujemy od dołu są trzy zatrzaski by wyjąć złącze nie łamiąc tunelu Odkręcamy plasik przy kostkach co idą do bezpiecznika Z tyłu przy kanapie jest śrubka na krzyżak odkręcamy z jednej drugiej Zdejmujemy plastikowe nadproże z jednej drugiej strony podważamy szczypcami do demontażu plastiku są zamontowane na takie uchwyty gotowe Plusem wpinamy się w stały prąd A minusem do Karoserii Jest za raz pod pod płaskiem kierowcy Ciągniemy kable wzdłuż progu i przy fotelu od kierowcy wychodząc z innymi kablami przy nawiewach nóg ciągnąć dalej przy przez środek za raz przy drażku zmiany biegów i druga stronę Łączymy taśma parcianą razem z innymi kablami Składamy z powrotem smarujemy na ślizgach smarem lub wazelina , by fotele dało się normalnie przesuwać przód tył Przód foteli recaro avant pasuję p&p Tył trzeb zmienić mocowanie dolne Na kombi jest różnicą minimalna żeby wpiąć Sedan Kombi Więc po zamontowaniu zostaje dorobić mocowanie I znaleźć boczek z sedana lub obszyć swój w skórze Dolne siedzisko pasuję p&p nic nie trzeba ciąć bo rs4 szersze g prawda czy do a4 s4 czy rs4 sedan kombi to jest to samo Zostały tylko mocownia tyle to według swoich manualnych zdolność upodobań Trzeba wyspawać w ori mocowania przydadzą się i z kombi mocownia też Które wyglądają tak Trzeba lekko wyciąć w tapicerce na miejsce mocownia lecz według swoich upodobań można zrobić inaczej ja zrobiłem to tak mocownie na zdjęciu widać o ile jest wyższe mocownie z sedana , a do wpięcia oparcia kombi Podsyłam jeszcze kilka zdjęć z nieudanych prób może komuś podsunę pomysł by inaczej zrobić mocownia jest zabawy mierzenia przy tym dopasowani żeby dobrze się wkilkło wpięło im grubsza blaszka tym mocniejsze mocowanie w moim przypadku została zrobiona z kwasówki by nie trzeba było malować Robimy dziurkę w boczku w tym gdzieś miejscu przed założeniem wykręcić pręt zobaczyć gdzie dziurka na otwór I gotowe więc nikt nie mówi że się nie da postanowiłem napisać posta , bo nigdzie nie można było zobaczyć co i jak trzeba zrobić mam nadzieję że komuś tym pomogłem i życzę innym powodzenia w modyfikacji swoich b5 i dopieszczenia ich w każdym calu Przy Stach mocowniach można wspiąć mały Precik w celu estetycznym by można założyć plasik I gotowe pozdrowienia dla miłośników audi a4 b5 1.8 t quattro s4 b5 rs4 b5 2.7 biturbo jesteśmy Wielką rodzina by dzielić się doświadczeniami i pomagać Sobie nawzajem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...