Etoo

Pasjonat
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Etoo

    Informacje

    • Imię
      Radek
    • Lokalizacja
      Warszawa

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      1995
    • Silnik
      2.6 V6
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. Etoo

      Wiskoza była zmieniona bo jak kupiłem to miała klejona jakąś walnieta
    2. Etoo

      Do tej pory jest wporzadku wlalem wody destylowanej by nie kupować płynu na darmo , jak mam włączone ogrzewanie na II stopień i ciepło na maksa to mi się nie gotuje i od tamtej pory cisza żadnych innych objawów, jedynie może tak naprawdę niewiele tej wody ubyło że zbiornika ale niewiele
    3. Siemanko wszystkim , ostatnio wybierając się na weekend na mazurki jechałem ładnym odcinkiem trasy nr.7 postanowiłem autko trochę rozpędzić lecz nie ciągnąć na obrotach bo nie trzeba to nie 1.6 ... złapałem 200 i nagle patrzę a temperatura płynu na desce rośnie już ponad 90°C nagle urosła do 105°C zapaliła się kontrolka od płynu, no to zjechalem na pobocze zgasiłem auto i ze zbiornika płynu wyrównawczego dołem leciał płyn na gorąca głowice, pełno dymu mówię wam , temperatura była tak wysoka że kontrolka oleju też wyskoczyła olej uszczelka miski zaczął kapac ze 100ml ulecialo go ale przestał, odczekalem godzinę na trasie aż ostygla i juz wracałem w stronę warszawy i było ok , co może być przyczyną takiego zachowania się tak wdziecznego silnika ? Proszę o pomoc
    4. Witam , ostatnio wymieniłem cewke zaplonowa i zauważyłem że ktoś wcześniej wlutował jakiś mały kabelek pod cewke (naciął przewód i wlutował) po wymianie cewki oczywiście nie robiłem tego samego... bo uważam że tak to nie powinno być , natomiast po wymianie cewki wszystko było wporzadku tylko niechciało mi przełączyć na gaz dopiero jak jakaś masę lekka złapałem skręciłem przewód na śrubie i przełączyło ale podczas jazdy szybszej raz włącza ten gaz raz wyłącza. Co to może być i jak temu zaradzić? Pomocy
    5. Etoo

      Piąteczka dzięki wymieniona śmiga jak należy
    6. Panowie pomóżcie proszę powiedzcie jak wymienić cewkę zaplonowa w tym audi gdzie są zlokalizowane obie te kostki . Bardzo proszę o pomoc . Poinstruujecie troche?
    7. Etoo

      Postaram się na priv również pozdrawiam i dzięki
    8. Etoo

      Na jutro postaram się go nagrać i dla pewności też ci to pokaże byśmy wkoncu doszli do tego tragicznego błędu
    9. Etoo

      Czy ktoś taki jak ja czyli Dobrze początkujący mechanik da radę samemu to wymienić i o jakich kosztach tych uszczelniaczy mówimy?
    10. Etoo

      Gazem nie śmierdzi , co do gumowych węży od gazu to wszystko jest ok jedynie podczas pracy z okolic filtra troszkę czuć gazem Zawartość dodana 18 minutes later Gazem nie śmierdzi , co do gumowych węży od gazu to wszystko jest ok jedynie podczas pracy z okolic filtra troszkę czuć gazem , ona chodzi jakby nie wiem ... prycha z tłumika i na wolnych i wogole tak jakby pluła tym gazem no nie wiem sam
    11. Etoo

      Ale to jednak 15" nie 16"
    12. Etoo

      Jakiś Passat na nich jeździł chyba B5 też Zawartość dodana 0 minutes later Będą pasowały czy nie ?
    13. Witam , mam takie pytanko czy opony o rozmiarach 205/75 R15 będą pasowac do tego modelu ? W sensie czy nie będzie gdzieś tarło o nadkole przy pełnym skręcie czy na śpiochach nie będzie tarło?
    14. Etoo

      Spalanie w trasie od rozpoczęcia awarii nie była i nie mogę tego stwierdzić, wczoraj tankowałem za 30 zł gazu i dzisiaj rano przy przełączaniu na gaz Audi chyba uznało że tego gazu tam nie ma i radiolka mrygała od gazu jak by go faktycznie tam nie było... nici z jazdy . Musiałem Lancia Y 1.2 ...
    15. Etoo

      Wogole czy 20zl czyli ok. 8 litrow gazu na 25 km w miescie to realne spalanie tego silnika ? .... Zawartość dodana 0 minutes later Wogole czy 20zl czyli ok. 8 litrow gazu na 25 km w miescie to realne spalanie tego silnika ? ....