
pelonek1
Pasjonat.-
Postów
2177 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
282O pelonek1

Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Warmia
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
11173 wyświetleń profilu
-
Audi A4 B8 1.8 TFSI (160KM) Moja Piękność
pelonek1 odpowiedział(a) na NelsonPL temat w Audi A4/S4/RS4 B8
No nic, drzewo leży a @NelsonPLpierwszy raz coś takiego zobaczył, przynajmniej takie odniosłem wrażenie czytając Jego post. -
A piszesz to co powyżej?
-
Jak masz do górnego zgięcia na bagnecie bezpośrednio po zgaszeniu rozgrzanego silnika to nic mu nie będzie.
-
Logi dynamiczne zrób na benzynie i LPG podczas jazdy a nie w postoju. Wszystko masz opisane w dziale diagnostyka. Z tego co tu wrzucasz to wygląda, że na benzynie jest ok.
-
Wystarczy że logi zrobisz i przejedziesz się kawałek i będzie widać czy na benzynie jest ok.
-
Skasuj błędy w sterowniku silnika, pojeździj na benzynie i zobacz jak będzie, jak w okolicach 0 to wyreguluj LPG.
-
Ubogo.
-
Wymieniać łańcuszek w Audi A4 B7 1.8T BFB?
pelonek1 odpowiedział(a) na michal1999 temat w Audi A4 B6/B7
Jeśli przy takiej temperaturze jak teraz słychać go rano do 4 s to wymień. U mnie prawie 300 k km, łańcuch z napinaczem z fabryki i teraz nie słychać go wcale, w zimie z sekundę i to nie każdego poranka także nie mam zamiaru wymieniać bo interwału jako takiego nie ma. -
Check engine i błędy P017200 oraz P042000 w Audi A4 B8 1.8 TFSI
pelonek1 odpowiedział(a) na NelsonPL temat w Audi A4 B8
Laweta ? -
665 886 464
-
Audi A4 B8 1.8 TFSI (160KM) Moja Piękność
pelonek1 odpowiedział(a) na NelsonPL temat w Audi A4/S4/RS4 B8
A ja myślę, że żadnego remontu nie było, tylko to co zawsze czyli nic. -
Daj namiary, może być PW.
-
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
pelonek1 odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Wystarczająca żeby kierownika czasem wkurzyć bo widzi wszystko co się dzieje z autem na bieżąco ? -
Mam po logach wystrojone od zawsze, LPG montowane jak auto w moim posiadaniu, nigdy nie było ubogo, do tego VFIZ, także podgląd do korekt na bieżąco i po 150 k km na LPG głowica skończyła się. Na drugim cylindrze było 6 bar na pozostałych po równe 12, czemu tylko na jednym, nie wiem, pęknięcia gołym okiem nie było widać. Teraz wpadła Euro 3 i mam nadzieję, że już jej nie zarżnę bo mniej jeżdżę teraz.
-
Tylko żebyś za dużo nie miał przejechane na tym LPG bo wcześniej czy później potrzebny będzie remont głowicy.