krzysiek_f

Pasjonat
  • Zawartość

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O krzysiek_f

    Informacje

    • Imię
      Krzysiek
    • Lokalizacja
      Białystok

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.6
    • Kod silnika
      ANA
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    399 wyświetleń profilu
    1. krzysiek_f

      Dokładnie. Zawodowy handlarz. Jeżeli patrzeć jak sprzedaje przed kamerą to spokojnie z 3 tyś. utargujesz
    2. krzysiek_f

      50 PLN
    3. krzysiek_f

      50 PLN
    4. krzysiek_f

      Pytanko Myślicie że uda się zdemontować dokładkę tylnego zderzaka bez połamania uchwytów? Chodzi mi o to że chciałbym zamontować drugą z czujnikami PDC. Znalazłem kompletny zderzak ale w innym kolorze i chciałbym podmienić samą dokładkę. Plastik ma już swoje lata i zastanawiam się czy da radę to zrobić bezszkodowo.
    5. krzysiek_f

      1. Przebieg bez komentarza. Odpuściłbym że względu na "tuningi" bo tak jak pisze kolega Arek8888 będziesz musiał kombinować z przeglądami. 2. Niebieskie wnętrze - dla mnie masakra, nie kupiłbym. 3. Nie wierzę w przebieg z ogłoszenia. 4. Wydaje się być najbardziej wiarygodny, do obejrzenia. Emblemat porażka. Co do dwumasy, jak "dobrze trafisz" to i w benzynie 1.6 ją znajdziesz. Mam tu na myśli Audi z kodem silnika ANA.
    6. krzysiek_f

      Po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki?
    7. krzysiek_f

      Oglądałeś tego diesla w kombi? Przeglądałem dziś oferty i taka świeżynka wpadła w oko https://m.olx.pl/oferta/sprzedam-lub-zamienie-audi-a4-b5-lift-CID5-IDvKH9K.html/#position=3&page=8 Opis wygląda normalnie. Auto na zdjęciach też niczego sobie. Jak nie masz daleko to zainteresuj się. Do wstępnej weryfikacji zapytaj ile oleju bierze. Jeśli powie że nic to raczej nie jest to prawdą. Zapytaj też o zawiechę. Z doświadczenia powiem że przy tym przebiegu powinna być w większości w oryginale, o ile nie jeździł po konkretnych dziurach. Te 900 zł pewnie do urwania więc za dobry egzemplarz cena spoko uważam.
    8. krzysiek_f

      Wychodzę z założenia że okazji nie ma. Nikt z nas nie sprzedałby zadbanego auta za grosze. Obstawiam że ta B6 jest wyeksploatowana, w którą nikt nie łożył grosza i nowy właściciel będzie musiał to zrobić. Sprzedający jest tego świadomy i dał niską cenę. Szczęściem jest znalezienie zadbanego Audi 18 czy 20-letniego, w połączeniu z rozsądną ceną wtedy jest okazja. Takie auto stoi góra tydzień. Sam4el szukasz sedana, kombi czy nie ma znaczenia?
    9. krzysiek_f

      Tutaj zgadzam się z Tobą. Co do tego auta to uważam że 9 tyś. to za drogo. Jak pisał Arek8888 wydech raczej zmieniony, wiadomo auto ma 20 lat. Szkoda tylko że właściciel nie zadał sobie trudu na znalezienie wyglądem zbliżonego do OEM. Druga sprawa to na tych ostatnich zdjęciach zawieszenie wygląda jakby przód stał wyżej niż tył, chyba że to złudzenie. Niby doinwestowany ale... Podsumowując to napewno to lepsza opcja niż podobny rocznikiem od nieznajomego np. handlarza który nic nie wie o aucie które sprzedaje. Mimo wszystko z Twoim budżetem szukałabym wersji poliftowej bo jest dużo ładniejsza. Powodzenia!
    10. krzysiek_f

      Jeśli chodzi o tanią eksploatację to z doświadczenia polecę silnik 1.6 + LPG. W B5 to jeszcze jakoś to jedzie, jeśli dobrze założona instalacja to eksploatacja ogranicza się jedynie do przeglądu (co 10-12 tyś. km) z wymianą filtrów - koszt 80 zł. Plus droższy o 60 zł roczny przegląd. Największym plusem jest fakt że najłatwiej znajdziesz to auto z niewielkim jak na swoje lata przebiegiem. Co do kosztów początkowych przy aucie to zawsze jest drogo. Jak zaczynałem przygodę z Audi 7 lat temu to za OC bez zniżek zapłaciłem 900 zł. Potem przegląd, rozrząd, opony i tak się zbiera ale jeśli dobrze trafisz to potem nie jest tak źle. Jeśli dobrze trafisz i nie zawiedziesz się na pierwszym Audi to nie będziesz chciał mieć innego auta. Polecam!
    11. krzysiek_f

      Dlaczego? U siebie za wymianę reduktora zapłaciłem 400 i za listwę wtryskową AC kolejne 400 zł. Gdybym wziął wtryski iglicowe np. Barracudy zapłaciłbym 600 czyli w sumie wyszłoby 1000 PLN. Uważam że do 1.8T nikt nie zakłada takiej listwy tylko 4 oddzielne wtryskiwacze np. w/w Barracudy.
    12. krzysiek_f

      Jeśli gaz zamontowany w normalnym serwisie to właściciel dostał zestawienie elementów z których składa się instalacja, wyciąg ze świadectwa homologacji na butle i książkę serwisową. Ciekawe ile km zrobione na LPG ale raczej musisz liczyć się z wymianą reduktora i wtryskiwaczy czyli jakieś 1000-1200 zł. Zawsze to 1/3 ceny nowej instalki. U siebie wymieniałem niedawno po 80 tyś. km. Największy wpływ na zużycie ma jakość tankowanego gazu. Jeśli kupować auto na kilka dobrych lat to lepiej iść w kierunku zdrowej serii i samemu zlecić montaż LPG.
    13. krzysiek_f

      Masz uszkodzony wyświetlacz. W sprawnym wyświetla Ci się temperatura zewn., informacje o rezerwie, braku płynu do spryskiwaczy, itp. oraz informacja o otwartych drzwiach. Ostatnio robiłem rozeznanie w tym temacie. Wymiana wyświetlacza (naprawić się nie da) kosztuje 350 zł i 2 lata gwarancji. www.naprawaliczników.pl
    14. krzysiek_f

      www.aceef.pl Telefonu nie odbierają od kilku dni, na maila też nie dostałem odpowiedzi. Wygląda na to, że chyba już firma nie istnieje.
    15. krzysiek_f

      Pkt. 9 regulaminu forum "W działach z ogłoszeniami i ofertami nie należy komentować ceny wystawianego towaru"