dawid195a

Pasjonat
  • Zawartość

    143
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O dawid195a

    Informacje

    • Imię
      Dawid
    • Lokalizacja
      Przeczyce

    Auto

    • Model
      A5
    • Nadwozie
      Hatchback
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. dawid195a

      Mam to samo od 2 miesięcy .. .co jest grane wcześniej wszystko działało , mój tel to iphone 6s.... Pewnie akutalizacja iphona coś pozmieniała .
    2. dawid195a

      Podejdą jak przełożysz mocwania , ja miałem z a4 b8 lustra i przekładałem mocowania do moich aby były składane
    3. Poliuretan nie zdaje egzaminu , żaden smar nie pomoże , auto robi się jak taczka, drgania wracają po paru tyś. km.
    4. Rozwiązany , zaraz po wymianie tuleji na poliuretan też był( wydaje mi się) rozwiązany ale po zimie powrócił całkowicie, czyli po przejechaniu kilku tyś km....
    5. Wahacze wymienione na poliftowe , zrobione tak jak pisaliście razem z tuleją przetoczoną by weszła do zwrotnicy, z jedną mała różnicą żeby wybić starą trzeba było wyjąć zwrotnice by podgrzać i jej nie uszkodzić przy demontażu starej tulei . Przetoczenie tulei koszt 30zł za 2 sztuki. Udało się w każdym razie :decayed: Wahacze dolne z tuleją 75mm olejową i gwintem M14 on board :D
    6. U mnie po niecałym roku jazdy na tulejach poliuretanowych , nie da się teraz jeździć, nie mówiąc że auto zrobiło się twardsze niż po założeniu sportowych sprężyn to drgania powyżej 120 miejscami (bo nie zawsze) są nie do przyjęcia, wręcz niebezpieczne. Wymieniam właśnie na wahacze z polifta całe + tuleje zwrotnicy z polifta, zobaczymy jaki będzie efekt.
    7. Również jestem po wymianie tulei na poliuretan w audi a5 sportback , efekt zadowalający , wszystko ok , polecam zabieg. Wszystko było w miarę ok (minimalne drgania) do momentu montażu 20 calowych kół, bicie kierownicy od 110 do 140 nie do przyjęcia... na 18 ori wszystko było nawet ok... wcześniej walczyłem z : -koła wyważane 3 razy, w tym raz na hunterze z doważaniem na aucie, -zbieżność robiona i sprawdzana w 2 niezależnych zakładach - zmiana kół na inne dalej to samo - wymiana , rezygnacja i kupno nowych dystansów , bez skutków Dopiero wymiana tulei wyeliminowała problem. Dzięki za temat , dzięki niemu nie szukałem dalej i nie traciłem więcej kasy a i tak sporo straciłem.
    8. dawid195a

      Montowałem zamiennik , znaczek OOOO ten duży nawet jest ORI, wszystko ładnie pasuje i siedzi, zero zastrzeżeń, znaczek s5 usunąłem i wlepiłem ORI s-line. PASI
    9. dawid195a

      Oklejałem folią karbon ,obwódkę w B7, nic się nie działo ,wszystko wszyło ok, ale demontaż grilla to podstawa i rozbiórka na części pierwsze.
    10. Drążki przełożone moje, wiec sam sobie odpowiadam na pytanie ,da się tylko trzeba gumy i opaski kupić w aso. Servotronic zaprogramowany , wszystko działa ,różnica powalająca. Dzięki za manual
    11. dawid195a

      Instrukcja wporzo, wczoraj dołożone do a5 ,tylko w kodowaniu silnika trzeba było zmienić jeszcze, wyrzucało błąd, i w 16 tak jak pisze. Pzdro
    12. Kupiłem maglownice z drążkami kierowniczymi ale nie wiem w jakim stanie one są , oczywiście mogę przełożyć drążki swoje z mojej maglownicy bez servo? ale zrobić to przed montażem magla nowego tak?
    13. dawid195a

      Kupiłem listwy z a5 coupe do sportbacka i były za krótkie , można było je zamontować ale były kilka cm krótsze. Odesłałem ,kupiłem do sporbacka i sa jak w ori. Wiec podejrzewam że do a4 są taki jak od sportbacka.
    14. dawid195a

      Pozatym że są krótsze z a5 cupe do a5 sporback, przerabiałem temat, wiec podjeżewam że do a4 z cupe też sa krótsze.
    15. dawid195a

      Dzięki za konkretną odpowiedź.