-
Postów
67 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
16O Tomafx

Informacje
-
Imię
Tomek Tomek
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A5 F5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2019
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ok. To będę musiał podjechać do znajomego i ogarnąć to jeszcze raz wrzucę.
-
Auto scan auto_scan.txt
-
Wieczorem wrzucę.
-
Witam. Mam problem bo pewnie coś namodziłem. Podłączyłem kamerę cofania tak jak wyżej kolega - chin. Wykonałem kodowanie i cacy działa. Coś mnie tknęło po kilku godzinach i stwierdziłem, że usunę błędy. Po usunięciu błędów...d*p... podgląd z kamery cofania zniknął. Ponownie zakodowałem- sprawdziłem kodowania, reset jednostki i nie ma widoku z kamery. Co tu robić żeby znowy był obraz? Kodowania jakie zrobiłem Wykonałem kodowania: - moduł 19 - lista instalacji - 6C - moduł 5F - adaptacja - VPS_0x0B - aktywne - moduł 5F - VPS_0x0B_msg_bus - terminal 15 - moduł 09 - byte 35 - bit 4 - moduł 09 - byte 38 - bit 2 (byte 38 - nie było nic zaznaczone) Plus 6c sprawdziłem zaznaczone jest Bajt 4 bit 1
-
Dzięki. Co do 20 to wydaje mi się l, że 0.6 l wiecej. Chociaż ja patrzę raczej ile pali przy 120, 140,160 - jest jak ba bezyne ok. Ps dzisiaj jechałem 120-160 z przewagą 160 - trasa i wyszło 8.3 l
-
Czekając na magika, który w końcu badzie miał dostęp do skrzyni automatycznej po 2019r żeby zrobić program silnika + skrzynia- niestety jeszcze nie ma w Polsce takiego magika, to wpadła kamera jako gadżet- nawet udało się podłączyć i zrobić kodowanie samemu.
-
-
No właśnie, pytanie która droga jest optymalna?. Lać 0w20 jak zaleca producent czy słuchać się innych specjalistów czy to z forum czy nie i wlać 0w30. O 5w30 czy 5w40 nie ma mowy bo może być problem z gpf. Jak już zmienić to ewentualnie 0w30 bo ma wyższą granice na wysokie temperatury- czyli czasami lekkie "pałowanie" silnika.
-
Poczytałem, pogadałem i mam pytanie, do 2.0 tfsi 2019r z gpf, lany olej od nowości 0w20 co 10 tys wyniana, zastanawiałem się czy teraz nie zmienić 0w30. Poczytałem i piszą, że 0w20 i 0w30 można lać do silnika z gpf pomimo, że 0w30 nie spełnia norm 508. Pogadałem z człowiekiem, który wymienia oleje parę lat i powiedział, że leje często do nowych aut po 2019 r z gpf- audi, wv olej 0w30 i nic się nie dzieje, nic się nie zapycha, pompa daje radę. Dodał, że jak auto jest nie oszczedzane tj. dynamiczna i szybka jazda, duże prędkości, wyprzedzanie to 0w30 powinien lepiej chronić silnik. Ktoś wynienia olej na 0w30, zamiast 0w20? Mówię o autach z Europy, polski salon gdzie producent zaleca 0W20 ze śmieszna normą 508. Pytanie drugie, czy wysokie prędkości, częste wyprzedzanie w trasie 400-600 kilometrów na raz czy ten olej - oryginalny vw 0w20 daje radę? tj. wystarczajaco chroni silnik?
-
Materiału dużo i co człowiek to oponia. Krótkie pytanie..2.0 tfsi 2019r z gpf.. wcześniej lany olej 0w20. Czy zmiana na 0w30 coś się stanie? Zapcha gpf ? Czy lać śmiało 0w30 i nic się nie będzie działo ???? Czy lepiej lać 0w20? Olej millers.
-
Prawda, każdy ma swoje wymaga. Pytanie było tylko dlatego, że zawsze wszyscy piszą, że a6 lepsze , pod każdym kątem patrząc na te same roczniki. Tu mamy nowe a5/ a4 i różnie o tym modelu piszą. Zadowolenia z użytkowania.
-
A tak z ciekawości zapytam, poprzednie a6 było chyba dużo lepiej wykonane? Lepsze materiały? Wiekszy komfort? Wiecej miejsca ?
-
Jakie to.felgi 18 ?
-
A4 Avant Quattro Mythos Black Bronze Edition Peak 20"
Tomafx odpowiedział(a) na kris_91 temat w Audi A4/S4/RS4 B9
Co to znaczy toporne? Pytam bo mam Opony Pirelli na 20 cali 245/35/ a na drugim komplecie mam 19 cali 255/30 i na dwudziestkach jest dużo lepiej pod kątem komfortu/ wyglądu itd. No i wcale nie ma za dużo "gumy" pod felgą. Pozatym Pirelli są dziwnie szersze niż inne firmy w tym samym wymiarze- dla mnie na plus. Inne firmy mają jakby wiekszy naciąg opony przy tym rozmiarze. Na forum ktoś pokazywał różnice opon.