Skocz do zawartości

dan4tech

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dan4tech

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Zielona góra

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dan4tech

0

Reputacja

  1. Kolego opowiedz coś po tym rozwiązaniu i ile to w sumie ksoztowało?
  2. Oczywiście mówimy w tym wątku o line asist który trzyma w pasie a nie tylko inormuje o przekroczeniu?
  3. To jest bardzo istotna informacja, a orientujesz się jak jest w audi a5 f5 2018r? To samo?
  4. Dokładacie manetkę z LA i już działa LA? Nie trzeba mieć jakieś kamery w lusterku dodatkowej lub innych? Wystarczy tylko zmiana manetki? Nie trzeba mieć tempomatu ACC?
  5. Po aktualizacji zdaje się MAP mam taki błąd, wszystko funkcjonuje dobrze ale nie mogę go skasować, poradził sobie ktoś z tym : Adres 5F: Elektr.informacji (J794) Plik etykiet:. 4E0-035-6xx-5F.clb Oznaczenie elementu SW: 8R1 035 666 L HW: 8R1 035 666 Komponent: H-BN-EU H42 1036 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 065J/0B7503629 Kodowanie: 130100040006C1ED05808B5E00000401E40000020000000000 Kod serwisu: WSC 06325 123 12345 VCID: 4189F003D889C38E5D-8014 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 8R0 060 884 JD Komponent: EUR 2021/2022 3301 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8R0 919 604 HW: 8R0 919 604 Komponent: DU7 High H41 0104 Numer seryjny: A130I20BS030491 Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 8T0 919 611 K HW: 8T0 919 611 B Komponent: E0380 Bedient H02 0030 Numer seryjny: 00000000955643 Podsystem 4 - Oznaczenie elementu: 8R0 060 961 B Komponent: CD-Database 3371 Znaleziono 1 błąd: 03276 - Sprawdzanie układu zarządzania wersją oprogramowania 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 61 Przebieg: 256869 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.04.13 Czas: 17:28:42 Ramka zamrożona: Tekst: DUA130,Front,M,0,0,6
  6. Nikt nie jest w stanie nic doradzić? Zobaczyć te logi?
  7. Szarpanie podczas ostrego przyspieszania najbardziej czuć pierwsze szarpnięcie od 2500obr. Z błędów raz pojawil się p1065 ale po skasowaniu szarpie dalej a błąd się nie pojawił. Na wolnych obrotach, po nocy na mrozie obroty eleganckie nic nie faluje, będą nie trzepie. Miał ktoś podobnie ? Bo vcds nic więcej nie mówi. Efekt tym mocniejszy im mocniejsze przyspieszanie. Dynamic i pedał w podłodze najbardziej. Silnik cglc 2.0 tdi +chip 200KM. Logi dynamiczne w załączeniu- na zimnym silniku po nocy. Bo jak się rozgrzeje nie szarpie ale jak było-12 to szarpał nawet po zagrzaniu. Z tego co pamiętam póki był zimny silnik to nawet w lecie przez chwilę szarpał prz bucie w podłodze. LOG-01-IDE00021_&11.CSV.csv
  8. Szarpanie podczas ostrego przyspieszania najbardziej czuć pierwsze szarpnięcie od 2500obr. Z błędów raz pojawił się p1065 ale po skasowaniu szarpie dalej a błąd się nie pojawił. Na wolnych obrotach, bo nocy na morze obroty eleganckie nic nie faluje, będą nie trzepie. Miał ktoś podobnie ? Bo vcds nic więcej nie mówi. Ręką z telefonem zaczyna mi latać jak szarpie. Na 1 i 2 tak nie czuć ale na 3,4,5,6 tak. Efekt tym mocniejszy im mocniejsze przyspieszanie. Dynamic i pedał w podłodze najbardziej. Silnik cglc 2.0 tdi +chip 200KM. Szarpie zawsze przy butowaniu, zaczyna się ok 2500obr, czy zimny czy ciepły nie ważne. Może był gdzieś podobny wątek, znalazłem tylko wątki o poszarpywaniu przy lekkim przyspieszaniu w niskim zakresie obrotów. Log-FZ-WAUZZZ8T7CA010259-247530km.txt
  9. Poszukuję map do MMI 3G+ najnowszych, ma ktoś jakieś linki ? Pozdrawiam
  10. Dokodowałem postojowe ogrzewanie a w zasadzie chyba wentylację w A5 2011 polift Enable Auxiliary ventilation [5F - Information Electr.] [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 6 Bit 1 – Set to 1 [Hidden menu] [car] [cardevicelist] [Auxiliary heating] Enable [08 - Auto HVAC] [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 1 Bit 3 – Set to 1 Bit 4 – Set to 1 Fajna sprawa ale niestety jest błąd od ogrzewania postojowego, tak już chyba musi być żeby działała te wentylacja?
  11. Pytanie czy jak odkoduję do ustawień fabrycznych power steering (wyłącze to) to czy mimo tego iż mam qz7 będzie mi się kiera utwardzać na dynamicu?
  12. Ok ale czy jesteś w stanie powiedzieć jakie ledy wybrałeś?
  13. Jakie wybrałeś ledy? Piękne białe światło Dużo roboty przy wymianie?
  14. Czy to normalne że przy aktywacji ADS będę miał ten błąd (mam polifta 2011r ze wspomaganiem Qz7: Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet:. AKP\8K0-907-063.clb Znaleziono 1 błąd: 03110 - Sterownik aktywnego układu kierowniczego (J792) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 76 Przebieg: 236403 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.06.10 Czas: 15:27:40
×
×
  • Dodaj nową pozycję...