Skocz do zawartości

dan4tech

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dan4tech

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Zielona góra

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dan4tech

0

Reputacja

  1. Nikt nie jest w stanie nic doradzić? Zobaczyć te logi?
  2. Szarpanie podczas ostrego przyspieszania najbardziej czuć pierwsze szarpnięcie od 2500obr. Z błędów raz pojawil się p1065 ale po skasowaniu szarpie dalej a błąd się nie pojawił. Na wolnych obrotach, po nocy na mrozie obroty eleganckie nic nie faluje, będą nie trzepie. Miał ktoś podobnie ? Bo vcds nic więcej nie mówi. Efekt tym mocniejszy im mocniejsze przyspieszanie. Dynamic i pedał w podłodze najbardziej. Silnik cglc 2.0 tdi +chip 200KM. Logi dynamiczne w załączeniu- na zimnym silniku po nocy. Bo jak się rozgrzeje nie szarpie ale jak było-12 to szarpał nawet po zagrzaniu. Z tego co pamiętam póki był zimny silnik to nawet w lecie przez chwilę szarpał prz bucie w podłodze. LOG-01-IDE00021_&11.CSV.csv
  3. Szarpanie podczas ostrego przyspieszania najbardziej czuć pierwsze szarpnięcie od 2500obr. Z błędów raz pojawił się p1065 ale po skasowaniu szarpie dalej a błąd się nie pojawił. Na wolnych obrotach, bo nocy na morze obroty eleganckie nic nie faluje, będą nie trzepie. Miał ktoś podobnie ? Bo vcds nic więcej nie mówi. Ręką z telefonem zaczyna mi latać jak szarpie. Na 1 i 2 tak nie czuć ale na 3,4,5,6 tak. Efekt tym mocniejszy im mocniejsze przyspieszanie. Dynamic i pedał w podłodze najbardziej. Silnik cglc 2.0 tdi +chip 200KM. Szarpie zawsze przy butowaniu, zaczyna się ok 2500obr, czy zimny czy ciepły nie ważne. Może był gdzieś podobny wątek, znalazłem tylko wątki o poszarpywaniu przy lekkim przyspieszaniu w niskim zakresie obrotów. Log-FZ-WAUZZZ8T7CA010259-247530km.txt
  4. Poszukuję map do MMI 3G+ najnowszych, ma ktoś jakieś linki ? Pozdrawiam
  5. Dokodowałem postojowe ogrzewanie a w zasadzie chyba wentylację w A5 2011 polift Enable Auxiliary ventilation [5F - Information Electr.] [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 6 Bit 1 – Set to 1 [Hidden menu] [car] [cardevicelist] [Auxiliary heating] Enable [08 - Auto HVAC] [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 1 Bit 3 – Set to 1 Bit 4 – Set to 1 Fajna sprawa ale niestety jest błąd od ogrzewania postojowego, tak już chyba musi być żeby działała te wentylacja?
  6. Pytanie czy jak odkoduję do ustawień fabrycznych power steering (wyłącze to) to czy mimo tego iż mam qz7 będzie mi się kiera utwardzać na dynamicu?
  7. Ok ale czy jesteś w stanie powiedzieć jakie ledy wybrałeś?
  8. Jakie wybrałeś ledy? Piękne białe światło Dużo roboty przy wymianie?
  9. Czy to normalne że przy aktywacji ADS będę miał ten błąd (mam polifta 2011r ze wspomaganiem Qz7: Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet:. AKP\8K0-907-063.clb Znaleziono 1 błąd: 03110 - Sterownik aktywnego układu kierowniczego (J792) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 76 Przebieg: 236403 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.06.10 Czas: 15:27:40
  10. Na postoju nie wyczuwam różnicy po zakodowaniu i przełączaniu w MMI
  11. Qz7, czy to znaczy że twardości układu kierowniczego nie będzie się zmieniać?
  12. Mam a5 2011 po lifcie. Więc chyba mam przekładnię elektryczną ? Jak to sprawdzić i czy w takim razie będę miał możliwość ustawienia twardości kierownicy w zakodowanym ads ?
  13. MPPS? No właśnie ciekaw jestem
  14. Czym w umiarkowanych kosztach zgrać mapę z silnika 2.0 TDI 177KM sterownik EDC17 a potem ją wgrać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...