dan4tech
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O dan4tech
Informacje
-
Imię
Daniel
-
Miasto
Zielona góra
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia dan4tech
0
Reputacja
-
Nikt nie jest w stanie nic doradzić? Zobaczyć te logi?
-
Szarpanie podczas ostrego przyspieszania najbardziej czuć pierwsze szarpnięcie od 2500obr. Z błędów raz pojawil się p1065 ale po skasowaniu szarpie dalej a błąd się nie pojawił. Na wolnych obrotach, po nocy na mrozie obroty eleganckie nic nie faluje, będą nie trzepie. Miał ktoś podobnie ? Bo vcds nic więcej nie mówi. Efekt tym mocniejszy im mocniejsze przyspieszanie. Dynamic i pedał w podłodze najbardziej. Silnik cglc 2.0 tdi +chip 200KM. Logi dynamiczne w załączeniu- na zimnym silniku po nocy. Bo jak się rozgrzeje nie szarpie ale jak było-12 to szarpał nawet po zagrzaniu. Z tego co pamiętam póki był zimny silnik to nawet w lecie przez chwilę szarpał prz bucie w podłodze. LOG-01-IDE00021_&11.CSV.csv
-
Szarpanie podczas ostrego przyspieszania najbardziej czuć pierwsze szarpnięcie od 2500obr. Z błędów raz pojawił się p1065 ale po skasowaniu szarpie dalej a błąd się nie pojawił. Na wolnych obrotach, bo nocy na morze obroty eleganckie nic nie faluje, będą nie trzepie. Miał ktoś podobnie ? Bo vcds nic więcej nie mówi. Ręką z telefonem zaczyna mi latać jak szarpie. Na 1 i 2 tak nie czuć ale na 3,4,5,6 tak. Efekt tym mocniejszy im mocniejsze przyspieszanie. Dynamic i pedał w podłodze najbardziej. Silnik cglc 2.0 tdi +chip 200KM. Szarpie zawsze przy butowaniu, zaczyna się ok 2500obr, czy zimny czy ciepły nie ważne. Może był gdzieś podobny wątek, znalazłem tylko wątki o poszarpywaniu przy lekkim przyspieszaniu w niskim zakresie obrotów. Log-FZ-WAUZZZ8T7CA010259-247530km.txt
-
Poszukuję map do MMI 3G+ najnowszych, ma ktoś jakieś linki ? Pozdrawiam
-
Montaż i działanie Webasto DIESEL oraz wentylacja postojowa
dan4tech odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Dokodowałem postojowe ogrzewanie a w zasadzie chyba wentylację w A5 2011 polift Enable Auxiliary ventilation [5F - Information Electr.] [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 6 Bit 1 – Set to 1 [Hidden menu] [car] [cardevicelist] [Auxiliary heating] Enable [08 - Auto HVAC] [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 1 Bit 3 – Set to 1 Bit 4 – Set to 1 Fajna sprawa ale niestety jest błąd od ogrzewania postojowego, tak już chyba musi być żeby działała te wentylacja? -
Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2008-2012
dan4tech odpowiedział(a) na Patrox temat w Audi A4 B8
Pytanie czy jak odkoduję do ustawień fabrycznych power steering (wyłącze to) to czy mimo tego iż mam qz7 będzie mi się kiera utwardzać na dynamicu? -
Ok ale czy jesteś w stanie powiedzieć jakie ledy wybrałeś?
-
dan4tech obserwuje zawartość Audi a5 sportback
-
Jakie wybrałeś ledy? Piękne białe światło Dużo roboty przy wymianie?
-
Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2008-2012
dan4tech odpowiedział(a) na Patrox temat w Audi A4 B8
Czy to normalne że przy aktywacji ADS będę miał ten błąd (mam polifta 2011r ze wspomaganiem Qz7: Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet:. AKP\8K0-907-063.clb Znaleziono 1 błąd: 03110 - Sterownik aktywnego układu kierowniczego (J792) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 76 Przebieg: 236403 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.06.10 Czas: 15:27:40 -
Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2008-2012
dan4tech odpowiedział(a) na Patrox temat w Audi A4 B8
Na postoju nie wyczuwam różnicy po zakodowaniu i przełączaniu w MMI -
Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2008-2012
dan4tech odpowiedział(a) na Patrox temat w Audi A4 B8
Qz7, czy to znaczy że twardości układu kierowniczego nie będzie się zmieniać? -
Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2008-2012
dan4tech odpowiedział(a) na Patrox temat w Audi A4 B8
Mam a5 2011 po lifcie. Więc chyba mam przekładnię elektryczną ? Jak to sprawdzić i czy w takim razie będę miał możliwość ustawienia twardości kierownicy w zakodowanym ads ? -
MPPS? No właśnie ciekaw jestem
-
Czym w umiarkowanych kosztach zgrać mapę z silnika 2.0 TDI 177KM sterownik EDC17 a potem ją wgrać?
-
Jak dokodować telefon pod bluetooth (MMI3G+)
dan4tech odpowiedział(a) na dan4tech temat w Audi A4 B8