przemolll
Pasjonat-
Postów
157 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia przemolll
14
Reputacja
-
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550. 493KM/630NM
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
390/356 Przód Akebono Tył czterotłok Tuareg+ ręczny T5 😎 -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550. 493KM/630NM
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Karol z Kb custom na klatę bez problemu ogarnął sprzęgło od nowa. Zmienione mocowania wieloklinu + zmiana na inne żeliwo w docisku które ma lepiej rozprzęglać biegi+ nowe ori tarczki (stare były zwichrowane.) minimalnie lizniety też docisk by łatwiej rozprzeglało. Jak to nie pomoże ostatnią nadzieją jest zmiana strzyni. W dodatku kąpletuej hamulce bo ori coś ostatnio nie hamują 😂 Zgadujecie wymiary tarcz😎 -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550. 493KM/630NM
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Sprzęgło wytargane i okazało się ze pęknięty jeden dzwon na tarczy. Raczej to nie będzie powodem braku wysprzeglania biegów powyżej 5 tys obrotów. Sprzęgło leci do kb custom na poprawki -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550. 493KM/630NM
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
No ja też mam wersję bez tych sprężynek. Kurde zastanawiam sie czy czasem wybieraki w gve 2.0tfsi sa bardziej precyzyjne niz w gjw 1.8t. Targam skrzynię i zawiozę do Karola sprzęgło na weryfikację. Ale coś mi się wydaje ze skrzynia nie daje rady ale z drugiej strony przy normalnej jeździe jest ok -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550. 493KM/630NM
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Właśnie mam dwutarcz od kb custom 😁 zastanawiam się też czy to czasem nie problem jest ze skrzynią biegów oryginalną z 1.8 Turbo ale u mnie problem polegał na tym że z początku było okej najpierw na dwójce nie chciało wbijać powyżej 6000 obrotu a teraz już nawet na czwartym biegu z czasem problem się rozwijał i zastanawiam się czy czasem synchronizatory w skrzyni się nie sypią. Ja mam skrzynię GWJ a ty jaką masz?? -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550. 493KM/630NM
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Niestety juz jest problem z sprzęgłem bo powyżej 6 tyś obr nie wysprzegla biegów. Więc skrzynia w dół i sprzęgło leci na oględziny -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550. 493KM/630NM
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Mało które 1.8t ma takiego niuta wiec jak będzie od 3500onr 630nm w plusie to przeżyje 😁 -
-
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550. 493KM/630NM
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
W końcu był czas się wybrać na hamownię Niestety brakło 10km by przebić 500km Ale za to mamy 630nm od 3300 obrotów. Myślę nad wałkami jakimiś stage 2 ale to zobaczymy co przyszłości pokaże. Na razie mocowo zostaje tak jak jest. Paliwo 98 +30% alko -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550. 493KM/630NM
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Dokładnie ta spinka z ASO taka plastikowa. 😀 -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550. 493KM/630NM
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Pierwsze strojenie i hamownia była na 98😉 Teraz jest alko ale ciągle brak czasu by coś przy nim robić a stroimy na odległość więc na spokojnie. Od ostatniej wizyty na hamowni dużo sie zmieniło więc to trwa ale to już końcówka -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550. 493KM/630NM
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Chyba musiałbym nerkę sprzedać żeby do sezonu zrobić wszystko co chcę 😂 -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550. 493KM/630NM
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Mała aktualizacja bo brak czasu na Złomka. W pierwszej kolejności dorobiłem adaptery pod wtryski bo niestety nie dało rady ustawić tak listwy by na którymś z nich nie było przedmuchu. W trakcie prac okazało sie że mam nieszczelny zawór dv. po jego rozebraniu okazało się że znikło uszczelnienie więc bie podejmując próby jego reanimacji wpadł nowy DV FROGE OO8 włożony z sprężyna do 1.5b Po złożeniu auta okazało sie ze cis nie utrzymuje doładowania więc szybka zmiana sprężyny w WG z 0.7b na 1.1b okazała się słuszna decyzja. Niestety podczas logów brakowało paliwa więc manometr na szybę i na testy Regulator paliwa 4b + 1.8doladownia więc ciśnienie paliwa górą powinno być 5.8b niestety z każdym przejazdem było gorzej i przy 7 tyś obrotów bylo 3.5b. Kupiłem nowa pompę walbro gts 450 z ciśnieniem max 7.5b i wszytki wróciło do normy aż trzeba ściągać paliwo bo przelany. Ostatnia wtopa była na przeglądzie jak Audi puściło płyn chłodniczy. Okazało sie ze plastikowa spinka od czujnika wody przy chłodnicy zrobiła sie jak plastelina i czujnik wystrzelił 😂😀 W dodatku wpadła poliuratenowa poduszka silnika w przednim pas co bardzo usztywniło silnik. Mam nadzieję że bolączki wieku dziecięcego zostały wyeliminowanie 😀 Max co chce pompować z turbo to 2b Mam nadzieję ze niedługo pochwale się wynikiem -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550. 493KM/630NM
przemolll odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Przy etanolu jest 370 Na samej benzynie było 395 czemu tak spadło to nie wiem ale różnica nie porównywalna w przyspieszeniu na + w stronę dolania etanolu 1b doładowania jest przy 3050 1.8 przy 3550