Skocz do zawartości

mravel

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    320
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

10

O mravel

Informacje

  • Imię
    Mikołaj
  • Lokalizacja
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1053 wyświetleń profilu
  1. mravel

    Seriale

    Nie wiem czy się pojawilo, ale jest 3 sezon True Detective i wg mnie jest to jeden z najlepszych obecnie seriali. Gdyby dla kogos klimat byl zbyt ciezki, to z zona moze obejrzec The Kominsky Method. Dobra komedia.
  2. Głupieje zaczynajac od wariacji nt informowania o spalonej zarowce a konczac na kalejdoskopie na wyswietlaczu. Mialem kiedys c3ke z 2008 r. 1.4 hdi, nowy samochod z salonu i cyrki sie dzialy. W ASO rozkladali rece a winny okazał się jeden z pinów we wtyczce lewej lampy z tylu. Nie wiem nie pytaj
  3. Rogal z RPerformance Warszawa ul Mineralna. Jak znajde autodate i wpis o upgrade software w ASO to wrzuce tu screena
  4. Sam mam na drugie auto stara c3 I generacji z 1.4 hdi i jest to auto tanie w utrzymaniu jak barszcz. Jesli masz na oku dla mamy c2 1.4 w benzynie to wg mnie bardzo dobry wybor na miasto. Gaz zalozysz po taniosci. Czesci tanie jak do mojej c3. Jesli zobaczysz korozje na blotnikach to musial byc bity. Sprawdz te progi pod plastikowymi oslonami nadkokoli. Wydech lubi jeszcze korodowac ale zamiennik bosala kupisz za grosze. Aaa najlepiej kupowac cytryne jak pada deszcz lub jak padalo kilka dni przed zakupem. Jesli jest cos nie tak z elektryka to wlasnie w takie dni wychodzi. Reszta uwag to jak do kazdego auta, jak zadbane to i przebieg 300kkm nie straszny.
  5. Ja moge się wypowiedzieć nt C2 - silnik benzynowy 1.4 (chyba 75KM) nie do zajechania. Bardzo prosta konstrukcja. - silniki diesel 1.4 68KM (lub 70KM) niezawodny ale tez malo dynamiczny. Tanie naprawy. Najwieksze bolaczki to podkladki pod wtryskami i rurki dostarczające paliwo, które się przecierają co 100-200kkm. - silniki diesel 1.6 - bardzo dobry diesel. Problem z podkladkami jak wyzej. Turbo ze zmienna geometrią wiec trzeba umiec tym jezdzic zeby sie geometria nie zapychala. Wg mnie osobiscie jeden z lepszych malych diesli. Generalnie oba diesle nie nadaja sie do miasta bo po prostu szkoda auta na krotkie odcinki. Auto generalnie dobrze zabezpieczone antykorozyjnie. Nalezy dokladnie sprawdzic odplywy progow przod i tyl bowiem lubia sie zapychac piaskiem i skutki moga byc oplakane. Elektryka lubi szalec - za niektore kwiatki (nawet najbardziej abstrakcyjne) odpowiedzialne sa czesto wtyczki... lamp tylnich. Unikac automatow czy to sesodrive czy tej drugiej. Koszty naprawy sa bardzo duze a jest kilka elementow ktore lubia sie tam pieprzyc. Z tylu zawias na belce wiec bardzo trwaly. Wg mnie dobre auto dla dziewczyny lub zony do miasta (benzyna). Nissan hmm qrde jakie to brzydkie. Znajomego ciotka miala takiego ale nie mam zbyt duzo inf na jego temat.
  6. mravel

    Audi a4 b7 avant 2.0 bpw

    zacząłbym od 1. sprawdzenia czy w baku paliwo nie jest ciemne / czarne (ewentualnie w filtrze paliwa) - jesli tak, to tandempompa puszcza olej do paliwa i moze to zalatwic szybko swiece i spowodowac, ze auto slabo pali 2. plyn chlodniczy moze uciekac w chlodniczce spalin od EGR'a a nie od razu przez peknieta glowice / uszczelke pod glowica. Najprościej to puścic płyn chłodniczy obejsciem by nie szedl przez chłodniczke i pojezdzić trochę. Jak nie ubywa, to chłodniczka do wymiany bo puszcza. 3. Jak masz dpf to zapewne masz paliwo w oleju (ON w oleju silnikowym). Wymieniaj od razu olej, bo dziala to jak bys jezdzil na płukance. Zatrzesz silnik. Zastanow sie nad wyplukaniem dpf by pozbyc sie sadzy. Uzupelnij profil
  7. mravel

    Chrobotanie

    nieszczelnosc w dolocie przy turbinie. Zobacz czy opaski dobrze trzymaja. Ewentualnie albo grucha od turbo albo n75
  8. ej Panowie, mam to za sobą. Nawet jak byłem u Spanky'ego na programie (pierwszym), to sam Maciek to zauważył że coś nie pali jak trzeba. I teraz tak, problem dotyczy dawki paliwa i jak to mówią TEN typ tak ma. W autodacie przy takim problemie jest wskazówka, że jak się on pojawia (a związany jest z wyrabianiem się czegoś tam przy pompkach pod wpływem zużycia) to konieczna jest wizyta w ASO na wgranie update softu. U mnie problem rozwiązał Rogal, który potwierdził i nawet tłumaczył mi co się tam wyrabia. Problem rozwiązał przy okazji nowego softu. Teraz niezależnie co się dzieje, czy jest zimno czy ciepło, auto odpala od strzała.
  9. jeszcze nie naprawilem. Musze wyciagnac bezpiecznik od zapalniczki i pogrzebac w gniezdzie. Mozliwe, ze blaszki sie powyginalyw srodku i dlatego nie lapie. Jak rozwiaze problem dam znac co i jak
  10. mravel

    [B7 BKE] Rzucanie silnikiem

    odchyl -3 to jest w kompie, dopiero jak polozysz wtrysk na stol to sie okarze jak jest zle.
  11. pokaz zdjecie jak wygladaja (nie zamontowane) to Ci powiem
  12. tego nie bylo w tym watku - z jaka sila dokrecamy obejmy stabilizatora rs4 tyl i sruby stabilizator - drazek?
  13. mravel

    Jakie zwieszenie? + Sprężyny

    jest watek na forum o "rozkminianiu zawieszenia". Jaki masz zawias jest we wlepce lub ksiązce -> jeden z kodów mówi o rodzaju zawieszenia. Ponadto sprężyny mają kategorie wagowe i trzeba je dobrać do posiadanego silnika (kolorowe kreski na sprężynach). Nie jestem pewien, czy przypadkiem w Q sprężyny na tył nie są inne niż w FWD i wydaje mi się, że te z FWD nie pasują do Q, ale odwrotnie jest ok.
  14. to moze zaczne od innej prozaicznej rzeczy zwiazanej z cisnieniem oleju w 2.0 TDI -> czy kolega kiedykolwiek zagladal do pompy oleju - olowek? Idąc dalej, czy filtr oleju jest dobrze dokręcony i czy nie cieknie olej śrubą spustową w misce olejowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...