Jump to content

mravel

Pasjonat
  • Content Count

    326
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10

About mravel

Informacje

  • First name
    Mikołaj
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BLB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,124 profile views
  1. Jak wtemacie. Chce wlozyc RNSe LED do auta z 1 DIN. Zatem potrzebuje m.in. - nawi, antene, kosz, tunel (koniecznie czarny z telefonem z boku), popielniczke ze szczotkowanym alu, klimatronik 16* Najchetniej kupilbym calosc. Ceny rozsadne, to nie jest nowe auto, czesci nie naleza tez do bialych kruków.
  2. Zobacz ofertę Zestaw do przekladki 1->2 din + RNSe LED A4 B7 Jak wtemacie. Chce wlozyc RNSe LED do auta z 1 DIN. Zatem potrzebuje m.in. - nawi, antene, kosz, tunel (koniecznie czarny z telefonem z boku), popielniczke ze szczotkowanym alu, klimatronik 16* Najchetniej kupilbym calosc. Ceny rozsadne, to nie jest nowe auto, czesci nie naleza tez do bialych kruków. Dodający mravel Wysłano 15.06.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  3. Ma to sens. Jeśli sie nie mylę procedura jest taka sama jak w moim przypadku czyli dokładka gratów z BRD. potrzebujesz IC, łapy mocowania IC, gumowych kołków mocujących - poszukaj w ETCE online - oraz rur od dolotu. Jeśli nie chcesz sie bawić w docinanie i kombinowanie z rurami, musisz jeszcze wymienic pas przedni na ten z BRD. Ja u siebiu skompletowałem całość za ok 300 zł.
  4. Jak w temacie, jaki zestaw kupić by "spokojnie" na tym pojezdzic?
  5. Sprzedam swoj uzywany stabilizator tyl z wersji zawieszenia 1BV Stabilizator ma chyba 18mm i jest drubszy niz standardowy. Gumy w mojej ocenie sa w porzadku tak jak i mocowania. Wchodzi p&p do b6/b7. Wymiana max 15 min. Dzieki temu auto jest sztywniejsze na zakretach i tyl sie tak mocno nie przechyla. Powod sprzedazy - wymienilem na stabilizator z RSa. cena wg mnie bardzo okazyjna Preferuje odbior osobisty w wawie
  6. Zobacz ofertę Stabilizator tyl 1BV Sprzedam swoj uzywany stabilizator tyl z wersji zawieszenia 1BV Stabilizator ma chyba 18mm i jest drubszy niz standardowy. Gumy w mojej ocenie sa w porzadku tak jak i mocowania. Wchodzi p&p do b6/b7. Wymiana max 15 min. Dzieki temu auto jest sztywniejsze na zakretach i tyl sie tak mocno nie przechyla. Powod sprzedazy - wymienilem na stabilizator z RSa. cena wg mnie bardzo okazyjna Preferuje odbior osobisty w wawie Cena 70,00 zł Dodający mravel Wysłano 28.03.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  7. Nie wiem czy się pojawilo, ale jest 3 sezon True Detective i wg mnie jest to jeden z najlepszych obecnie seriali. Gdyby dla kogos klimat byl zbyt ciezki, to z zona moze obejrzec The Kominsky Method. Dobra komedia.
  8. Głupieje zaczynajac od wariacji nt informowania o spalonej zarowce a konczac na kalejdoskopie na wyswietlaczu. Mialem kiedys c3ke z 2008 r. 1.4 hdi, nowy samochod z salonu i cyrki sie dzialy. W ASO rozkladali rece a winny okazał się jeden z pinów we wtyczce lewej lampy z tylu. Nie wiem nie pytaj
  9. Rogal z RPerformance Warszawa ul Mineralna. Jak znajde autodate i wpis o upgrade software w ASO to wrzuce tu screena
  10. Sam mam na drugie auto stara c3 I generacji z 1.4 hdi i jest to auto tanie w utrzymaniu jak barszcz. Jesli masz na oku dla mamy c2 1.4 w benzynie to wg mnie bardzo dobry wybor na miasto. Gaz zalozysz po taniosci. Czesci tanie jak do mojej c3. Jesli zobaczysz korozje na blotnikach to musial byc bity. Sprawdz te progi pod plastikowymi oslonami nadkokoli. Wydech lubi jeszcze korodowac ale zamiennik bosala kupisz za grosze. Aaa najlepiej kupowac cytryne jak pada deszcz lub jak padalo kilka dni przed zakupem. Jesli jest cos nie tak z elektryka to wlasnie w takie dni wychodzi. Reszta uwag to jak do kazdego auta, jak zadbane to i przebieg 300kkm nie straszny.
  11. Ja moge się wypowiedzieć nt C2 - silnik benzynowy 1.4 (chyba 75KM) nie do zajechania. Bardzo prosta konstrukcja. - silniki diesel 1.4 68KM (lub 70KM) niezawodny ale tez malo dynamiczny. Tanie naprawy. Najwieksze bolaczki to podkladki pod wtryskami i rurki dostarczające paliwo, które się przecierają co 100-200kkm. - silniki diesel 1.6 - bardzo dobry diesel. Problem z podkladkami jak wyzej. Turbo ze zmienna geometrią wiec trzeba umiec tym jezdzic zeby sie geometria nie zapychala. Wg mnie osobiscie jeden z lepszych malych diesli. Generalnie oba diesle nie nadaja sie do miasta bo po prostu szkoda auta na krotkie odcinki. Auto generalnie dobrze zabezpieczone antykorozyjnie. Nalezy dokladnie sprawdzic odplywy progow przod i tyl bowiem lubia sie zapychac piaskiem i skutki moga byc oplakane. Elektryka lubi szalec - za niektore kwiatki (nawet najbardziej abstrakcyjne) odpowiedzialne sa czesto wtyczki... lamp tylnich. Unikac automatow czy to sesodrive czy tej drugiej. Koszty naprawy sa bardzo duze a jest kilka elementow ktore lubia sie tam pieprzyc. Z tylu zawias na belce wiec bardzo trwaly. Wg mnie dobre auto dla dziewczyny lub zony do miasta (benzyna). Nissan hmm qrde jakie to brzydkie. Znajomego ciotka miala takiego ale nie mam zbyt duzo inf na jego temat.
  12. zacząłbym od 1. sprawdzenia czy w baku paliwo nie jest ciemne / czarne (ewentualnie w filtrze paliwa) - jesli tak, to tandempompa puszcza olej do paliwa i moze to zalatwic szybko swiece i spowodowac, ze auto slabo pali 2. plyn chlodniczy moze uciekac w chlodniczce spalin od EGR'a a nie od razu przez peknieta glowice / uszczelke pod glowica. Najprościej to puścic płyn chłodniczy obejsciem by nie szedl przez chłodniczke i pojezdzić trochę. Jak nie ubywa, to chłodniczka do wymiany bo puszcza. 3. Jak masz dpf to zapewne masz paliwo w oleju (ON w oleju silnikowym). Wymieniaj od razu olej, bo dziala to jak bys jezdzil na płukance. Zatrzesz silnik. Zastanow sie nad wyplukaniem dpf by pozbyc sie sadzy. Uzupelnij profil
  13. mravel

    Chrobotanie

    nieszczelnosc w dolocie przy turbinie. Zobacz czy opaski dobrze trzymaja. Ewentualnie albo grucha od turbo albo n75
  14. ej Panowie, mam to za sobą. Nawet jak byłem u Spanky'ego na programie (pierwszym), to sam Maciek to zauważył że coś nie pali jak trzeba. I teraz tak, problem dotyczy dawki paliwa i jak to mówią TEN typ tak ma. W autodacie przy takim problemie jest wskazówka, że jak się on pojawia (a związany jest z wyrabianiem się czegoś tam przy pompkach pod wpływem zużycia) to konieczna jest wizyta w ASO na wgranie update softu. U mnie problem rozwiązał Rogal, który potwierdził i nawet tłumaczył mi co się tam wyrabia. Problem rozwiązał przy okazji nowego softu. Teraz niezależnie co się dzieje, czy jest zimno czy ciepło, auto odpala od strzała.
×
×
  • Create New...