mravel

Pasjonat
  • Zawartość

    313
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

10

O mravel

    Informacje

    • Imię
      Mikołaj
    • Lokalizacja
      Warszawa

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BLB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    999 wyświetleń profilu
    1. mravel

      pokaz zdjecie jak wygladaja (nie zamontowane) to Ci powiem
    2. mravel

      tego nie bylo w tym watku - z jaka sila dokrecamy obejmy stabilizatora rs4 tyl i sruby stabilizator - drazek?
    3. mravel

      jest watek na forum o "rozkminianiu zawieszenia". Jaki masz zawias jest we wlepce lub ksiązce -> jeden z kodów mówi o rodzaju zawieszenia. Ponadto sprężyny mają kategorie wagowe i trzeba je dobrać do posiadanego silnika (kolorowe kreski na sprężynach). Nie jestem pewien, czy przypadkiem w Q sprężyny na tył nie są inne niż w FWD i wydaje mi się, że te z FWD nie pasują do Q, ale odwrotnie jest ok.
    4. mravel

      to moze zaczne od innej prozaicznej rzeczy zwiazanej z cisnieniem oleju w 2.0 TDI -> czy kolega kiedykolwiek zagladal do pompy oleju - olowek? Idąc dalej, czy filtr oleju jest dobrze dokręcony i czy nie cieknie olej śrubą spustową w misce olejowej.
    5. mravel

      aby silnik zaczal wywalac olej to trzeba troche wiecej niz te 0.5 dodac.
    6. mravel

      Wszyscy znają się na usuwaniu DPF, ale czy możliwe jest dołożenie DPFa w BLB, gdzie tego nigdy nie było. Korzystając z doświadczeń analogicznych silników 2.0 tdi z B7 w których DPF fabrycznie był? Bo jeżeli chodzi o mechanikę, to niepowinno być problemu z założeniem DPF z innej 2.0 tdi. Pytanie tylko, czy sterownik obsłuży a jak nie, to czy można przełożyć sterownik z innego silnika do obsługi tego cuda. Ewentualnie, czy po dołożeniu fabrycznego DPFa z innego TDI z A4 B7 można poprzestać tylko na jego „obsłudze” w trybie manualnym (wypalaniu standardowym temp spalin, bez ingerencji elektroniki).
    7. mravel

      tak, to będzie to. Dziękuję Ci bardzo
    8. mravel

      Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie ale jeszcze wczoraj bylem w identycznej pozycji jak ty. U mnie pojawil sie problem z czujnikiem przod lub instalacja. Wariactwo samopoziomu. Problem nie zostal wyeliminowany na stale i komp co jakis czas w losowych momentach wskazuje na awarie czujnika lub polaczenia z nim. Ale mniejsza z tym. Majac awarie czujnika chcialem zrobic adaptacje o ktorej rozmawiamy. Rozpoczecie adaptacji skasowalo poprzednie suatwienia. Blad czujnika uniemozliwial przeprowadzenie nowej. Sterownik pokazywal dwa bledy -pierwszy to wspomniany czujnik, a drugi brak ustawien poziomowania. Jak napisalem, problem z czujnikiem udalo sie rozwiazac ze stalego bledu na losowy. W momencie jak sterwnik mial zapisany blad wylacznie ustawien samopoziomu znow zabralem sie za adaptacje z Twojego linka. Cały czas errory lub wait w nieskonczonosc. Rozmawialem z chlopakiem z forum, ktory zajmuje sie takimi rzeczami i poradzil mi, abym sprobował wejsc do basic settings poprzez security adress. Niestety kod 00020/00030 itd nie odblokawaly dostepu zastrzezonego. W koncu postanowilem raz jeszcze wejsc do basic settings. Na gorze masz przycisk ON/OFF/NEXT - naciskasz ten przycisk. U mnie o dziwo pojawily sie inne wpisy w tej czterokolumnowej tabeli niż zawsze - nie error, nie wait tylko ustawiam. Po chwili była informacja o gotowości do manualnego ustawienia świateł. Naciskasz znów ON/OFF/NEXT i pojawia się, że zapisano ustawienia. Podejrzewam, że mój klon VAGa szwankuje. Od jakiegoś czasu mam z nim problemy (rozłącza połączenie ze sterownikiem). Możliwe, że u Ciebie winny jest również kabel.
    9. mravel

      Jaki numer ma ta srubka od podstopnicy w jej gornej czesci? Ta duza. Nie mam jej a chcialbym to uzupelnic.
    10. mravel

      Ok. Czyli dolozone wg sztuki. Nie moge poradzic sobie z security access bo bez tego basic settings i ustawienia nie przechodza 00020 nie wchodzi EDIT: wykonawca potwierdził, że założone tak jak ma być w oryginale. Problem z ustawieniem w basic settings chyba lezy po mojej stronie a dokladnie mojego VCDSa, ktory zaczal jakiś czas temu świrować. Co prawda dostęp do security access sie nie powódł ale na przypał przeszedł basic settings i umożliwił mi ustawienie świateł. Ustawienie zostało zaakceptowane i błąd z brakiem lub złym ustawieniem świateł zniknął. Jednak pojawił sie znów błąd czujnika przód mimo, że auto nie było ruszane nawet o 1 cm. Zatem albo rzeczywiście jest jeszcze gdzieś problem z kablami albo czujnik walnął. Muszę znaleźć czujnik używany na przód, taki w miarę.
    11. mravel

      a wlazisz bezposrednio do Basic Settings czy przez Security acces?
    12. mravel

      akurat jechałem specjalnie przez Łódź do Ciebie po ten kawałek drutu za 100 zł. Nie robię Ci koło d*py, po prostu dziękuję za Twoją ofertę. Szkoda mojego czasu.
    13. mravel

      To rozumiem, ze xenony są sterowane w ten sposób, że brak napięcia powoduje ich natychmiastowe opadnięcie? U mnie po wlaczeniu ksenonow swiatla wstawaly i robily ta procedure gora dol wiec zasilanie raczej jak ori. Dodatkowe pytanie, czy uszkodzony czujnik może powodować takie skoki?
    14. mravel

      sprawdzic bledy i zobaczyc czego dotycza
    15. mravel

      pewnie dlatego, że masz błąd w sterowniku