OLIVER

Pasjonat
  • Zawartość

    1756
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

O OLIVER

    Informacje

    • Imię
      Stanisław
    • Lokalizacja
      Żywiec-Okolice

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AFN
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. OLIVER

      Nie krzycz na forum !!! Pisz bez kaps locka
    2. OLIVER

      według etki Auidi 99r AFN, AFF,AHH,AHU,AVG mają to samo koło zamachowe Więc powinien być dwu mas ,A czy nie masz po modzone na zwykłe koło zamachowe tego Ci nikt nie powie
    3. OLIVER

    4. OLIVER

      A co chciałeś uzyskać z takich informacji jakie podałeś ? W profilu masz G..o jak to nazwałeś a wielce masz pretensje..A chcąc podać precyzyjną odpowiedź to potrzeba: model, rocznik, kod silnika ,
    5. OLIVER

      Według etki różnią się literkami na końcu
    6. OLIVER

      Tyle znalazłem dla rocznika 2005 i BLB
    7. Tak nie określa się zużycia oleju przez silnik Robisz np.1000 -2000 km i sprawdzasz i dolewasz w miarę potrzeby a od wymiany do wymiany (10 000 km ) sumujesz dolewki i wiesz ile Ci pobiera ..Jesli to jest 1L to nie ma niepokoju to norma a jeśli więcej to można szukać przyczyny. Z tego co piszesz to Ci bierze sporo ... Ta zaślepka ( metalowa ) co piszę wyzej ma na zadanie blokowanie spalin do kolektora ssącego by go nie zamulić sadzą ,gdyby EGR przepuszczał Zobaczysz po wymianie zaw. odmy czy coś się poprawi ...
    8. OLIVER

      Tyle znalazłem w tym roczniku
    9. A jak z ubytkiem oleju ? Zawór odmy możesz spróbować wymienić a co do wycieku oleju to ja bym założył pełną uszczelkę (zaślepkę )z grubego kringielitu między EGR a kol. dolotowy po to by zlikwidować wyciek ,a przy okazji sprawdź sobie czy masz zaślepione (zaślepka metalowa ) między EGR a tą rurką metalową która idzie do niego . Czasami może być zaślepka między kol. wydechowym a rurką . Zależy kto gdzie zaślepia ...Jak jest wogule . A ta plecionka zabrudzona to Tłumik drgań
    10. OLIVER

      A sprawdzałeś czujnik temperatury? jest dobry ?
    11. Foto przedstawia zawór EGR ale jak widać on jest chyba zaślepiony ..przynajmniej wężyk idący do niego jest zaślepiony Dymienie na niebiesko to ie jest wina tego zaworu Moim zdaniem skoro tam masz wyciek oleju to dostaje Ci sie olej do układu dolotowego tylko z czego puszcza turbo? albo odma na pokrywie zaworów?
    12. OLIVER

    13. OLIVER

      http://allegro.pl/rura-waz-lacznik-turbiny-turbo-passat-b5-audi-a4-i6993789672.html http://allegro.pl/waz-rura-lacznik-turbiny-turbo-vw-passat-b5-1-9tdi-i6655599947.html http://allegro.pl/waz-rura-lacznik-turbiny-turbo-vw-passat-b5-1-9tdi-i4949025836.html?utm_source=rtbhouse&utm_medium=CPC&utm_campaign=rtbhouse-retargeting-desktop_raty
    14. OLIVER

    15. OLIVER