OLIVER

Pasjonat
  • Zawartość

    1770
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

O OLIVER

    Informacje

    • Imię
      Stanisław
    • Lokalizacja
      Żywiec-Okolice

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AFN
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. OLIVER

      Hmmmm chyba żeby kontrolować czy leci ciepłe powietrze czy zimne ..b o nie widzę tu innego sensu z tym nawiewem ..Stare auta miały na wężu dolotowym do nagrzewnicy wstawiany taki zawór który był połączony cięgnem z pokrętłem temperatury i jak dało się na maksa to zwór ten był otwarty na max tak wtedy była regulowana temperatura na nagrzewnic za pomocą tego zaworu . To wtedy był sens dawania temperatury na max by odpowietrzyć układ grzewczy ale dzisiaj ? Taka jest moja opinia na ten temat ...Pozdr...
    2. OLIVER

      Nagrzanie silnika przy odpowietrzeniu to zrozumiałe ale ale nawiew na szybę??? Co to ma wspólnego z odpowietrzaniem ??
    3. OLIVER

    4. OLIVER

      Jeśli o tego węża chodzi to masz tu a klamra pozycja 29
    5. OLIVER

    6. OLIVER

      Niestety nie mam dostępu do ori ..Zostało Ci odwiedzić ASO ..No i bedziesz miał gwarancję
    7. OLIVER

      Sorry że posłałem ci foto z 2004r omyłkowo ale sprawdzałem dla 2002r jest ten sam numer i kolor według Etki Tak podaje etka ale jak masz mozliwośc wyjęcia i sprawdzenia to byś się upewnił .. ASO nie zawsze chce powiedzieć telefonicznie info bo z tego nic nie ma tyle ze musi kopać w kompie .. Podejzewam że gdybyś poszedł osobiscie i chciał kupić to by Cię inaczej potraktowali ...
    8. OLIVER

      Hmmm. Powiem Ci tak ...Dobrze by było byś podpioł pod Vaga i sprawdził jak jest faktycznie .. Ja osobiscie nie sprawdzam na klimatroniku a na wagu jak mi pokazuje np. 85* to na liczniku już stoi 90* Moim zdanie licznik nie pokazuje zbyt dokładnie
    9. OLIVER

    10. OLIVER

      O to Ci chodzi?
    11. OLIVER

      A jaki masz problem wyjąć czujnik ? Zaciskasz wąż gruby od zbiorniczka w. na zimnym silniku (by się nie po parzyć ) zdejmujesz kostkę z czujnika , podstawiasz pod czyjnik kawałek obciętej butelki plastikowej by wyłapać płyn . i wyciągasz czujnik i robisz z nim co tylko chcesz .Wkładasz nowy lub zakładasz wyjęty zalewasz resztę płynu z butelki (wyłapany ) zwalniasz zacisk z węża i po robocie bez strat płynu Robiłem to nie raz i jest to do zrobienia ...a co do kolorów czujnika to zauważ ze każdy jest inny Ma literkę na końcu lub nie ... Kazy jest do innego silnika , Każdy silnik ma inny komputer więc każdy będzie miał inną rezystencję ... Różnica będzie taka ze jeden wcześniej pokaze Ci na blacie 90* a drugi wolniej I do ECU chyba też ..Ja ostatnio kupiłem dla siebie firmy Hella kolor ni niebieski ni zielony (coś turkusowy kolor ) i działa bez zarzutu To tyle według mnie
    12. OLIVER

      Myślę ze kolor niebieski ( jasny ) bo taki był montowany ori jest już nie osiągalny . A na tym czujniku nie masz numeru? Jeśli to był z ASO to powinien być na nim numer i logo jeśli tak jest to powinno wszystko grać ...
    13. OLIVER

      rygiel maski

      Witam kupię w rozsądnej cenie rygiel maski do audi a4 b5 taki jak na foto stan B. dobry nie z korodowany i ważne plastik za który się podnosi maskę nie połamany (w całości) u mnie właśnie złamał się ten plastik i nie ma za co złapać Numer katalogowy 8D0 823 480 D Po niżej foto o co mi chodzi Jak ktoś posiada taki rygiel proszę info + cenę ...dzięki
    14. OLIVER

      Nie krzycz na forum !!! Pisz bez kaps locka
    15. OLIVER

      według etki Auidi 99r AFN, AFF,AHH,AHU,AVG mają to samo koło zamachowe Więc powinien być dwu mas ,A czy nie masz po modzone na zwykłe koło zamachowe tego Ci nikt nie powie