Jump to content

Traviz

Pasjonat
  • Content Count

    324
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Traviz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Okazało się, że zarówno poprzednie N75 jak i nowo-zakupione były uszkodzone
  2. Wczoraj nudziło mi się w Wawie bo czekałem na dziewczynę pod szkołą Na ulicy Kruczkowskiego minęło mnie kilka sztuk nowego Audi R8 Naprawdę byłem pod wrażeniem tych aut Ehh... co tam gadać... Okazało się, że akurat wczoraj trafiłem na prezentację R8 w Warszawie http://www.v10.pl/Audi,R8,galeria,173.html scalony, już jest temat o R8
  3. Ja też mam lusterka zawsze pod kontrolą i zawsze staram się sięgać wzrokiem daleko na horyzont Zawsze uważam w podejrzanych sytuacjach, ale wczoraj to byłem zaskoczony na maxa Jechałem wisłostradą i tuż przed wjazdem do tunelu nagle w Vectrze zaczęły wszędzie pojawiać się niebieskie koguty ;D Już myślałem, że to do mnie, ale myślę sobie jadę dalej (tylko hamująć silnikiem, bo stop widać od razu). Całe szczęście zatrzymano auto obok mnie Tylko wczoraj na całej wisłostradzie widziałem tą Vectrę 2 razy. Vectra C, kolor szampański, rocznik 2007 (lub końcówka 2006 - nowe lampy z przodu), tablice zaczynają się na WI. Dodatkowo powiem Wam, że w zeszłym tygodniu mojego znajomego w Warszawie zatrzymała NAUKA JAZDY ! Niepozorna "L-ka" wyposażona w ukryte koguty oraz wideoradar. Jeździ przepisowo jak to każda L-ka. A wiadomo, że kierowcy reagują różnie na taki pojazd. Niektórzy wymuszają pierwszeństwa, zajeżdżają drogę, wytrąbią... No i właśnie w podobny sposób został zatrzymany mój znajomy
  4. nuti, o lexach już sam kiedyś pisałem - wystarczy poszukać :] Jednym słowem NIE WARTO ! Po trzech miesiącach rozkleją Ci się i przy prędkości 160km/h oderwą szkła... Ja tak miałem...
  5. adamooo, a może jakieś foto ?
  6. No to po jednym Panie i Panowie I życzę kolejnych jubileuszów :]
  7. dokładnie - czip chip'owi nie równy Trzeba czasem pomyśleć zanim się kupi obudowany rezystor w boxie za 250zł Tani jak się okazało też może wiele, ale na wszelki wypadek popytać kto od kogo kupował i jakie są efekty bo nie raz można się dać okraść w biały dzień A te drogie chipsy zwykle są pisanymi programami pod dane auto. Wiadomo, firma, ludzie sprzęt, warsztat itd za 300zł to się może nie opłacać, zresztą trzeba mieć trochę oleju w głowie by coś takiego samemu zrobić i za tą właśnie wiedzę się płaci
  8. Szkła są mocowane na spinki Wymiana jest banalnie prosta Sam przechodziłem przez to kiedyś
  9. W pierwszą zimę wybiłem głową przednią szybę w moim rumaku 60KM na dwa buty Od tamtej pory jeździłem "z głową" na karku i moce rzędu 300KM dały się opanować rządzy szybkości... Choć przyznam szczerze, że im mocniejsze auto tym trudniej się powstrzymać...
  10. I moim zdaniem bardzo źle zrobiłeś ... a w dodatku przepłaciłeś Ten przypadek z 1.8T, o którym pisałem to był mój własny :027: Niestety... Kupując autko wszystko banglało i hulało należycie. Po miesiącu użytkowania i prawie 3 tys km przebiegu podczas szybkiego sprintu do Wawki panewka (jedna!) nie wytrzymała... tzn. jak się później okazało ktoś podłożył pod nią "pazłotko" :< Efekt był taki, jak u Ciebie... Wtedy to silnik został rozłożony u mnie w warsztacie na drobniutkie części i wszystko było oglądane Cały silniczek, prócz wału i korby wyglądał bardzo zdrowo - myślałem nawet wlać mu syntetyk Znajomi mechanicy zabrali się do pracy. Wszystkie uszczelki, pierdółki zapobiegawczo wymieniono na nowe. Kupiono używane korby i wał od Audi TT 225KM (60'000km). Odpowiednio spasowano. Przed włożeniem korbowody i wał zostały poddane ekspertyzie na obecność uszkodzeń wewnętrznych, dodatkowo wał sprawdzono na wyboczenie itd. Nowe panewki, rozrząd, wszystkie łożyska i wiele wiele innych pierdół wymieniono. Dzięki zniżkom w sklepie kolegi i znajomym mechanikom po tygodniu wyjechałem z warsztatu będąc lżejszym jedynie o 2000zł. Kilka godzin pracy na wolnych obrotach, 1000km docierania silniczka i praca nie przekraczająca 3'000 obr/min przez pierwsze 700km. Później zwiększałem co 100km o 500obr/min, aż do przekroczenia 1000km. Rezultat ? Nie było tak źle. Zachowały się 142KM na kołach (197KM na silniku) i 35 tys km w ciągu roku i silnik chodził jak złoto
  11. Mi też nie Myślimy o tym samym... Moim zdaniem to powinno załatwić sprawę. Jak już pisałem widziałem jeden taki motor z identycznymi objawami. PS. co robicie przy okazji wymiany panewek ? Może warto wrzucić wał i korby z mocniejszego modelu ? Dodatkowo wymienić rozrząd, wszystkie uszczelki nowe, łożyska rolek (np. klimatzyacji) ? To naprawdę warto wymienić, żeby później nie rozbierać przodu od nowa...
  12. Ciekawy wyścig, który nakręciliśmy ze znajomymi pod Milwaukee http://sum41.pl/traviz/usa/jet-cars.AVI [25MB]
  13. mi się wydaje, że masz cholerny problem z chłodzeniem turbo... Widziałem już jeden motor 1.8T z obróconą panewką. Ciśnienie oleju spadło, turbo nie było chłodzone, a w dodatku jazda 180km/h. W nocy możnaby sobie drogę oświetlić :036: Oczywiście turbo jak się później okazało do wymiany... Ja bym sprawdził poziom płynów i olejów, a nastepnie chłodzenie turba (ciesz i olej)
  14. Jak mają ukraść to ukradną i na największym zadupiu Reguł nie ma
  15. No ładnie pojechaliście po tym urządzonku :053: A ja się w pełni zgadzam z Kuniem i żałuję, że spóźniłem się na bitwę bo miałem ochotę trochę podorzucać komentarzy popartych własnym doświadczeniem z 1.8TQ Ale...
×
×
  • Create New...