Skocz do zawartości

ZABA

Pasjonat
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ZABA

Osiągnięcia ZABA

0

Reputacja

  1. Z tym szuraniem zrobilem juz 60 tys.km.Auto bylo sprowadzone z niemcowni , i tego problemu nie bylo.Auto jezdilo na oleju LL co 30tys km wymiana .Po pierwszej wymianie oleju na Castrola sie zaczeło,dziwne chrabotanie .Na forum pisze sie o tym od kilku lat.Nikt naprawde nie znalazl przyczyny.A co do luzu wirnika w turbinie u mnie niema.Oleju bierze ok 200-300 ml na 12 tys,przez caly okres uzytowania.
  2. Srawdz ilość plynu do wspomagania.
  3. Mam maly problem z wyciekiem plynu z okolic termostatu .To znaczy za obudową termostatu wychodzi z bloku silnika taka metalowa rurka i prawdopodobnie tam cieknie. Moje pytanie czy tam jest jakas uszczelka do wymiany czy trzeba wymienic cały przewód. Moze ktos zna nr czesci i gdzie to mozna kupic? ---------- Post dopisany 04-07-2014 at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2014 at 21:12 ---------- Juz po sprawie wymiana oringu na tej rurce pomogla.
  4. ZABA

    Pomocy, problem, z paskiem

    Napinacz nie byl wymieniany ,nie chcem tez wymienic na cos gorszego bo z zamiennikami roznie może byc. ---------- Post dopisany at 13:48 ---------- Poprzedni post napisany at 13:47 ---------- Kolego po czym poznales ze napinacz sie skonczyl
  5. ZABA

    Pomocy, problem, z paskiem

    Podlacze sie do tematu mam na pasku alternatora w 2/3 szerokosci paska brazowy nalot.Nie slychac piskow szmerow.Napinacz delkatnie podskakuje,sprzegielo alternatora wymienione nie dawno.Jade w dluda trase i nie wiem co to moze byc.
  6. Wymień kolego baterie na początek. Też mi się czasem rozkodowywał a działał z daleka. Bateria nie majątek, lepiej wydać najpierw 5 zł a nie 200 niepotrzebnie. Dzieki kolego wymiana bateri pomogla centralny smiga .
  7. No i te bledy z postu wyzej. Mam korby, z oswietlenia to tylko kratki i lampki w dzwiach to chyba tylko BD Z b7 nic nie podejdzie ?
  8. Bateri nie wymieniałem bo jak działaja to dwa piloty i to z dużej odleglosci .Kodowania pomagały tylko na jakis czas. Czasami bylo tak ze dzien wczesniej lipa ,a dzis np: działa centralny bez kodowania .Dodam jeszce ze byly bledy klucz1 klucz2 oraz 1562 dzwi lewe.
  9. Kolego Bart-S zaczelo sie od tego ze centralny raz dzialal raz nie ,czasami nie musiałem kodowac na krotko bo samoczynnie sie naprawiało.Potem koduje działa ale juz zamknac auta nie da sie. Teraz to juz nawet kodowanie nie pomaga .Mam dwa klucze i na dwóch bylo tak samo.
  10. Prosze o podpowiedz mam Mk 8E0 959 433 BD - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby). ,mam problem z rozkodowywaniem klucza raz dziala raz nie ,po kodowaniu z nowu to samo czyli pewnie mk. Jakim innym modułem moge go zastąpić?
  11. U mnie pojawil sie problem tego typu że pilot raz działa raz nie.Jesli nie dziala to kluczem otwieram tylko przednie drzwi.Po wlozeniu klucza do stacyjki otwieraja sie automatycznie pozostałe.Dodam ze jak nie dzlala pilot to tez i drugi nie dziala.Czestotlwosc awari pilota jest rożna.
  12. Podczas nastaw silniczek uszkodzony u mnie sie krecil ale juz ustawien klimatronka to juz nie . musisz sprawdzic wzrokowo czy jak zmienisz temparture to silniczek pracuje.
  13. Po wymianie silniczka nastawy podstawowe zrobione?
  14. No wiec wyglada to dosyc dobrze ,ale trzeba sie liczyc z tym ze troszke sie wyciera ten krem .Tej tubki wystarczy na pare lat wiec mozna sobie co pol roku przesmarowac ogolnie polecam. A dodam ze jest krem mocno czarny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...