Bart-S

VIP
  • Zawartość

    5029
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

21

O Bart-S

    Informacje

    • Imię
      Bartek
    • Lokalizacja
      WLKP

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      2.0
    • Kod silnika
      ALT
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Multitronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Bart-S

      Niestety nie w każdym przypadku płukanie pomoże Skrzynia do naprawy...
    2. Bart-S

      Masz pękniętą chłodnicę (konieczna wymiana). A zatem do skrzyni przedostał się glikol - możesz spróbować płukać nowym olejem ale w takich przypadkach raczej przekładnia na stół i remont (bo płynnie jeździć to już raczej nie będzie ).
    3. Bart-S

      Dziś już padam... Zadzwoń jutro wieczorem (telefon masz pod każdym moim postem).
    4. Bart-S

      Jak zrobisz dynamiczną wywalam Cię ze znajomych Ile razy mam powtarzać, że jeśli ATF jest OK to statyczna wymiana zupełnie wystarczy... A jeśli są opiłki to remont a nie płukanie bo po takim czymś przekładnia nie pojeździ długo.
    5. Bart-S

      Odpisałem już na pw
    6. Bart-S

      LLA to jest skrzynia 0AW
    7. Bart-S

      Masz pod każdym moim postem
    8. Bart-S

      To dość dziwne. Jakim interfejsem próbujesz kodować?
    9. Bart-S

      Nie nie, mieszkam we Wrześni.
    10. Bart-S

      Multitronic ma filtry (akurat Twój wariant czyli 0AW ma jeden w górnej obudowie skrzyni i drugi wewnątrz skrzyni). Tak - oczywiście jak przy każdej dowolnej czynności tak przy wymianie oleju można coś spieprzyć. Multitronic ma zintegrowaną miskę olejową - nie rozbieralną. Magnesy pomocnicze zbierające opiłki są zamontowane na filtrze znajdującym się w środku skrzyni. Przy standardowym użyciu skrzyni niczego się nie czyści tylko wykonuje statyczną wymianę ATF (jeśli skrzyni nic nie dolega to wystarczy - a jeśli dolega to nie wlewa się nowego ATF tylko demontuje skrzynię i ją naprawia).
    11. Bart-S

      Potrzebuję więcej informacji - spróbuj się dodzwonić późniejszym wieczorem (telefon masz pod każdym moim postem).
    12. Bart-S

      Oddaj to w ręce kogoś kto się na tym zna. Nie każdy serwis da sobie patrzeć na ręce - nie każdy też tego wymaga (bywa różnie, nie sposób określić na kogo trafisz więc najlepiej korzystać z miejsc polecanych).
    13. Bart-S

      Michał ma na myśli abyś zajął się osprzętem silnika - masz problem z dawkami paliwa oraz przepływomierzem a to może też wpływać na działanie skrzyni. Zacznij od przepływomierza...
    14. Bart-S

      Sterownik może mieć sprawne połączenia... ale równie dobrze może być uwalona płytka (wtedy w grę wchodzi tylko wymiana). Jest jeszcze kilka opcji ale na odległość nie pomogę...
    15. Bart-S

      Zacznij od przepływomierza. Proszę o dokładniejszą informację co do błędu 17550 - z jakiego sterownika został odczytany.