Jump to content

Bart-S

VIP
  • Content Count

    5,154
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

60

About Bart-S

Informacje

  • First name
    Bartek
  • Location
    WLKP

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2000
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Szybką i łatwą drogę masz do mnie Soft z tego co widzę masz najnowszy.
  2. Zrób zdjęcie po podłączeniu się do sterownika skrzyni - wtedy powiem czy zainstalowany soft jest najnowszy. Tak wymiana statycznie i tym razem zalej oryginał (jeśli nie boisz się dystansu to zapraszam do siebie).
  3. Niestety ale nie może szarpać. Miałeś wrzucić pomiar.
  4. Rozgrzej do 60 zrób jeszcze raz adaptację - chciałbym zobaczyć screena w którym zarówno dla 10 jak i 11 mam ADP OK.
  5. Popraw parametry auta w opisie. Na jakim poziomie zapisała się adaptacja dla wstecznego?
  6. Na zimnym jeszcze jako tako będzie to działać ale po rozgrzaniu będzie problem. W stopce masz do mnie numer telefonu - zadzwoń w piątek po 16:00.
  7. Niestety jakoś dziwnie zapisuje i nie widzę numeru sterownika skrzyni.
  8. Zrywa Ci połączenie ze sterownikiem skrzyni ponieważ używasz starszej wersji kabelka. Na wersjach HEX-CAN nie ma tego problemu. Sterownik do wymiany. Podeślij mi plik tekstowy do którego zapisałeś błąd.
  9. @Bramboś: spróbuj odpalić auto i niech na wolnych obrotach jednostka dogrzeje się kilka minut. Następnie przetestuj czy jest tak samo czy stabilnie. Jeśli OK to jednak temperatura.
  10. @Bramboś: przy większych temperaturach na zewnątrz i na rozgrzanym silniku nie ma tego problemu? @fabian04: tylko statyczna wymiana. W kwestii tego "bączka" tuż przed zatrzymaniem... Zacznij od adaptacji sprzęgła do jazdy do przodu.
  11. G055190A jest olejem który do tej pory stosowany był w dyferencjale Multitronika 3-ciej generacji czyli 0AW. Całkiem możliwe, że w dobie COVID, szukaniu oszczędności oraz porządkach w magazynie Audi zdecydowało się na zastosowanie jednego oleju przekładniowego we wszystkich skrzyniach. Nie porównywałem ich nigdy ale z tego co pamiętam to nie jest ten sam olej. Zalecam nadal stosowanie przyporządkowanych wersji dla danego modelu skrzyni (G052 dla 01J i 0AN oraz G055 dla 0AW).
×
×
  • Create New...