Jump to content

Bart-S

VIP
  • Content Count

    5,126
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

54

About Bart-S

Informacje

  • First name
    Bartek
  • Location
    WLKP

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2000
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeśli mamy szczęście to tylko sterownik.
  2. To nie jest problem adaptacji. Zadzwoń wieczorem.
  3. Odczytaj i wklej błędy ze sterownika skrzyni biegów. Limit adaptacji sprzęgła?
  4. Trochę za dużo pisania. Może po prostu zadzwoń to wyjaśnię.
  5. Inny sterownik świadczy tylko o tym, że coś tu było dłubane. Raczej wątpię aby to była tylko naprawa sterownika. Niestety bez auta tutaj nie jestem w stanie powiedzieć nic więcej.
  6. Coś tu jest namieszane... Skrzynię masz HPP a sterownik od GHQ. Zadzwoń wieczorem - pomyślimy nad kolejnymi krokami.
  7. Tak są jeszcze dwie opcje weryfikacji. Oznaczenie skrzyni masz na jej korpusie głównym w dwóch miejscach: 1 - górna flansza (na łączeniu z silnikiem) 2 - mała płaska powierzchnia przy korkach upustowym i kontrolnym. Ew. opcja 3... jeśli nie uda Ci się nic znaleźć podaj mi VIN (jutro wyciągnę sobie dane z bazy danych Audi).
  8. Czy zgodnie z wlepką Twojego auta - w aucie masz zainstalowaną skrzynię GJA? Pytam ponieważ na screenie, który wrzuciłeś masz numer sterownika montowanego w Audi A6 C5 (skrzynia GHQ). To nie z tego powodu masz problem ale świadczy to o tym, że ktoś już tu grzebał. W pierwszej kolejności ustal to o co właśnie poprosiłem (dane znajdziesz w książce serwisowej >>> wlepka, lub w aucie >>> sedan = wnęka koła zapasowego, avant = pod kanapą).
  9. Jaka jest aktualna wartość wysterowania sprzęgła w mA? (pierwsza kolumna w grupie 11)
  10. Akurat Exeo nie testowałem pod tym kątem ale może tak być. W B6/B7 mamy kody 7K7 i 7K8 które są opisane wariantem korzystającym z antenty. W Exeo jest inny sterownik - opisany kodem 7K6. Może to być wariant korzystający z ABS. Jeśli macie to potwierdzone to wszystko jasne.
  11. Ale kolega pyta o Exeo - a to w zasadzie B7
  12. Obejrzymy jak przyjedzie. Zabezpiecz go dobrze aby nie latał w paczce - sugeruję bryłkę aby nie uszkodzić czujników.
  13. Na moje problemem nie będzie sam sterownik. Druga sprawa - tak jak napisał Banan, sterowniki w C6 (nie wszystkie ale powiedzmy od 2006r) posiadają zabezpieczenie (przypisuje się do nich immo). Jeśli chcesz założyć inny sterownik trzeba przepisać immo Twojego auta do nowego sterownika lub zrobić klon sterownika na nowo zakupionym TCU. Zróbmy tak - wyślij do mnie swój stary sterownik. Otworzymy go i sprawdzimy czy jest uszkodzony. To będzie wyjście odnośnie decyzji co do dalszych kroków. Tak jak napisałem wcześniej, uważam że błędy odczytane z oryginalnego sterownika odzwierciedlają faktycz
  14. Widzę tu dwa problemy. Sprawdź oznaczenie skrzyni i silnika. W stopce masz mój numer telefonu - zadzwoń.
  15. Maciej zadzwoń do mnie. Telefon masz w stopce.
×
×
  • Create New...