Jump to content

Bart-S

VIP
  • Content Count

    5,094
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

29

About Bart-S

Informacje

  • First name
    Bartek
  • Location
    WLKP

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2000
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wygląda na to że w wyniku wibracji padł Ci sterownik. A czy coś jeszcze boli tą skrzynkę to już ocenić mogę tylko mając tu auto Zacznij od odczytania błędu. Numer do mnie masz w stopce...
  2. Akurat trafiłeś w okres gdy mega zabiegany jestem. Spróbuj się dodzwonić jutro po 18:00.
  3. Zadzwoń do mnie wieczorną porą.
  4. Powodów takiego zachowana może być kilka. Póki co jeździj i obserwuj zachowanie skrzyni.
  5. Po prostu zapisałeś adaptację sprzęgła do jazdy w przód na takim pułapie. OK - sprawdzaj co jakiś czas czy opisany błąd powraca.
  6. Adaptacje są OK. Sprawdź błędy w module ABS.
  7. Patrz - jeżdżę bez PDC już 4 lata i zdążyłem zapomnieć jak to działa
  8. Sprawdź czy rozłącza Ci układ PDC jak przekroczysz 15km/h.
  9. Sygnał prędkości nie jest wymagany w B7 (w B6 jest - jeśli dobrze pamiętam). Bezpiecznik 17 zmostkuj z zasilaniem innego bezpiecznika zasilanego bezpośrednio z aku.
  10. Sygnał prędkości jest też na panelu z kostkami (dolny słupek A kierowcy). Zielona kostka 17-pin, pin nr 17. Bezpiecznik 17 ma mieć zasilanie stałe (z aku) a bezpiecznik 5 ma zasilanie po zapłonie. Dołóż brakujące piny w 17 i podłącz go do odpowiedniego źródła zasilania.
  11. Zadzwoń do mnie... Telefon masz w stopce.
  12. Nie - wymiana oleju nie rozwiąże problemu. Ale bez paniki - wytłumaczę Ci wszystko w niedzielę.
×
×
  • Create New...