Bart-S

VIP
  • Zawartość

    4945
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O Bart-S

  • Urodziny 25.02.1982

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Bartek
  • Lokalizacja
    WLKP

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2000
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB
  1. Nie jestem w stanie zdiagnozować tego problemu tylko na podstawie opisu. Jeśli możesz to przyjedź - przejadę się autem to będę mógł powiedzieć więcej. Łożyska kół są OK? Napisałeś, że wymieniłeś przeguby wewnętrzne - jaka marka?
  2. Zacznij od odczytania błędów ze sterownika skrzyni i silnika. Masz instalację gazową?
  3. W salonie z którym współpracuję jest wyprzedaż akcesoriów - załączam PDF... AKCESORIA promocja AUDI.pdf
  4. W salonie z którym współpracuję jest wyprzedaż akcesoriów - chcecie coś? AKCESORIA promocja AUDI.pdf
  5. Pisał o tym - vcds/vag-com nie widzą sterownika 76. Zasilanie na odpowiednie piny dochodzi. Sterownik wymieniony na inny i jest to samo - zagadka...
  6. Trochę szukam dziury w całym bo wiązka wydaje się być OK - czy na pewno sterownik który nabyłeś jest sprawny?
  7. Dopytasz na forum - może coś się zmieniło... Raczej zakładając zderzak od S musisz mieć spryski od S. OK - kończymy ten wątek bo robi się offtop.
  8. Czujniki w zderzakach seryjnym i S są takie same. Ze spryskami jest gorzej - niestety w S są inne dysze/mocowanie/klapki (te ze zwykłego zderzaka i S line nie będą pasować).
  9. Względem fabrycznej instalacji wszystko się zgadza poza zasilaniem po zapłonie podawanym na pin1 - masz tam czarno/czerwony przewód a ori instalacji jest czarno/niebieski. Sprawdź czy jest masa na pinie 8 (przejście do najbliższego punktu masy na słupku D w bagażniku). Napisałeś, że sprawdziłeś zasilanie - zweryfikuj czy jest podawane zgodnie z założeniem: - pin 1: zasilanie po zapłonie - pin 3: zasilanie stałe - pin 6: zasilanie po wrzuceniu wstecznego Dodatkowo możesz też sprawdzić czy linia diagnostyczna nie jest uszkodzona (powinno być przejście między pinem 12 w PDC a pinem 15 we wtyczce OBD).
  10. Możesz rozpisać mi kolorami przewody i przyporządkować im pin w 16-pinowej kostce PDC?
  11. Koszyki dasz radę zdemontować i przełożyć ale... W zderzaku bez fabrycznego przygotowania pod PDC trzeba wyciąć otwory - i tu pojawia się problem natury estetycznej (będzie widać że to rzeźba).
  12. W sterowniku PDC (76 - Parking Aid) wchodzisz w bloki pomiarowe (08 Meas Blocks). Nie pamiętam teraz która grupa ale jadąc od pierwszej szybko to namierzysz... Czas reakcji będzie w podany w ms a odległość od przeszkody w mm (obie wartości są podawane oczywiście w osobnych grupach).
  13. Silnik uruchomiony, dźwignia zmiany biegów na P. Podeślij logi na mejla: [email protected]
  14. Najważniejsze w tej sytuacji to odczytać błąd (lub błędy) które zapisały się w sterowniku skrzyni biegów. Póki co nie wiemy jeszcze nic...
  15. Troszkę dużo sie zaczyna robić tych objawów... Czy warto inwestować zależy od faktycznego stanu skrzyni - a żeby się o tym przekonać zrobić diag.