Bart-S

VIP
  • Zawartość

    4997
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

15

O Bart-S

  • Urodziny 25.02.1982

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Lokalizacja
    WLKP

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2000
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Bart-S

    Ceny w tym roku poszły w górę - ASO ma olej w granicach 140zł za 1L (jednak ceny są różne między warsztatami - warto dzwonić i pytać).
  2. Bart-S

    Masz nr w stopce pod każdym moim postem. Zadzwoń - potrzebuję więcej szczegółów odnośnie usterki.
  3. Bart-S

    1. Można przełączać - testowałem na swoim egzemplarzu. Nie wpływa to negatywnie na skrzynię. 2. Jeśli skrzynia ma jeździć w optymalnych warunkach - zarówno olej i jak i filtr zamów w ASO.
  4. Bart-S

    To będziesz słuchał internetu czy mnie? Zdejmij pokrywę sterownika silnika i zadzwoń...
  5. Bart-S

    1. Zdarza się że puszczają simeringi na wyjściu z dyferencjału. Pozostałe miejsca niezwykle rzadko... 2. Jak puścisz hamulec powinno samo ruszyć i przejść do trybu pełzania. 3. 0AW czyli generacja montowana w B8 nie miała żadnej grubszej modyfikacji - a co za tym idzie nie ma listy skrzyń których należy się wystrzegać. 4. Mini szarpnięcie związane z zasprzęgleniem jest dopuszczalne i nawet instrukcja użytkownika auta o tym wspomina. Zwykle to kwestia adaptacji. Na pewno nie może zasprzęglać w taki sposób że wylatują zęby 5. Zasada jest taka - w żadnych warunkach nie może szarpać. 6. Jeśli potwierdzisz że olej był wymieniany, na zimnym i na ciepłym w żadnym zakresie nie szarpie, nie ma żadnych dziwnych dźwięków i najważniejsze - na obu wyjściach z dyferencjału nie ma luzów = można brać.
  6. Bart-S

    Zacząłbym od przekaźnika światła wstecznego.
  7. Bart-S

    Myślę że to nie półosie ale ich podmiana to bardzo prosta operacja a wykluczy jedną z możliwości. Zrób swap i daj znać.
  8. Bart-S

    Czyli skoro na poszczególnych przełożeniach masz tak samo czyli nie ma to nic wspólnego z prędkością tylko z obrotami - mogę się mylić ale na moje bardziej to kierunek silnik. Natomiast co to może być, nie podpowiem - nie mój rewir działań.
  9. Bart-S

    Najpierw odczyt kanałów (na P). Potem możesz spróbować wykonać adaptację - nigdy nie wiadomo jak zareaguje skrzynia (jeśli jest OK nic się nie stanie, jeśli są uszkodzenia - może zacząć szarpać).
  10. Bart-S

    No właśnie nie pasuje... Rezonans masz cykliczny a nie stały. Ale póki co z braku innych pomysłów mógłby zamienić półosie stronami i sprawdzić czy cokolwiek się zmieni. Koła na pewno są OK? Może dla pewności spróbuj na innym zestawie - również aby porównać czy problem zmienia swoją charakterystykę...
  11. Bart-S

    Wibracje ustają po puszczeniu gazu?
  12. Co to znaczy "nie ma CAN-a"? Chodzi Ci o Twoje auto - A3 8L?
  13. Jeśli dany pin jest już obsadzony w miejscu docelowym to wpinasz się tam odpowiednim kabelkiem od PDC. Natomiast CAN masz np pod fotelem kierowcy (wiązka idąca do modułu komfortu) ale to samo jest też przy zegarach więc skoro już tam jesteś to możesz się także i tu podłączyć.