Skocz do zawartości

bartqwr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartqwr

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Rumia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bartqwr

0

Reputacja

  1. Dodam od siebie, że już prawie 5 lat jeżdżę z chrobotaniem, 100 000 przejechane i żadnych problemów. Turbo tak samo dobrze ładuje (sprawdzone na kompie w czasie jazdy).
  2. A co sądzicie o tych zaciekach na moich poduszkach ?
  3. Witam Drodzy forumowicze. Od samego początku mojej przygody z B6-ką miałem problemy z drgającym drążkiem zmiany biegów przy operowaniu gazem. Wymieniłem na początku poduszkę skrzyni biegów, ale dużo nie pomogło. Dziś spojrzałem na poduszki od silnika i tak wyglądają? Czy są już do wymiany? Intryguje mnie czemu są takie "mokre" od ciemnego płynu.
  4. Problem rozwiązany problemem był wypadnięty wężyk widoczny na zdjęciu. Czy w miejscu które zaznaczyłem powinna być jakaś opaska zaciskająca wężyk ? Jak to u was wygląda ? http://postimg.org/image/l357vhjbr/
  5. Z nowych obserwacji: przy starcie na zimnym też dymi ale słabiej filmik po dłuższej jeździe :
  6. Koledzy problem następujący, po dłuższej jeździe na postoju z okolic turbiny unosi się dymek, nie potrafię określić z którego konkretnie miejsca. Jak zgaszę silnik dymienie ustaje - ktoś miał podobny problem ?
  7. Też się spotkałem z taką opinią, że to dźwięk powietrza pod dużym ciśnieniem które uchodzi z turbiny.
  8. Ogólnie zauważłem , że dźwięk występuje tylko przy gwałtownym opadaniu obrotów, ale tylko na postoju lub w czasie normalnej zmiany biegu. Czyli po odpuszczeniu gazu na postoju, lub w czasie jazdy, po odpuszczeniu gazu i wciśnieciu sprzęgła. Po dodaniu gazu i odpuszczeniu bez wciskania sprzęgła nic nie słychać. Jak w czasie jazdy wkręce go wysoko, odpuszcze gaz, poczekam chwile (ale nie na tyle długo żeby obroty znacznie spadły) i wtedy wcisne sprzęgło to też nic nie słuchać.
  9. ja mam ten dzwiek od 5 miesiecy i mialem zalozona nowa turbawke garreta.... szykuje sie gwarancja Rozumiem że po wymianie, na nowej turbinie zaczał sie ten dźwięk? Wychodzi na to, że one poprastu takie dźwięki wydają i nie jest to żadna usterka.....
  10. Dałem do mechanika na sprawdzenie - powiedział, że albo się przyzwyczaić i jeździć ale bez szaleństw albo dać turbine do regeneracji bo są juz luzy. No i że niby w intercollerze zbiera się trochę oleju stąd ubytki, u mnie odrobine więcej pobiera. Póki co będę tak jeździł , ale jak już kiedyś zdecyduję się na zmianę to czy takie doładowanie będzie git? http://allegro.pl/nowa-turbina-turbo-vw-passat-1-9tdi-130km-avf-awx-i4873307510.html Czy jakiś inny model jak auto po tuneup'ie.
  11. Koledzy z tą przypadłością a pobiera wam wtedy trochę olej ? Często musicie dolewać ?
  12. U mnie najbardziej na jałowym i przy zmianie z 1 na 2, rzadziej z 2-3, a powyżej wogóle.
  13. Regenerować, czy wymieniać na nową ? A jak nowa to jaka jak mam program na 170KM ?
  14. Mam następujący problam - a może nie problem, tylko taka uroda samochodu. Po odpuszczeniu gazu w czasie jazdy i na biegu jałowym również, wydobywa się dziwne chrobotanie - z okolic turbiny. Dźwięk jest identyczny jak na załączonym filmiku. Ktoś miał taką przypadłość, walczył z tym, czy TTTM? Logi turbiny były robione - wszystko prawidłowo.
  15. Jednak czujnik ciśnienia G65 do wymiany - wyalił błąd na kompie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...