Skocz do zawartości

paplanski

Pasjonat
  • Postów

    124
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O paplanski

Osiągnięcia paplanski

0

Reputacja

  1. Dzisiaj po podpięciu vaga i przeskanowaniu klimatronika wyskoczyly mi bardzo dziwne błędy ktorych opisu nie moge nigdzie znaleśc 62724, 64764 oraz 2563. Czy może wie ktoś co mogą oznaczać? po skanie znajdowaly sie jeszcze blędy 1034 - - - - - 040A Ochrona termiczna okna kierowcy aktywna 603 - - - - - 025B Silnik klapy nawiewu / odmrażania (V85) A najbardziej zastanawia mnie błąd 1278 - - - - - 04FE Przekaźnik zaworu odcinania dopływu paliwa EDS (J263) Auto szarpie na zimnych obrotach i trzęsie sielnikiem Czy ktos miał podobne problemy?
  2. reczny działa na jedno kolo ale jak sie go zaciągnie to tłoczek nie wróci do swojego położenia i trzeba go cofać ręcznie w jednym z zaciskow ulamana jest podobno jakaś spręzynka a linka też juz nie pierwszej mlodosci...
  3. Jaki jest oszt regeneracji zacisków tylnych bez wymiany tarcz i klocków?
  4. Mam podobny problem tylko że auto jedzie idealnie na gazie. Czy w 1.8T aeb też jest taki zaworek, może ma ktoś numer częsci?
  5. Witam Jaka jest cena przednich klocków ( ATE)do a4 1995 1.8 T system zaciskow ate?
  6. Jam mam podobna sytuacje w 1.8T na benzynie nie ma mocy obroty skaczą a jak sie przełaczy na gaz to silnik swietnie pracuje. Może ktos podpowiedziec gdzie tkwi problem?
  7. Niestety to nie cewka kupilem drugą podmieniałem i świece też dlaej przy sciagnieciu przewodu z 2 cylindra nic sie nie dzieje. Mam pytanie gdy uszjkodzony jest pierscien albo głowica to auto nie przełaczy sie na gaz?????? Mam sekwencje chyba tomasetto.[br]Dopisany: 08 Lipiec 2009, 18:25_________________________________________________Usterka wykryta i naprawiona- moduł za0płonowy taka mala czarna kostka na filtrze powietrza :> :> :>
  8. śłuchaj jak troche poszukalem to teraz zastanawiam sie nad tym moduł zapłonowy http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1192805.html własnie szukam tej częsci na ebay (jestem w szkocji) bo jak sie zacząłem zastanawiac to jak by byl mechaniczny problem to auto by sie i tak przełaczylo na gaz brało olej itp. a tu nic
  9. Vag nie pokazał żadnych błedów najlepsze jest to że auto bardzo ładnie trzyma wolne obroty i odpala za każdym razem..... :mysli:
  10. Witam Po odpaleniu silnika auto na wolnych obrotach strasznie sie trzęsie nie chce sie przełaczyc na gaz i dusi i szarpie przy przyspieszaniu. Podczas dignozy mechanik stwierdziłe że to cewka zapłonowa, kupiłem drugą jednak dalej jest to samo przy pracującym silniku podcxzas odpiecia przewodów od cewki od 2 cylindra praca silnika pozostaje niezmieniona. zamieniłem cewke i świece z 1 i drugiego cylindra i sytuacja sie powtarza czyli dalej silnik podczas pracy przy sciagnieciu przewodu z cewki na 2 cylindrze nic sie nie dzieje. niedługo umowiłem sie na mierzenie spręzania wiecie może jakie są wartosci graniczne dla tego silnika i co może byc przyczyną takiego stanu rzeczy, padnieta głowica, pękniety pierścien?
  11. Diagnoza Cewka na 2 cylindrze jest najprawdopobnie przepalona wnioskujem po sciagnieciu przewodu podczas pracy silnika prrzy zdejmowaniu przewodów z innych cewek silnik zaczą kulec ale z 2 cylindra nie. Komputer nic nie wykazał. Zastanawia mnie tylko fakt dlaczego pomimo uszkodzonej cewki komputer nie chce przełaczyc sie na gaz?????
  12. Wczoraj przyjechał do mnie kolejny mechanik, mlody chłopak ale wydaje mi sie że ma pojecie. Stwierdzil że silnik pracuje na 3 cylindry a przyczynami moga być ( zaczynajac od najtanszej w naprawie usterki: 1 spalona świeca 2 spalona cewka 3wypalony zawór 4ękniety pierscien na tłoku.. Wiec umówilem sie dzisiaj do niego na wizyte, na początku przeskanuje jeszcze raz komp. profesjonalnym skanerem ,pomierzy mi cisnienie spręzania jak bedzie ok to wyeliminuje 3 i 4 usterke z czego by, sie bardzo cieszył, nastepnie pomierzy miernikiem cewki Moga byc jeszcze inne przyczyny np. zapchany katalizator uszkodzona turbina itp... dalej niewyjasnioną sprawą pozostaje fakt dlaczego auto nie chce sie przelaczyc na gaz według niego mogła sie rozprogramowac mapa zaplonu (chyba tak to sie nazywa) . Jutro napisze co i jak a może ma ktos jakies sugestie co jeszcze należało by sprawdzic?
  13. Najdziwniejesze est to ze silnik trzyma bardzo ładnie wolne obroty około 900 ale trzęsie sie tak że az sie kabina rusza plus przerywa przy przyspieszaniu. Moim zdaniem jak by byla cewka to silnik nierowno by pracowal na wolnych obrotach i dlaczego nie che sie przełaczyc na gaz???. Mechanik mówil że padl główny komputer i daje zle sygnały do komp. gazowego który głupieje a że szarpie to poprostu czasami kom. podaje czas zapłonu w nieodpowiednim momencie ( za wczesnie albo za poźno) dlatego silnik sie tak trzęsie. Taka byla jego diagnoza kazal mmi wymienić komputer albo przepustnice...... Macie jakis inny pomysl od czego by tu zacząc?
  14. Byłem u mechanika wyskoczył mu bład kom.17978- sterownik silnika zablokowany.Mówile że najprawdopodobniej komputer głowny jest do wymiany albo przepustnica... Może ktos ma jakies rady jak zdjagnozowac czy to wina komputera czy przepustnicy a może czegos innego? :wallbash:
  15. Mam wielki problem z autem silnik na wolnych obrotach cały sie trzęsie chociarz trzyma ładnie 900 obrotów auto jest bardzo słabe do 3000 tyś obrotów przy dodawaniu gazu szarpie i co najciekawsze nie chce sie przełaczyc na gaz. Byłem dzisiaj u mechanika ipowiedział że centralny komputer jest zablokowany kod błedu 17978 :confused4: i podaje złe sygnały do silnika dlatego silnik sie trzęsie a auto nie przelacza sie na gaz. Mówile że najprawdopodobniej komputer głowny jest do wymiany albo przepustnica. Jak szukałem opisy tego błedu to w wiekszosci pojawia sie problem immobilajzera u mnie ten problem też wystepuje od czau do czasu silnik gasnie zaraz po odpaleniu ale te trzesienie silnika i inne niedomagania zachodza podczas jego pracy więc wiec immobilajzer raczej odpada. Czy moze ktoś wie czy konieczna jest wymiana komputera sterujacego silnikiem czy może to jest wina przepustnicy albo czegos innego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...