Jump to content
4 4
paplanski

[ALL B5] Regeneracja zacisków tylnych

Recommended Posts

reczny działa na jedno kolo ale jak sie go zaciągnie to tłoczek nie wróci do swojego położenia i trzeba go cofać ręcznie w jednym z zaciskow ulamana jest podobno jakaś spręzynka a linka też juz nie pierwszej mlodosci...


audi a4  rocznik 95- ładniejszego nie widziałem......

Share this post


Link to post
Share on other sites

całkowita regeneracja z czyszczeniem, malowaniem, nowymi gumkami to koszt od ok 120zł/zacisk


Bez tytułu - Kopia.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystko zalezy od tego co trzeba wymienic

sama regeneracja 220zł/kpl wzwyż


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystko zalezy od tego co trzeba wymienic

sama regeneracja 220zł/kpl wzwyż

To powiedz mi czy opłaca się zregenerować stare zaciski czy lepiej kupić nowe TRW żeliwne bądź alu. Są takie na allegro po 350zł za 1szt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chcesz wydac 700zł za kpl zamiast 220-250 ?????

zaciski które regeneruję są myte, rozbierane, znowu myte i piaskowane

potem wycieczka do pieca i posiedzenie 7-8 godzin

nastepnie podkład i proszek, jak ładnie wystygną poprawiam wszystkie gwinty i otwory

składam z uzyciem litowego smaru i po robocie


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak ale wtedy będę bez auta jakiś czas :confused4: a to nie możliwe. Zastanawiam się jak to rozgryźć. Po drugie chciałem kupić wszystkie przewody nowe ale czekam na info od koloegi do jakich są zacisków. Jak do alu będą to trochę lipnie i dlatego moje pytanie. Poza tym chciałem się Ciebie zapytać co sądzisz o tych zaciskach TRW, czy dobre to jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty masz u siebie zaciski żeliwne, nie alu

a załatwic mozna to w prosty sposób:

odkrecić zacisk a przewód zakrecic zaślepką, gwint M10X1

kilka dni jezdzisz bez tylnych hamulców

przeciez wysyłałem Ci takie zaślepki.... :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie nie doczekałem się :( ale już nie chciałem Cię molestować. Wiem że mam żeliwne ale w którymś wątku napisałeś że można zastosować inne przewody i zastosować zaciski alu i będą pasować p&p więc stąd moje pytania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

qurwa !!!!!!!!!!!!! wysyłałem, na 100% :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:

jak nie doszły to trzeba było sie upomniec :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz raz zapomniałeś , potem napisałeś że jakoś pójdzie i skoro nic nie doszło to myślałem ze olałeś temat a że mi się aż tak nie spieszy z tym bo zawsze jest na co wydać kasę więc myślałem że kiedyś jeszcze Cię zagadnę. Teraz widzisz wyszło przy okazji innej rozmowy :decayed: ale to co napisałeś to dobra sprawa. Mógłbym ściągnąć i Ci wysłać. Myślę jednak że dopiero na wiosnę bo teraz nie chce mi się już grzebać przy aucie. Za zimno a nie mam garażu ani miejsca gdzie mógłbym to zrobić. Jak chcesz to podeślę Ci moje dane na PW :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

faktycznie wysyłka sie przeciągnęła ale na 100% były wysłane, tylko pytanie GDZIE !!!!!!????????

jak wpadna mi w rękę zeliwne zaciski to Ci je odnowię i wysle

odeslesz mi swoje i po sprawie


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 minut i po robocie


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeździć bez hamulców na tył :shocked:

Ja kiedyś jechałem bez jednego zacisku... pierwsza droga z pierwszeństwem i bym jeździł trambusem.


1999671930.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tyłem nie ma zadnego problemu, gorzej z przodem :decayed: :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jeździłem bez tylnych hamulców tzn po prostu odłączony układ ... massakra zawiecha dostaje w d*pę po zatrzymaniu do zera auto odbija się jak sprężyna przód tył ...przód tył ,ale przy hamowaniu nie do zera różnica jest mała w szczególności kiedy auto nie dociążone


podpissz.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiadomo ze takie rozwiazanie jest tylko na delikatne dojazdy i raczej tyko na pare dni:)


Bez tytułu - Kopia.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

spokojnie mozna jezdzic, w A4 B5 jest to mało odczuwalne

nie ma sie czym przejmowac, zawsze tak robie, auto jezdzi pare dni

w miedzyczasie regeneruję zaciski potem montuje i wioooooooooooo..... :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jak wyślesz mi te zaślepki do tylnych zacisków? Rozmawiałem z mechanikiem i mi to odłączy więc mogę Ci wysłać do regeneracji te moje zaciski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na początku tygodnia[br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 20:29_________________________________________________wyslij mi dane do wysyłki na pW


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również mam zaciski do zregenerowania. Nie da się Dev wysłać pw. Proszę o kontakt 

Share this post


Link to post
Share on other sites

693456699


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam trochę odświeże, mi też nie działaja zaciski ręczny ciągnie porusza mechanizmem ale klocki stoją w miejscu, nozny chyba to samo, pytanie czy bawić się w regenerację, czy kupić nowe NTY? Czy jarzma też będą do wymiany? Jakie dokładnie dać podkładki, alu czy miedź i jaki wymiar? Rozumiem że przewod mogę zaslepic na czas regeneracji śruba 10?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie srubą tylko nieprzelotową nakrętka M10x1, najlepiej że starego przewodu 


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 11.07.2019 o 07:25, Dev napisał:

Nie srubą tylko nieprzelotową nakrętka M10x1, najlepiej że starego przewodu 

OK a co do reszty pytań? Ogólnie to chodziło mi o takie zaslepienie i pytanie czy jeszcze regenerujesz jak tak to za ile?

Sruba-z-nakretka-i-podkladka-SM-M8X30-650543-100szt.-1131_425yy_bs220_2_m.jpg

Edited by kichy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
4 4

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...