Skocz do zawartości

pioteros

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    5424
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

12

O pioteros

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Lokalizacja
    Siedlce

Auto

  • Model
    A8 D2
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1998
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    ABZ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1526 wyświetleń profilu
  1. pioteros

    Jednomas z tarczą 240mm do 1.8T.

    koszty te same, wrzuc se awxa
  2. już ogarnięte, skróciliśmy trzepień serwa i nakrętke z bolcem
  3. możę ktoś mi podpowie szwagier od jakiegoś czasu ujeżdża a6 c5 lift AWX po swapie z multi na manuala, robił mu to ktoś obcy temat jest tego typu, że pedał hamulca jest na maxa wysoko, gniecie czujnik stopu i w ogole jest to niekomfortowe czy mógł coś spierniczyć ? wiem że na serwie jest regulacja ale nawet jak skręcę ją na minimum to wraz nie wystarczy mógł np. wsadzić jakieś niepasujące pedały ? pedał sprzęgła jest ok
  4. Zobacz ofertę kupię zaciski/jarzma przód 345mm B8 jak w temacie, same jarzma lub zaciski z jarzmami, w dobrych piniążkach... Dodający pioteros Wysłano 30.10.2018 Kategoria Kupię
  5. jak w temacie, same jarzma lub zaciski z jarzmami, w dobrych piniążkach...
  6. pioteros

    SWAP hamulców A4 B8 na co ?

    i co tomaszku pewnie było ok ?:)
  7. pioteros

    SWAP hamulców A4 B8 na co ?

    czy ktoś próbował ożenić dużo tańsze zaciski z A8 D3 2 tłokowe ATE pod tarcze 360x34mm z tarczami z C7 356x34mm ? według mnie powinny być ok ale wole to potwierdzić
  8. https://www.olx.pl/oferta/tarcze-klocki-tyl-a4-b5-quattro-s4-b5-przedlift-245x10mm-prawie-nowe-CID5-IDrcAVB.html wszystko jak w linku powyżej, praktycznie nówki
  9. pioteros

    AVJ ciśnienie oleju

    bardziej kolo 3 barow kolo 2tys obr to juz bedzie niezle na jalowym jak mowisz, 1.8 ale to na maxa rozgrzanym oleju (nie wodzie)
  10. wybralem jednak Millersa trident 5w40 a dodatkowo cerateca dwie buteleczki
  11. co tam teraz dobrego mozna kupic jesli chodzi o 5w40? zastanawiam sie pomiedzy: motulem 8100 xcessem, a valvo synpower lub tez którymś z ravenoli
  12. po wygladzie powiem ci, ze auto sporo stalo, na dzien dobry wyjecie silnika, uszczelnienie, przeglad turbo itd itp czyli kilka tysiecy minimum na start. w szwajcarii nikt nie sprzedaje dobrego auta, a jak juz jest to taka sprawna esa kosztowala by 20tys frankow albo wiecej, a tu handlarz jeszcze musi zarobic wiec kupil ja pewnie za sporo mniej, jakbym suzkal esy to od kogos z kraju, z historia serwisu w jakims dobrym renomowanym warsztacie z papierami na wszystko, turbo itp itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...