Skocz do zawartości

drmadjuice

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O drmadjuice

Informacje

  • Imię
    Radosław
  • Miasto
    Siedlce

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia drmadjuice

0

Reputacja

  1. Zauważyłem ze w mojej babci(A4 B5 1.8 ADR 98r) paliwo E10 pomogło, odpala na półobrotu. Jeszcze przed paliwem E10 wymieniałem czujnik temperatury bo nonstop na blacie wyskakiwał błąd sporadyczny 16500 i 17936 sterowanie kątami fazowymi to od napinacza z tyłu silnika wyjąłem kostkę i ją wyczyściłem, problem już nie powrócił.
  2. próba olejowa polega na wprowadzeniu do cylindra (tam gdzie jest mniejsze sprężanie) 10ml oleju silnikowego, kilka razy wałem się obraca i montuje się ciśnieniomierz. Jak sprężanie się nie zwiększy to jest problemem jest góra, jeżeli się zwiększy to jak wyżej kolega napisał pierścienie do wymiany
  3. @tomasm64 Ja bym jeszcze zrobił pomiar sprężania, a jak będzie mniej na 2 cylindrze zrobił próbę olejową wtedy będziesz wiedział na czym stoisz
  4. oby to tylko był wtryskiwacz. W niektórych przypadkach trzeba górę zdejmować po najmniejszej linii oporu to może być pęknięta sprężynka zaworu, zatarty wałek rozrządu na regulatorach faz otwierania zaworów.
  5. a czy przy jeździe silnik pracuje równo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...