Skocz do zawartości

Peterka

Pasjonat
  • Postów

    283
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Peterka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Peterka

0

Reputacja

  1. Peterka

    Zmiana wyglądu na polift

    Witam, Mam szybkie ale ważne pytanie. Czy spokojnie można przełożyc drzwi i błotniki z audi a4 lift 99 do a4 1995?? Róznica jest w samych drzwiach, ale i w listwach progowych tych plastikowych... Czy można wszystko spokojnie przelożyć? Pozdrawiam
  2. witam rok 1995, 51 pokazuje cały czas 90stopni. Teraz jechałem w trasie i temp non stop 85-87(wedlug licznika). Myslicie ze to moze czujnik dawać ciała?
  3. Witam, Mam mały problem z dojściem do porządku z temperaturą. Pacjent B5 2.8 AAH. Ze wzgledu na kłopoty z temp auto przeszło: - wymianę rozrządu z pompą wody SKF - termostat ori aso - czujnik temp 4 pin (febi) Na chwile obecną auto na postoju dogrzewa sie do 90stopni, w trasie spada do 85. Na klimatroniku kanał 49 - ciągle wartość 0, na vagu w grupie 007 - ostatnie pozycje same 0000 i podpis bit bits czy cos takiego? Natomiast w grupie 001 - na pierwszej pozycji pokazuje niby wartosc temp ale nie wiem czy ta wlasciowa Co podejrzewacie? czujnik ? czy moze zle odpowietrzony uklad? Pozdro
  4. Witam, Również mam 0 na kanale 49, za to na kanale 48 mam rózne wartosci np 110 i zmieniajace sie. Rozumiem ze 0 na kanale 49 moze oznaczac odpiety czujnik, a wartosc na kanale 48 co oznacza? Temperatura na zegarach 90 - na pewno płyn nie jest gotowany - przy nagrzanym silniku nie ma "twardych" węzy Pozdrro
  5. Witam, Przerabiałem ostatnio taki sam problem i po podpięciu vaga wyszedł bład czujnika g62. A tutakze ponizej cyctat goscia z a6 forum Audi A6 Klub Polska :: [A6 C5 2.8 ACK] Delikatne szarpanie przy przyspieszaniu Pozdrawiam
  6. łukasz_mk2 - spotkałem się takim samym przypadkiem jak Ty. Ale to wina niestety naszego systemu prawnego i pewnych luk w tym temacie. bardzo trzeba przy tym uważać. A co do agencji i ich pracy podpisuje sie pod Twoim postem w 100%. Niestety na chwilę obecną agencje nieruchmosci już swoje "żniwa" mają za sobą, bo kiedys było eldorado w zarobkach - jak jeden agent sprzedawał 5-6 nieruchmosci miesiecznie.
  7. Witam, W Polsce póki nie będzie kar za świadome oszustwa proceder będzie istniał. Jest na "kręcone" auta popyt więc są one na rynku. Proste. Wiele razy to forum było swiadkiem opowiesci o tym jak auta pewne z przebiegiem 280 000 km nie mogły się sprzedać, po małej korekcie - kupieć trafia sie bardzo szybko.
  8. Kurier KEX: Paczki - ok. 20 zł, paleta - około 70-80 zł Ogólnie mają tanio. Pozdrawiam
  9. Witam, Mam takie pytanie, jak uważacie, dlaczego ceny części na niemieckim eaby-u są o wiele wyższe niż na polskim allegro?? Chocby przyklady kompletnych wnętrz do a4 b6 gdzie ceny zaczynają się od około 1000 euro. Zaciekawiło mnie to troche a nie moge wpaść na rozwiązanie tego tematu. Dzięki
  10. Witam, Wiele zależy od właściciela firmy (zarobki i forma zatrudnienia). Powiem tak, duża większość kombinuje by wyjść na swoje. Sytuacja opowiadam z perspektywy syna kierowcy zawodowego od 26 lat. Zarobki najlepsze jednak na EU, ale wszystko ma plusy i minusy. Zależy dużo od firmy i tego co oczekujemy. Jednemu trafi sie robota na krajówce za 3500 PLN - 4000 PLN i będzie sobie chwalić weekendy w domu, choć będzie przeklinać polskie drogi. Drugi woli jazde EU (czesciej spokojną) i zarobki podobne lub nieco wyższe. Najgorzej trafić do wyzyskiwacza na krajówce za 2000 PLN. Tak więc nie ma jednoznacznej odpowiedzi na Twoje pytania, bo zależna jest od wielu czynników. Zarobki myślę od 2000 PLN do 5000 PLN + oszczędności na paliwie. Forma zatrudniania : różna i cześć firm zatrudnia kierowców z własną działalnością. Pozdro
  11. Witam, jeżeli chodzi o moją firmę to najlepszy rok sprzedaży od 5 lat, więc mozna powiedzieć firma się rozwija. Czekamy na nowy rok, co nam przyniesie. Znów u mojej żony w dużej korporacji kryzys czuć w jednym - redukcja etatów. Pozostałym podnoszą pensje, ale kosztem wielu wyrzeczeń i poświecenia się pracy(dodawanie obowiązków). Pozdrawiam
  12. Witam, Kolego tą trasę pokonuje bardzo często bo zdarza się kilkanaście razy w miesiącu i przećwiczyłem już wiele alternatyw tej drogi. Droga od Piotrkowa jest faktycznie przez mękę, ale obecnie jak miniesz korek (który od 1,5 msc tworzy się zawsze na odbiciu na drogę nr 8 - postawili swiatła 5 km dalej i dlatego) jest już w miarę ok. Wiadomo szału nie ma, ale jest jednostajna droga. (zakładam ze nie ma wypadku). Weź pod uwagę że jeżeli masz być na 10 w Warszawie (zależy które miejsce) to w okolicach godziny 8-8.30 musisz znajdować się już w Jankach, bo dalej to koreczek murowany o tej porze. Udanej drogi, jak coś pytaj. Pozdro
  13. Bardzo proszę Ciesze się ze sie wypadł udał. Pozdro
  14. Witam, Zycze udanego pobytu Pozdrawiam p.s. Daj znac czy sie podobało
  15. Witam, Z tego co pamiętam ze szkolenia z ochrony lotnictwa. To samo radio może by się udało, ale antenę wątpię. Bo mogą to podciągnąć pod narzędzie z grupy niebezpiecznych. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...