Skocz do zawartości

szyba

Pasjonat
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szyba

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szyba

1

Reputacja

  1. Witam. U mnie wystepuje blad 819 czujnika,zwarcie do masy, w sobote mylem samochod, po umyciu na chwile zapalil sie econ ale po chwili zgasl i klima dzialala sprawnie, nastepnego dnia econ swiecil juz od rana, klima nie chlodzi. Cisnienie na vagu 1.0 bara. Watpie w to,ze cisnienia nie ma bo przeciez klima dzien wczesniej pracowala i miala chwilowy blad. Czy istnieje taka mozliwosc,ze vag pokazuje 1.0 bara z tego wzgledu ze czujnik padl calkowicie ? Samochod, po zalaczeniu zaplonu nie wywala bledu econ ale po chwili econ zaczyna sie palic, nawet jezeli nie odpali sie silnika. Pozdrawiam
  2. Widzę, że jesteś z Zabrza, więc nie jest to problem, żebym do Ciebie podjechał, tylko czy aby na pewno jest to błąd oprogramowania ? Na programie jezdze juz 3 lata, zrobilem ponad 70tys. i blad wywala dopiero od miesiaca. Pozdrawiam
  3. Witam. W mojej a4 b6 avb pojawia się błąd przepływomierza, jest to błąd sporadyczny, przepływomierz poza zakresem pracy. Po skasowaniu błędu (lub po zniknięciu samoczynnym) błąd ten pojawia się tylko i wyłącznie podczas hamowania silnikiem na 3,4,5 biegu przy prędkości od 70 do 100km/h. Dodatkowym "problemem" jest program który kolega anderlehh (niestety nie mam już z nim kontaktu) wykonał kiedyś na moim samochodzie, mianowicie "usunął" on wtedy przepływomierz i zastąpił go jakimś (no i właśnie tu nie pamiętam jakim) czujnikiem turbiny. Stąd moje pytanie, czy w w/w wypadku, szukać problemu w przepływomierzu, czy komputer teraz może odczytywać ten pomiar z czujnika turbiny i to on może być problemem ? Dodam jeszcze, że przepływomierz, z tego co zauważyłem był źle dokręcony, niestety, po dokręceniu problem nie znika. Samochód podczas błędu check engine zachowuje się bez żadnych zmian, nadal demon Dzięki za odpowiedź. Nikt nie miał podobnego przypadku u siebie ?
  4. 1.6 ahl Problem to "dziury" podczas przyspieszania oraz zatrzymywanie sie obrotow podczas spadania w granicy 1200-1600 na kilka sekund po czym obroty spadaja. Problem nie pojawia sie zawsze. Zmieniona przepustnica na nowa grupa 002 http://vaglog.pl/log_222712.html grupa 003 http://vaglog.pl/log_222713.html grupa 008 http://vaglog.pl/log_222714.html
  5. Cwiara, to jaki kabel polecasz do tego typu zabaw ?
  6. Witam. Mam problem z połączeniem ze swoim licznikiem po linii k. Program wraz z kablem bez problemu łączy się z innymi samochodami, i jak to w życiu bywa, z moim własnym mam problem Mianowicie podczas odczytu danych z licznika, program się zawiesza, licznik na chwilę ma zanik w zasilaniu, słychać jak tyrkocze, po czym się resetuje (godzina, spalanie, data, podświetlenie na standard). Przesyłam poniżej skany z połączenia, dodam, że próbowałem się połączyć po kolei z każdym typem licznika (nie tylko z tym typem który widzę w identyfikacji), oczywiście w pozostałych opcjach bez rezultatu.
  7. Witam. Polecam Grzegorza ! Wszystko odbywa się bardzo miło, na pełnym luzie ! Widać, że Grzegorz siedzi w tym od lat i jest to jego pasją. Przyjechałem do niego po 12, o 17 samochód był już gotowy. Oto wyniki prac: Pacjent Audi a4 B6, AVB (niby 101 koni w standardzie:))
  8. Czytalem gdzieś, że tylko BS 003 ale jak widać, chyba źle przeczytałem Log (0 - 008) Log (1 - 003)
  9. Witam. Wyczyściłem przepływomierz i pomiary się zmieniły ale nie wiem czy są w normie. Proszę o przejrzenie Log (0 - 003)
  10. Witam. Samochód znajomego, golf 4, 2001rok, 1.9 TDI ARL. Problemy to spadek dynamiki, wyłączająca się turbina Błędy silnika Control Module Part Number: 038 906 019 FE Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1468 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00046 2 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Log (0 - 000) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 003) Log (3 - 003) Log (4 - 011) Log (5 - 004,007,013) Log (6 - 004) Log (7 - 008) Log (8 - 010) Log (9 - 000,000,000) Log (10 - 011) Log (11 - 014,018,023) Log (12 - 001) Dodam, że turbina wyłącza się na 4 biegu przy około 3 tysiącach obrotów, dlatego logi zrobione na 3 biegu.
  11. Samochod kupilem juz z chipem i powiem szczerze,ze kiedys mialem inna a4 b6 avb po chipie i zbieraja sie podobnie. Sprzedajacy pokazal tez dokumenty z firmy z niemiec ktora takze zamontowala filtr powietrza k&n zeby na wykresie bylo 130.... tego sie nie spodziewalem
  12. Witam. Logowany pojazd to Audi A4 B6, 2003 rok, silnik AVB (po chipie na 130 KM). Przebieg (sprawdzany z ASO, 230tys.). Posiadam pojazd od 2 lat, moim zdaniem jest mało dynamiczny praktycznie w każdym zakresie obrotów. Znajomy ostatnio wytłukiwał katalizator (zabieg ten pomógł) ale wolę najpierw prosić o przejrzenie logów. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Log (0 - 000) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,007,013) Log (3 - 014,018,023) Log (4 - 003) Log (5 - 011) Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 004) Log (3 - 011) Log (4 - 003,003) Log (5 - 010) Log (6 - 008)
  13. Czy gdzies na forum jest ten problem bardziej opisany? Lub ktos moze poswiecic chwile i napisal gdzie , co, z czym?
  14. W jaki sposob? Dlaczego nie wiesz czy to dobry pomysl?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...