Skocz do zawartości

seves

Pasjonat
  • Postów

    235
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O seves

Informacje

  • Imię
    seves
  • Miasto
    SR

Auto

  • Model
    RS4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    4.2 FSI V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia seves

0

Reputacja

  1. Chłopaki no co wy? ile do „pełnej” s brakuje? Przecież to tylko s a nie Rs ? a czy bardziej się opłacić s? Macie jakiegoś sportbacka na oku? Jakie koszty wg Was? ?
  2. Tak, jeśli bym wkładał 3.0 to ten który jest montowany w S 8W/F5 czyli z turbiną. I masz rację jeśli chodzi o późniejsze podejście i opinie na temat takiego samochodu ? mało która osoba chcąca go kupić to doceni, a wręcz pewne że każdy będzie kręcił nosem ?
  3. Witam, Czy ktoś orientuje się czym różnią się między sobą poniższe silniki dostępne w A4B9 i A5F5? Wg mojej wiedzy dostępne silniki ze względu na moc można podzielić na 4grupy, ale ze względu na kod silnika te grupy dzielą się dodatkowo. Zależy mi najbardziej na opinii na temat różnic najmocniejszych wersji 252km - czy to tylko "widzi mi się" producenta czy faktycznie tak jak w różnicach między mocami mogą występować w nich inne turbiny, wtryski, wałki itp.? Część jest ściśle przypisana do napędu albo do innej skrzyni biegów. Generalnie ta sama moc to ten sam silnik więc po co używać innych oznaczeń? Może inna fabryka, albo po prostu testują równolegle kilka innych rozwiązań/części żeby jeśli któryś podzespół okaże się wadliwy to akcja serwisowa dotknie tylko części samochodów? Poniżej podział jaki udało mi się znaleźć dla 2.0TFSI: 252km quattro/ośka: CYRB, DDWA, CYMC 249km quattro/ośka: CYRC 190km ośka: DEMA, CVKB, DBPA 170km ośka G-TRON : CVLA
  4. Jeśli chodzi o wydech i hamulce to i tak będę wymieniał je na te z S5 - są w planach obojętnie czy zostanie 2.0 czy 3.0. Dokładkę i wydech niebawem tak że wizualnie będzie S. Hamulce w dalszej kolejności również niezależnie od tego czy będzie swap. Masz rację jeśli chodzi o legalizację. We wtorek byłem na stacji diagnostycznej i znajomy powiedział mi, że ze zgłoszeniem zmiany silnika jeśli taki był montowany w danym modelu samochodu nie ma żadnego problemu i mi to zrobią. Pytanie czy zgłaszać czy nie no i jeśli chodzi o ewentualnego "pecha" w przyszłości to ubezpieczalnia wiadomo że się wyprze więc chyba nie będę ryzykował... Co do sprzedaży samochodu w przyszłości to największy minus i praktycznie to mnie najbardziej powstrzymuje, bo obojętnie jakie części kupię i ile to będzie kosztowało, to nie tyle że nikt tego nie zwróci co samochód wręcz straci na wartości i wiem że A5 po swapie na S5 zawsze będzie tańsze niż fabryczne A5 :/ bo na pewno kupujący będą później wymyślać, a takich "jak my" jest niewielu :/
  5. Witam, Jako że b9/8w/f5 są jeszcze stosunkowo młode i zainteresowanie nimi niewielkie to pozwolę sobie skopiować ten sam wątek... Bardzo proszę o fachowe opinie na temat swapu. Mam A5 z tego roku 252km 370Nm w s-tronicu i quattro - to moje 7audi - po 6 a4/rs4 przyszedł czas na A5. Silnik, skrzynia i napęd są mi bardzo dobrze znane, tym bardziej że wcześniej miałem b8 lift w identycznej konfiguracji i byłem mega z niej zadowolony. Kupiłem grill przód S5, planuję dokładkę tył S5 i wydech z eS, autko full sline więc w nowym nazewnictwie S czyli wnętrze praktycznie takie jak S5... Sprawa się skomplikowała bo mam do kupienia w "okazyjnej" cenie silnik i skrzynię z potestowego S5 również 2018 - podobno 1000km przebiegu stan ideał i na taki wygląda ale przebiegu nie potwierdzę ale zostało mi tylko to i praktycznie będę miał S5 Pytania: 1. Potencjał samochodu jest wystarczający ale wiadomo że człowiek ciągle "chce więcej" i przyszedł czas na "podniesienie mocy" i da się osiągnąć ok. 300km i ok.420nm ale to wystarczy na jakiś czas a 354km z S5 na pewno będzie szybsze niż "A" po chipie no i też będzie można kiedyś ten silnik z S5 podkręcić. 2. Gwarancję pewnie stracę ale trudno tym bardziej że w samochodzie będzie dłubane, tylko czy gwarancja będzie zupełnie przekreślona czy być może tylko na silnik i skrzynię? 3. I teraz pytanie do osób siedzących głęboko w temacie: Do wymiany będzie na pewno kompletny silnik ze sterownikiem, s-tronic, ale co jeszcze? Hamulce, pewnie sprężyny przód (może amortyzatory?), dyfer? wał? zawieszenie? czy licznik skomunikuje się z komputerem od eS? Co jeszcze może mnie zaskoczyć? Mega wielkie dzięki za rzeczowe podejście do tematu a przyczyna "rezania" jest bardzo prosta: nie stać mnie na nowe S5
  6. Witam, Jako że b9/8w/f5 są jeszcze stosunkowo młode i zainteresowanie nimi niewielkie to pozwolę sobie skopiować ten sam wątek... Bardzo proszę o fachowe opinie na temat swapu. Mam A5 z tego roku 252km 370Nm w s-tronicu i quattro - to moje 7audi - po 6 a4/rs4 przyszedł czas na A5. Silnik, skrzynia i napęd są mi bardzo dobrze znane, tym bardziej że wcześniej miałem b8 lift w identycznej konfiguracji i byłem mega z niej zadowolony. Kupiłem grill przód S5, planuję dokładkę tył S5 i wydech z eS, autko full sline więc w nowym nazewnictwie S czyli wnętrze praktycznie takie jak S5... Sprawa się skomplikowała bo mam do kupienia w "okazyjnej" cenie silnik i skrzynię z potestowego S5 również 2018 - podobno 1000km przebiegu stan ideał i na taki wygląda ale przebiegu nie potwierdzę ale zostało mi tylko to i praktycznie będę miał S5 Pytania: 1. Potencjał samochodu jest wystarczający ale wiadomo że człowiek ciągle "chce więcej" i przyszedł czas na "podniesienie mocy" i da się osiągnąć ok. 300km i ok.420nm ale to wystarczy na jakiś czas a 354km z S5 na pewno będzie szybsze niż "A" po chipie no i też będzie można kiedyś ten silnik z S5 podkręcić. 2. Gwarancję pewnie stracę ale trudno tym bardziej że w samochodzie będzie dłubane, tylko czy gwarancja będzie zupełnie przekreślona czy być może tylko na silnik i skrzynię? 3. I teraz pytanie do osób siedzących głęboko w temacie: Do wymiany będzie na pewno kompletny silnik ze sterownikiem, s-tronic, ale co jeszcze? Hamulce, pewnie sprężyny przód (może amortyzatory?), dyfer? wał? zawieszenie? czy licznik skomunikuje się z komputerem od eS? Co jeszcze może mnie zaskoczyć? Mega wielkie dzięki za rzeczowe podejście do tematu a przyczyna "rezania" jest bardzo prosta: nie stać mnie na nowe S5
  7. Hello synki :hi: potwierdzam ze podjedziemy z Tolkiem na „kołach” ale wyjedziemy se trochę później i mam nadz ze nie dojedziemy zajechani ?
  8. seves

    Śląski Bazar

    Witam, Na sprzedaż Seat Leon mojej mamy - 2006r 1.9TDI http://allegro.pl/pilne-seat-leon-1-9tdi-pakiet-fr-i7140041316.html Polecam 609688311
  9. seves

    Śląski Bazar

    Sprzedam zice kubły RS4 - komplet przód i tył http://allegro.pl/rarytas-fotele-rs4-jak-rs3-rs5-rs6-s4-s5-s6-gti-i6982183746.html Cena do dużej negocjacji Na sprzedaż też A5 2.0tdi full sline na prawdę śliczna ale "anglik" http://allegro.pl/audi-a5-full-s-line-2-0tdi-bogata-sliczna-okazja-i6974908349.html Pozdrawiam
  10. seves

    Śląski Bazar

    Sprzedam: -podsufitka z RS4 (taka jak sline) do sedana z szyberdachem bez przesłony na szyberdach (nie wyjmowaliśmy jej bo zbyt dużo kłopotu) z RS4 przygotowywanej na tor poza tym kompletna z lampkami żarówkami itd. , idealny stan!!! Pakiet światło, alarm itp... 500pln -soczewki z b8 - jak nowe, kupiłem kilka lat temu bo kiedys miałem b6 i chciałem poprawić lampy ale auto sprzedałem a to zostało - 100pln (chyba że znajdziecie gdzieś taniej) kiedy je kupiłem były z auta o niewielkim przebiegu, są jak nowe!!! Od tego czasu przeleżały w kartoniku, - osłona dolna kierownicy do b6/b7 bez tempomatu (dziurę na tempomat można wyciąć) stan bdb - 30pln ---> jakby ktoś miał manetki wycieraczek/kierunków w średnim stanie to oddam takie w stanie bdb zostały mi po dołożeniu FISa - prawa bez przycisków oczywiście do B6/B7 <--- - zmieniarka ze schowka na 6cd oryginał z RS4 bez kabla (do uzgodnienia) Pozdrawiam
  11. seves

    Śląski Bazar

    Do A4 B8 s-line biały ibis white sprzedam: kompletny przód: maska, błotniki, zderzak sline kompletny z grilem kratkami, halogenami, reflektory led ksenon tył zderzak pod parktronik, dokładka sline na podwójny wydech po lewej stronie, klapa sline, Wszystko po zmianie z przed na polifta (z 2.0tfsi quattro 2010rok) Stan idealny! Bez malowania (ibis white) - tylko zderzak przedni i gril wymagają poprawek Pozdrawiam,
  12. dzieki Hammerku a co się dzieje z tymi 7biegowymi? Wystarczy po prostu wymieniać olej czy może coś sie sypać samo z siebie? PS dlaczego po wpisaniu " ą " zaznacza mi cały tekst - zaczyna mnie to wkur
  13. Wtedy nie byłoby sensu zmieniać i tak jak Miron pisze myślisz o R36? czy po prostu passat z silnikiem 3.2 255km? hmm były w ogóle passaty 3.2?
  14. grande abarth A poważnie niedrogie jeśli chodzi o zakup nie ekploatację gazu nie przewiduję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...