Skocz do zawartości

vdm

Pasjonat
  • Postów

    505
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vdm

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Sochaczew

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia vdm

3

Reputacja

  1. Uzupełnij profil o model auta, będzie łatwiej Miałem taki sam problem w swojej B6 1.8T, Sprawdź/wymień czujnik temperatury cieczy
  2. Oglądałem w samolocie 3 dni temu. Super, moja ocena 8/10 Polecam
  3. vdm

    A4 b6 1.8 t bfb 150/163 KM?

    głowice masz od BFB, a jeżeli tylko głowicę to masz ciągłe 150KM mocy
  4. sterownik do roboty, miałem to samo, wymieniałem sensory jeden za drugim i nic.
  5. vdm

    Regeneracja głowicy

    http://www.moto-szlif.com/ ja zawiozłem do Bodzanowa, ich siedziba Pozdrawiam
  6. vdm

    Regeneracja głowicy

    ja w BFB robiłem, - frezowanie płaszczyzny głowicy, - nowe prowadnice zaworowe (wydechowe 8szt) - szlifowanie gniazd zaworowych - szlifowanie zaworów koszt 540 zł
  7. Jak chcesz jeździć tylko na wprost, to jest
  8. to jest chińczyk, jedyne do czego się nadaje to do przełożenia ślizgów do oryginalnego
  9. vdm

    ciśnienie w zbiorniczku płynu

    w naszych silnikach jest układ ciśnieniowy 1,2-1,4 bara regulowany korkiem w zbiorniczku wyrównawczym. Nadmierne ciśnienie jest wywalane za pomocą korka, a wtedy płyn ucieka dolnym otworem zbiorniczka wyrównawczego. Jeżeli: nie ubywa płynu nie leci spod zbiorniczka nie zapowietrza się nie przegrzewa się to nic nie kombinuj bo możesz jeszcze raz głowicę zrzucać. Na gorącym silniku po otwarciu korka może wywalić nawet litr płynu chłodzącego! Pozdro
  10. Kosztuje grosze a później ciężko zlokalizować wyciek. Ja wymieniałem chyba z 5 razy termostat zanim znalazłem ze winna jest zaslepka znajdująca się za nim. Dodatkowo w USA kupując termostat zaslepke masz w zestawie.
  11. kolego, wymień zaślepkę bloku za termostatem tutaj masz info: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/298598-zaslepka-przy-termostacie-18t-bex/
  12. w 1.8T BFB trzeba odkręcić filtr oleju i nic więcej
  13. nie rozumiem co ludzie od tego STAGa chcą, przecież cena do jakości wychodzi rewelacyjnie Przelatałem 120 tyś w ADP prawie 100 tyś w BFB i nigdy ze sterowaniem nie miałem problemu. Jedynie wtryski HANY mi padły tydzień po gwarancji
  14. vdm

    Wasze przebiegi benzynowców

    2003r. BFB 1.8T Quattro 295 000 km na gazie ponad 90 000km
  15. vdm

    1.8TQ [AVJ] Auto nie odpala

    sprawdź awaryjnie z gazu odpalić. Miałem taką sytuację na wyjeździe w górach jak mi czujnik temperatury cieczy padł g62. komputer widział, że silnik jest nagrzany i nie dawał odpowiedniej dawki benzyny, z gazu po krótkiej walce odpalił. pompe paliwa słychać czy przed odpaleniem pracuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...