neuropathic

Pasjonat
  • Zawartość

    158
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O neuropathic

    Informacje

    • Imię
      Piotr
    • Lokalizacja
      Lubin

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      2.6 V6
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. neuropathic

      I bardzo dziękuje Panowie za odpowiedź.
    2. neuropathic

      Rozpoczeły się rady ale nie ma odpowiedzi.
    3. Witam serdecznie z racji tego iż lewy wyświetlacz od klimatronika (posiadam podwójny) nie wyświetla wszystkich znaków w tym i piktogramu gwiazdki który oznajmia o włączonej lub wyłączonej klimie. Chciałem zapytać czy jest jakiś wygodniejszy sposób niż odpinanie sprężarki. Dotychczas radziłem sobie poprzez wciśnięcie auto i wciśnięciu gwiazdki, jednak w okresie zimowym nie używam klimatyzacji, tak wiem szybciej odparują mi szyby ale nie chce używać klimy
    4. neuropathic

      Bardzo dziękuje za odpowiedź zaraz idę szukać go No ni cholery nie mogę go znaleźć, czy jest on gdzieś poniżej czujnika hala? Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?
    5. neuropathic

      Uzupełniłem, chociaż dziwne bo od kiedy pamiętam miałem to wpisane, czujnik ten jest wkręcony w chłodnice?
    6. neuropathic

      Witam serdecznie od jakiegoś czasu straciłem możliwość odpalenia auta na silniku zimnym na benzynie. Dziwne objawy po których wnioskuje, że to wina gazu: Po odpaleniu silnika w trybie awaryjnym i po zgaszeniu natychmiastowym mogę odpalić już samochód w sposób normalny, czyli na benzynie. Auto ma moc wchodzi na obroty, po zgaszeniu mam około kilka godzin na ponowne normalne odpalenie jednak na drugi dzień po raz kolejny muszę odpalać na awaryjnym Czy dobrze przypuszczam winę LGP? Dodam jeszcze, że pod kierownicą słychać przekaźniki jakieś które tykają co chwilę - pompka paliwa pracuje
    7. neuropathic

      Dziękuje za odpowiedź więc zakładam 1BA z powrotem
    8. neuropathic

      Ja mam właśnie wysokie zawieszenie (zostało mi po zmianie na "glebę") jak mam sprawdzić jakie posiadam będzie oznaczone 1BA lub E?
    9. Witam serdecznie 3 lata temu zakładałem glebę w ciągu tego czasu 2 razy spawana była miska i raz wymieniana. Wyrosłem z tego i chcę już zrobić dużą kozę. Autem jeżdżę na zasiadki wędkarskie i często standard może nawet nie starczyć ale do rzeczy. Czy podkładka pod sprężyny to jedyne rozwiązanie? link do aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=4873908247 i co zrobić z tylnym zawieszeniem co można zastosować? Nie pamiętam czy mam 1BA czy 1BE Jedno zdjęcie przed i jedno po obniżeniu - chce podnieść jeszcze wyżej niż wcześniej http://fs5.directupload.net/images/160306/z7k4q8cs.jpg http://fs5.directupload.net/images/160306/b6za72qt.jpg
    10. neuropathic

      ok czekam, dzięki
    11. neuropathic

      A wiesz gdzie ją podpiąć tym pociśnieniem? Wydaje mi się że pod streownik którego nie mam chyba
    12. Witam jestem ju ż po swapie z ABC na ABC i po zamontowaniu tej samej pompy zaczęły się problemy. Pompa na początek nie mogłą zassać płynu, rozebrałem pompę wyczyściłem, zalałem i ruszyła ale masakrycznie się zapowietrzała aż bąbelki powietrza wyrzucają płyn ze zbiorniczka przez korek. Wymieniłem wąż zasilający na drugi oryginalny bo myślałem że to przez oryginalną zakuwkę i brakuje mi pomysłów, jeszcze jutro zamknę system i napuszczę powietrza i zobaczę gdzie ucieka Macie jakieś jeszcze pomysły?
    13. neuropathic

      http://allegro.pl/passat-b5-a4-gruszka-tempomatu-811907327b-004538-i4538142340.html tutaj masz na allegro
    14. neuropathic

      wybrałem prestone koncentrat a swapa robie z abc na abc dzisiaj przyszło sprzęgło więć wkłądam sprzęgło i silnik
    15. neuropathic

      No jasne, żę chce już wcześniej chchiałem to zrobić ale nie miałem gruszki a teraz kupiłem silnik 2.6 ABC z gruchą i chciałbym ją zaadaptować