Stag 300 odpala tylko na awaryjnym
1 1

    5 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam serdecznie od jakiegoś czasu straciłem możliwość odpalenia auta na silniku zimnym na benzynie.

    Dziwne objawy po których wnioskuje, że to wina gazu:

    Po odpaleniu silnika w trybie awaryjnym i po zgaszeniu natychmiastowym mogę odpalić już samochód w sposób normalny, czyli na benzynie. Auto ma moc wchodzi na obroty, po zgaszeniu mam około kilka godzin na ponowne normalne odpalenie jednak na drugi dzień po raz kolejny muszę odpalać na awaryjnym

    Czy dobrze przypuszczam winę LGP?

    Dodam jeszcze, że pod kierownicą słychać przekaźniki jakieś które tykają co chwilę

    - pompka paliwa pracuje

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam serdecznie od jakiegoś czasu straciłem możliwość odpalenia auta na silniku zimnym na benzynie.

    Dziwne objawy po których wnioskuje, że to wina gazu:

    Po odpaleniu silnika w trybie awaryjnym i po zgaszeniu natychmiastowym mogę odpalić już samochód w sposób normalny, czyli na benzynie. Auto ma moc wchodzi na obroty, po zgaszeniu mam około kilka godzin na ponowne normalne odpalenie jednak na drugi dzień po raz kolejny muszę odpalać na awaryjnym

    Czy dobrze przypuszczam winę LGP?

    Dodam jeszcze, że pod kierownicą słychać przekaźniki jakieś które tykają co chwilę

    - pompka paliwa pracuje

    Uzupełnij profil o model auta, będzie łatwiej

    Miałem taki sam problem w swojej B6 1.8T,

    Sprawdź/wymień czujnik temperatury cieczy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Uzupełniłem, chociaż dziwne bo od kiedy pamiętam miałem to wpisane, czujnik ten jest wkręcony w chłodnice?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie -jest nisko za głowicą po stronie kierowcy. Dwupinowy. Podaje temperaturę dla ECU, jest cholernie ważny i proponuję jako taki wziąć oryginał Boscha. Bo nawet porządnych firm zamienniki jakoś przy tym czujniku potrafią kręcić z odczytem...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Bardzo dziękuje za odpowiedź zaraz idę szukać go



    Nie -jest nisko za głowicą po stronie kierowcy. Dwupinowy. Podaje temperaturę dla ECU, jest cholernie ważny i proponuję jako taki wziąć oryginał Boscha. Bo nawet porządnych firm zamienniki jakoś przy tym czujniku potrafią kręcić z odczytem...



    No ni cholery nie mogę go znaleźć, czy jest on gdzieś poniżej czujnika hala?


    Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy