Jump to content
1 1
neuropathic

Stag 300 odpala tylko na awaryjnym

Recommended Posts

Witam serdecznie od jakiegoś czasu straciłem możliwość odpalenia auta na silniku zimnym na benzynie.

Dziwne objawy po których wnioskuje, że to wina gazu:

Po odpaleniu silnika w trybie awaryjnym i po zgaszeniu natychmiastowym mogę odpalić już samochód w sposób normalny, czyli na benzynie. Auto ma moc wchodzi na obroty, po zgaszeniu mam około kilka godzin na ponowne normalne odpalenie jednak na drugi dzień po raz kolejny muszę odpalać na awaryjnym

Czy dobrze przypuszczam winę LGP?

Dodam jeszcze, że pod kierownicą słychać przekaźniki jakieś które tykają co chwilę

- pompka paliwa pracuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie od jakiegoś czasu straciłem możliwość odpalenia auta na silniku zimnym na benzynie.

Dziwne objawy po których wnioskuje, że to wina gazu:

Po odpaleniu silnika w trybie awaryjnym i po zgaszeniu natychmiastowym mogę odpalić już samochód w sposób normalny, czyli na benzynie. Auto ma moc wchodzi na obroty, po zgaszeniu mam około kilka godzin na ponowne normalne odpalenie jednak na drugi dzień po raz kolejny muszę odpalać na awaryjnym

Czy dobrze przypuszczam winę LGP?

Dodam jeszcze, że pod kierownicą słychać przekaźniki jakieś które tykają co chwilę

- pompka paliwa pracuje

Uzupełnij profil o model auta, będzie łatwiej

Miałem taki sam problem w swojej B6 1.8T,

Sprawdź/wymień czujnik temperatury cieczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzupełniłem, chociaż dziwne bo od kiedy pamiętam miałem to wpisane, czujnik ten jest wkręcony w chłodnice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie -jest nisko za głowicą po stronie kierowcy. Dwupinowy. Podaje temperaturę dla ECU, jest cholernie ważny i proponuję jako taki wziąć oryginał Boscha. Bo nawet porządnych firm zamienniki jakoś przy tym czujniku potrafią kręcić z odczytem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo dziękuje za odpowiedź zaraz idę szukać go



Nie -jest nisko za głowicą po stronie kierowcy. Dwupinowy. Podaje temperaturę dla ECU, jest cholernie ważny i proponuję jako taki wziąć oryginał Boscha. Bo nawet porządnych firm zamienniki jakoś przy tym czujniku potrafią kręcić z odczytem...



No ni cholery nie mogę go znaleźć, czy jest on gdzieś poniżej czujnika hala?


Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...