Skocz do zawartości

niewek

Pasjonat
  • Postów

    154
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O niewek

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Biała Rawska

Auto

  • Model
    A6 C6 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDYA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia niewek

2

Reputacja

  1. W środku praktycznie nie słychać różnicy. Natomiast na zewnątrz fajnie zaczął mruczeć
  2. No wnętrze niczego sobie Do tej pory ogarnąłem jeszcze olej w skrzyni ( do tej pory serwis ASO, więc nigdy nie był ruszany ). Trochę się obawiałem żeby nie pogorszyć jednak po zabiegu jestem zadowolony Zrobiłem tak: Kupiłem 10 litrów oleju + zestaw z ZF'a + jakiś filtr z FEBI'ego 1 spuszczenie oleju ---> zalanie nowym olejem + filtr z FEBI Przelatałem tak ok 1000 km i zrobiłem drugą wymianę już z całym kompletem uszczelek i filtr ori ZF. Po tym adaptacja skrzyni i hula na prawdę bajka
  3. Przedstawiam wam moją nową pszczółeczkę ;p Audi A6 C6 Allroad Rocznik 2010. Nalatane 240 tysi, od pierwszego z polskiego salonu. Bogata historia serwisowa w ASO. Z racji, że jest to Allroad to jeśli chodzi o wygląd to wiele się nie pomodzi, aczkolwiek jeśli macie jakieś sugestie to mile widziane Wyposażenie raczej standardowe: - 3.0 TDI CDYA 239 km quattro + tiptronic + łopatki, - MMI 3G HiGH, - czujniki cofania przód + tyl, - grzane półskóry - alkantara + skóra, moje ulubione połączenie, - pneumatyczne zawieszenie - bixenony, - elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika, - BOSE, - samościemniające się lusterko wsteczne, - tempomat, - 2 komplety kół 17 cali - na lato będę musiał poszukać jakiejś 18 lub 19. Ogólnie auto mniej więcej ma wszystko czego mi trzeba. Jednak chory bym był gdybym czegoś nie kombinował a więc już zrobione: - Oświetlenie tablicy ori LED + środek cały na Ledzie - Nakładki na pedały z RS'a - zmiana oleju w skrzyni - 2 x statyczna - końcówki wydechu Ulter 90 + wywalone tłumiki końcowe. Plany: - korekta lakieru + kwarc - Jakiś delikatny wirus - jak ogarnę graty to kamerka cofania - przyciemnienie szyb tył - kierownica z RS'a ścięta lub z C7 No i zapewne milion innych pomysłów które się po drodze napatoczą Kilka fotek strzelonych na szybko. Wywalone puchy:
  4. Panowie teraz pytanie z innej beczki, zapewne nie raz było wałkowane ale padła mi navi i potrzebuję nowej na gwałt. Co polecacie? Na czym jeździcie ? Jakie urządzenie ? A jakie mapy?
  5. Co prawda sprawa nie dotyczy 1.8T, ale też może się przydać. W moim 3litrowym dieslu celem jest coś koło 330 koni. Oryginalny intercooler ma wymiary 650x115x76. Z FMIC'a weszły by mi takie: - 450x230x65 - cieńszy od ori, węższy, ale wyższy, z tym że to co wyższy chowa się za belką zderzaka więc powietrze nie dochodzi, wg FMIC'a do 500 koni. - 450x180x65 - ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------jak wyżej, wg FMIC'a do 400 koni. - 550x140x65 - cieńszy od ori, węższy, wyższy, w całości idealnie by się chował pod belką, więc powietrze dochodzi, wg FMIC'a do 350 koni. ( nie wiem czy nie za mało). Teraz pytania: 1. W swoim mam boki plastikowe, gdzieś czytałem, że lepiej całość kwas lub silikon, PRAWDA czy MIT? 2. Czy te z FMIC'a czymś się różnią? Lepsza jakość ? Warto dać ten ostatni, chociaż jest niemalże tych samych wymiarów co mój ori? 3. Czy warto dawać IC który jest wyższy a węższy? Wtedy spora część jest schowana za belką, np. na FMIC'u jest 280x300x76, (na mój rozum mniej powietrza dochodzi, więc mniej wychładza - dobrze kminię?), bez problemu mi wejdzie, a piszą, że jest do 500 koni. Zapodaję link bo on jest jakiś "inny" Lepszy? LINK Z góry wielkie dzięki za podpowiedź.
  6. Mogę to zrobić teraz pomimo tego, że już zgłosiłem sprawę do Warty?
  7. Siemanko! Ogarnia ktoś może z forumowiczów ubezpieczenia? Miałem ostatnio kolizję, stałem jako drugi w drodze podporządkowanej pod górkę. Jełopowi przede mną stoczył się samochód, a miał hak. Pękł zderzak (skory jestem do naprawy), listwa zdeformowana (wymiana), jeden czujnik nie działa (wymiana), no i pękł uchwyt od lampy (wymiana). Szkodę zgłosiłem do Warty ( OC sprawcy ), wycenili mi to na 1500 zł. (zderzak naprawa, listwa i czujnik z polcaru, do lampy zestaw naprawczy ). Jak to zobaczyłem to myślałem, że krew mnie zaleje. Oczywiście mam też wykupione AC na czesciach serwisowych itd. No i do ch*ja jak to jest? Płacę ponad 3 tyś za OC+AC, auto mam w 100% bez żadnych przygód, przynajmniej nie widać. I co? Trafi mi się taka sierota i pakują mi zestaw naprawczy do lampy, chce później sprzedać auto i weź wytłumacz, że było tylko delikatnie a nie skasowane pół przodu. Więc jak to jest? Czy jedynym wyjściem żeby mieć ori to zgłosić z AC do PZU? Z góry dzięki
  8. Panowie takie pytanie, na jakiej navi ganiacie? Co polecacie?
  9. http://allegro.pl/maluch-bmw-czolg-i5214760382.html Wojna idzie ! Brać !
  10. No tak, ale co z tego, że zwiększą się mandaty? Kasa nie pójdzie na infrastrukturę, tylko na darmozjadów z rządu
  11. Pomimo wszystko trzeba zwrócić uwagę, że można tam również kupić dobre auto. Moja ex była z radomia i spisywała się świetnie, całość lakieru w oryginale. Po prostu jadąc do takiego miasta trzeba baaardzo uważać, a gdy zdjęcia odpicowane to od razu odpuścić. Do takich miast dopisałbym Ostrów czy Ostrowię Mazowiecką. Byłem tam oglądać 3 a4 b6. Na zdjęciach igiełki jakich mało, a w rzeczywistości, w środku jakby tajfun przeszedł, plastiki jakby ktoś cały czas podczas jazdy skrobał.
  12. niewek

    Mercedes W211 E320 CDI

    Za regenerację na pewno będę się brał, z tym, że prawdopodobnie za wszystkie prace zabiorę się koło marca/kwietnia, jak się ciepło zrobi Jeśli chodzi o SBC to błędów nie sypie, póki co jest wszystko git, na kompie też jest ok. Co do akcji to po nowym roku zorientuje się czy się łapie, dzięki za info !
  13. Po sprzedaży B6 zaczęły się poszukiwania B7, jednak po drodze trafił się w bardzo dobrych pieniądzach mietek, więc czemu nie. Marka: Mercedes-Benz Model: W211 E320 CDI Silnik: 3.0 V6 Diesel (224 km) Skrzynia: ASB 7-Gtronic Rok produkcji: 2005 Wyposażenie jak na mietka przystało (wersja Avantgarde). Raczej wszystko co potrzebne to jest. Plany? W aucie raczej nie mam zamiaru wprowadzać jakiś radykalnych zmian, tak jak to było w B6. Powodem jest to, że docelowo jednak chcę wrócić do audi. W tym aucie raczej planem będzie doprowadzenie go do stanu idealnego tj. -lepsze koło -wymiana przedniego pękniętego zderzaka, może na polifta -regeneracja lamp -obniżenie na lato jakimiś sprężynami -obszycie kierownicy i gałki -jakiś programik -DRL i zmiana wszystkiego na LED Teraz zdjęcia:
  14. Szymeniu psujesz mi głowę tymi kolejnymi tematami, wiesz? Furka kox, potwór jakich mało
  15. niewek

    Stozek K&N

    Odezwij się tutaj : http://www.baq-garage.pl/kontakt.html - forumowy kolega
×
×
  • Dodaj nową pozycję...