Jump to content

Kozak677

Pasjonat
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4

About Kozak677

Informacje

  • First name
    Krystian
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1986
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Akumulator sprawdzony mienikiem i specjalnym urządzenie, Wszystkie parametry trzyma i jest sprawny Więc gdzie jeszcze mogę szukać awarii?
  2. Akumulator jest jeszcze oryginalny, według wskazań z mmi ma cały czas 70/80procent, przy moich dość nie dużych odległościach. z odpalaniem tez nie ma żadnych problemów. Mimo wszystko mówisz żeby podjachac i sprawdzić stan akumulatora?
  3. Cześć, w sobotę po podjechaniu do sklepu i zatrzymaniu się, wyskoczyły mi na fis błąd skrzyni "skrzynia multitronic" kontrolka ABS, ESP i wykrzyknik ❗ Po ponownym odpaleniu silnika, wszystkie komunikaty i kontrolki zgasły, pierwszy raz taka sytuacja miała miejsce. Błędy w załącznikach, odczyt z różnych sterowników z dzisiejszego odczytu, po skasowaniu na razie brak błędów. Jakieś sugestie bo błędów trochę sypnęło ktoś coś już mial podobna sytuację?
  4. Termostat główny wiadomo za co odpowiada, ten mały przy ścianie grodziowej też wiem, za co, odpowiada a ten regulator 1j0122351 jaka rolę pełni dokładnie?
  5. Miesiąc temu wymieniłem olej w skrzyni biegów na revanol cvt multitronic 8biegow, przy okazji mechanik zerknol do mechanizmu różnicowego w skrzyni odkrecil korek wlewu i uzupełnił olej GL-5 pod sam korek aż się wylewalo. Dolal z 400ml Przejezdzilem tak aż do wczoraj jak, wyminialem opony patrzę a tu osłona i ta okolica jest mokra widać że olej wyrzygalo z tego miejsca. Teraz pytanie ile oleju tam powinno być czy prawidłowo, uzupełnił że nalal aż po korek w tym mechanizmie roznicowym
  6. Udało się do 3 razy sztuka jak mówi przysłowie, za naprawę zapłaciłem raz i tranuje dalej za darmo. Mówił że gość co regeneruje sprzęgła ustawił docisk do nowej tarczy bo wcześniej zawiozl sama tarcze Zastanawia mnie fakt że tamto sprzęgło mogło być dobre, te Valeo tylko czegoś nie wyregulowal...
  7. Mechanika pomysł nabiciem tarczy. No ma rozebrać dziś kolejny raz. Mi się zdaje że coś nie umietnie robi, nie sądzę żeby zakład który regeneruje elementy sprzęgła się pomylił :0
  8. Panowie tracę do niego cierpliwość, gość to jakiś amator (z polecenia) dziś stare sprzęgło poszło do regeneracji patrz tarcza sprzęgła i po ponownym złożeniu znów coś jest nie tak podobno tarcza cierna jest za gruba i nie wysprzegla teraz.. Składa na zakład regeneracyjny, że nie tak nabili, tarcze sprzęgła (a mimo to zamontowal) Co może robić nie tak? Że same problemy? SEAT toledo 2005r 1.9 tdi 105km BJB sprzęgło Valeo do koła Sachs Takie było kupione Valeo 826712
  9. Sprzęgło kupiłem ją, montować on czy zamontowal poprawnie ciężko powiedzieć czy odpowietrzyl i osiowo do koła zamachowego
  10. Witam, sprzęgło zmienione na nowe Valeo mechanik przed zamontowaniem nie zwrócił uwagi na mniejszą średnicę cierna, tarczy sprzęgła od starego. Po zamontowaniu sprzęgło się, slizga przy nagrzanym silniku jest to najbardziej wyczuwalne tu zdjęcie dla uwagi to wina źle dobranego sprzęgła?
  11. Wężyk na samym dole o to mi chodziło 4817fa8348a8b3600fdde3626b88.webp
  12. Przeglądałem jeszcze przed sekunda wszystko zdaje się być szczelna itd, jedynie z tego sterownika podcisnienia co zauważyłem to ostatni przewód podcisnienia nie jest połączony do niczego...
  13. To nowy log troszkę więcej http://vaglogi.pl/log-003_008_011_ETrgHj.html Żaden czek nie wyleciał, patrzyłem na te ta pompę wszystko jest okey nie widać żadnych przerwanych przewodów
×
×
  • Create New...