Skocz do zawartości

swirus89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O swirus89

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CSUB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia swirus89

0

Reputacja

  1. Cześć, Proszę o dobranie świec żarowych: A4 B8 2014r. 2.0 TDI CSUB Vin: WAUZZZ8K1EA156943 Czy Beru GE133 będą pasować? wiem, że 3 cylinder to świeca z czujnikiem, numer OEM 03L995061L pozdr.
  2. Dzięki za szybką odpowiedź Czy świece pozostałe bez czujników są dobrze dobrane Beru GE133? Pozdr.
  3. Cześć, Wyskoczył mi błąd „obwód świecy żarowej cylindra 2 otwarty”. Kupiłem świece Beru Ge133(takie zalecał sklep) 4szt i chciałem dziś wymienić komplet. Po odpięciu fajek stwierdziłem na 3-cim cylindrze (tj. drugim od ściany grodziowej – poprawcie mnie jak mylę się z liczeniem cylindrów bo nie wiem od której strony się to robi) znalazłem świecę z czujnikiem. Moje pytanie jest następujące: Czy mogę wymienić 3 świece pomijając świecę z czujnikiem czy trzeba wymienić komplet? Czy dobrano dobre świece i jaki numer ma świeca Beru z czujnikiem na trzeci cylinder? Czy wymiana świecy z czujnikiem jest w jakiś sposób inna czy jak w przypadku pozostałych 3 świec. A4 B8 2014r. 2.0 TDI CSUB Vin: WAUZZZ8K1EA156943
  4. Witam, może ktoś pomoże. Potrzebuję dekielek do fake rotorów 19" rozmiar zewnętrzny 65mm montażowy 56mm. Felgi to Ocean Tornado 19". Chciałbym, o ile występuje zamontować oryginalny dekielek o takim wzorze jaki występował w rotorach. Jeśli nie jest dostępny oryginał to może ktoś ma namiary na jakiś fake dekielek o takich wymiarach. Na zdjęciu poniżej wzór oryginalanego dekielka
  5. Ja mam tak zrobione jak wyżej(odwrócone działanie przycisku - trzeba kliknąć żeby start/stop działał. Podjedź do kogoś kto ogarnia VCDS i powinni zrobić to za 50-100zł. Mi zrobił to tuner przy okazji programu
  6. Jakie są numery zderzaka tył a4 B8 Avant s-line polift i numery poszczególnych dyfuzorów
  7. Oryginał czy jakiś chinol. W aso cena zaporowa, a używki w średnim stanie. Jeśli chinol to jeśli możesz to wstaw link bo nie wiem czy wszystkie mają taka samą budowę, ze można zdjąć kapsel. Z góry dzięki za odpowiedź
  8. gdzie dorwałeś kapsel?, pytałem w aso i nie występuję sam kapsel
  9. Jeszcze jedno pytanko, czy można wciskać tłoczek z założonym przewodem hamulcowym czy trzeba całkiem zdemontować zacisk. Jeśli demontaż to czym można zasklepić przewód hamulcowy(czy to nakretka nieprzelotowa jaka i z jakim skokiem gwintu)
  10. Chodzi mi o cofnięcie tłoczka o cały zakres który wyjechał czyli te 3cm(może mniej może więcej - nie mierzyłem). Na filmach widziałem, ze kręcąc trzpieniem tłoczek sie cofał i dopiero jakiś ostatni centymetr czy 5mm było wciskane a u mnie nic nie chce sie cofać
  11. Czyli zestawem do cofania tłoczków mam go wcisnąć?(bo nie bardzo się mieści) i czy na zacisku z założonym przewodem hamulcowym da sie to zrobić. Jak miałem założony zestaw do cofania i kręciłem z normalną siłą jak przy wymianie klocków w starszych samochodach to nie chciał sie cofać. Stad moje pytanie. Czy np odpowietrznik popuścić. Dodam jeszcze, ze tłoczek jest bardzo daleko wysunięty i nie chodzi tylko o wciśnięcie w ostatnim odcinku
  12. Odświeżę troszkę temat, W sobotę miałem chwilę i chciałem wymienić klocki i tarcze tył w a4 b8 polift z ektrycznym ręcznym. Chciałem to zrobić tak jak trzeba czyli cofnąć tłoczki z komputera(kupiłem kiedyś tester diagnostyczny viaken – ale niestety wyskakiwał tam jakiś błąd połączenia). Więc przystąpiłem do wymiany tak jak opisywał Dev – czyli odkręciłem silniczek elektryczny i chciałem cofnąć tłoczek kręcąc trzpieniem z wielowypustem. Niestety tłoczek nie chciał się cofnąć – gdy kręciłem w jedną stronę to tłoczek się wysuwał, ale w druga stronę nie chciał wykonać ruchu. Przez chwilę trzpień kręcił się a tłoczek nie wykonywał ruchu, a później napotkałem opór – ale nie chciałem kręcić na siłę żeby nic nie zepsuć. Co z tym fantem zrobić. Musiałem poskładać samochód na starych gratach po potrzebowałem samochód. Teraz efekt jest taki, że pedał hamulca jest miękki i przy hamowaniu wchodzi powoli do podłogi. Proszę o pomoc.
  13. co do oryginalności cześci nie ma obawień, demontowałem zderzak i wszystko jest w oryginale. Dziś płaciłem rachunki i patrzę, a tu na koncie wpłata sprzed 3 dni od towarzystwa ubezpieczeniowego tej śmiesznej kwoty czyli 1082zł które wyliczyli mimo tego, że odpisałem na ich maila podając kwotę która mnie zadowala( o wiele wyższa od proponowanej) wraz z informacją, że jeśli nie zdecydują się na moją proponowaną kwotę to oddaję samochód do aso. . Co zrobić w tym momencie, dzwonić do opiekuna szkody czy co robić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...