Skocz do zawartości

skwara129

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O skwara129

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    sopot

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia skwara129

0

Reputacja

  1. Bez biegu można go kręcić do 3k obrotów i nic się nie dzieje , dopiero pod obciążeniem
  2. Dzisiaj sprawdziliśmy bicie piast, jest w zakresie od 0 do 0.02 po obu stronach podobnie to wychodzi. Już brakuje pomysłów gdzie by tu szukać przyczyny, za stare auto żeby po kolei wymieniać wszystko na nowe i w dodatku dobrej firmy, aby w miarę pewność była, że to co wymienione na pewno dobre jest.
  3. Jeżeli chodzi o układ kierowniczy, to teraz razem z podmianą skrzyni biegów została zregenerowana przekładnia kierownicza bo ciekła i zamontowana inną pompa wspomagania oryginalna używana bo olej był czarny i brudny. Wszystko zostało przepłukane. Po tym zabiegu wogule nie ma różnicy, tak jakby to nie miało związku z wibracajmi.
  4. Jeżeli chodzi o tarcze, to również zostały zdemontowane i rozpędziliśmy auto na podnośniku, nic się nie zmienia, dalej wibracja pojawia się w tym samym zakresie prędkości. Zastanawiam się jeszcze nad łożyskami czy czasem one tego nie powodują. Chociaż typowych objawów dla łożysk nie ma.
  5. W pierwszej kolejności zostały wymienione właśnie przeguby wewnętrzne, chociaż luzów dużych nie miały, ale dużo odpowiedzi na forum właśnie sugerowało te przeguby. Założyłem firmy LOBRO tak jak były w oryginale i zero poprawy. Później półosie z przegubami zewnętrznymi i dalej to samo. Jak się patrzy od dołu gdy rozpędza się na podnośniku to gorzej wszystko drży w sensie całe zawieszenie od strony kierowcy. Skrzynia biegów też podmieniona i to samo.
  6. U mnie problem na pewno nie jest po stronie kół ponieważ przy zdjętych kołach na podnośniku gdy rozpędzam auto to tak samo jak na ulicy do prędkości powyżej 120 km/h dzieje sia tak samo. Jest tutaj kilka tematów o tym , chyba już wszystkie podpowiedzi wykorzystałem i nic. Może jednak ktoś rozwiązał właśnie taki problem tylko go nie opisał.
  7. Witam, Tak jak w opisie wyżej zmagam się z problemem drgań całego nadwozia powyżej 120 km/h czasami jest tak, że występuje do np. `140-160 km/h , czasami ustępuję po chwili a później znowu wraca jak jedzie się ze stałą prędkością. Dodam, że problem pojawił się jakieś 2 lata temu , na początku zwalałem winę na felgi, opony (podmiana , wyważenie , nowe opony, felgi ) i dalej to samo. Widziałem już podobne tematy na forum , ale nigdzie nie znalazłem konkretnego wyeliminowania problemu. Wymieniłem już między innymi: - komplet zawieszenia - sprzęgło, dwuamas - skrzynia biegów bo był luz na flanszach - półosie kompletne Dalej nie mam na tą chwilę pomysłów co by to jeszcze mogło powodować te wibracje, ogólnie to zauważyłem tak po prostu kiedyś podczas jazdy autostradą auto zaczęło wpadać w wibracje i tak jest do dziś , chociaż w ostatnim czasie jest to coraz bardziej odczuwalne. Rozpędzałem nawet auto na podnośniku i gdy już zaczną się te wibracje to załe zawieszenie wpada w rezonans. Ratunku co robić, nie mam już sił i pomysłów ?
  8. Witam, Wiem, że post stary, ale moje pytanie jest takie czy w końcu komuś udało się rozwiązać problem opisany przez kolegę wyżej. Mam u siebie dosłownie takie same objawy i powymieniane już mnóstwo elementów łącznie ze skrzynią biegów i półosiami całymi i nic się nie poprawiło , jeśli ktoś ma jakieś cenne uwagi albo zna przyczynę tych drgań to proszę o podpowiedź? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...