Skocz do zawartości

Kasteva

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kasteva

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Sól/Żywiec

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kasteva

1

Reputacja

  1. Log #624150 LOG.TUNEZILLA.COM tutaj z normalnej jazdy jeszcze raz.
  2. Log #622518 LOG.TUNEZILLA.COM Na jalowym tak samo pokazuje -6. Napinacz ma moze przejechane z 500km
  3. wiesz co narazie nie mam dostep do auta bo u mechanika jest teraz ale jak dzisiaj sprawdzałem to w 93 grupie pokazywało -1KW
  4. Siemka. BFB silnik. Napinacz przed remontem głowicy nie pokazywał takiego błedu. Po remoncie i przejechaniu kilkudziesięci kilometrów(+/- 100) wywala taki błąd. Z autem jakotako nie dzieje się nic jedzie jak powinno. Dzisiaj byłem u mechanika i sprawdzał wtyczke od napinacza to da się kręcić nią dookoła, ale w środku nie jest zerwane raczej nic bo napiecie miało 15.7v
  5. Ja mam dalej ten sam problem. Na zimnym po odpaleniu trzęsie autem,czuc tak jakby nie działały wszystkie cylindry. W czasie przyspieszania też czuć że coś nie tak. Jak już się rozgrzeje, trochę pojeżdżę to uspokaja się to. Dzieje się to na pb a po rozgrzaniu na LPG już spoko jest(jak się włączy gaz po 2/3km to też czuć że coś nie tak). Stary zaworek niby puszczał w jedną stronę, a nowy w ani jedna xd ale tak samo się dzieje.
  6. Aktualizacja. Mechanik posprawdzał cewki/świece/kable/kompresja[dobra bez odchyłów] i mechanicznie nie stwierdził zadnych problemów. Mówi natomiast że moze być to wina sterownika silnika który jest po chipie. Ze prawdopodobnie sterownik sie wysypał.
  7. Siemka.1.8t bfb+lpg ostatnio po rannym odpaleniu czuc bylo jak wypadał zapłon. Na vcds pokazywalo że 4cylinder. Po rozgrzaniu w miarę to działało jednak dalej czuć było lekko. Dzisiaj wracam z pracy i całą drogę wywalało check tym razem jednak na1/2/3 cyl. Bez czwartego. Świece i cewki wymieniane 5tys temu. Może to zwiastować głowice? Czy raczej problemy z przewodami itp. jutro jeszcze sprawdzę kompresję na zimnym.
  8. Pytanie. Czy jest to ważne na którą strone idzie dana soczewka czy to zalezy juz od mocowania w lampie? Po stronie pasażera jakoś cięzej wyjmowało się starą soczewke
  9. Już ogarniam powoli te projektory
  10. Masz jakiegoś linka do tych soczewek? Bo jakieś mam ale nie wiem czy to są te o które Ci chodzi..
  11. Okazalo się że przysłona się otwiera? tylko że soczewka cała do roboty bo świeci jak by się jej nie chciało i nie było różnicy krótkie/długie. Do kogo polecacie wysłać bixenona na regenerację i możliwa wymianę kloszy również?*mają lekkie pęknięcia*
  12. Nie mogłem tego dobrze ubrać w słowa wtyczki przy żarniku szukać?
  13. Tak jak w temacie. W mojej b7 na bixie długie świecą tylko ze strony kierowcy a z pasażera tak jakby nie przeskakiwało na drogowe. Co to może byc? Jakiś kabelek czy przycięta soczewka gdzies?
  14. Dzięki Panowie. Czujnik wymieniony(na zamiennik) i narazie wszystko działa git tak jak wcześniej. Dodam że w starym było słychać jakby coś stukało w środku jakiś plastik się rozsypał czy cos
  15. Witam. Wczoraj zauważyłem że światła stop świecą cały czas po przekręceniu na zapłon. Dodatkowo tempomat przestał działać i przy przekroczeniu około 100km/h wyskoczyło ESP. Czy może to być czujnik stopu pod hamulcem? Kompa mam ale coś przestał działać moze dzisiaj sprawdzę na nim co to jest jak się uda. I kupię jakiś czujnik stopu żeby sprawdzić (najlepiej Ori pewnie ale potrzebuje to na szybko ogarnąć)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...